zondag 9 maart 2008

Ons huis in de Ariadne at Home






In het oktober nummer van 2007 stond ons huis in de Ariadne at Home, een groter compliment kun je niet krijgen.
Het was een 5 pagina's groot artikel met in totaal 14 foto's van ons interieur.
Daarbij een heel leuk verhaal geschreven door de journalist van de Ariadne.
Het artikel begon met de tekst... Bijna iedereen is verbaasd als ze hier over de drempel stappen. Ze stonden toch zojuist nog voor een modern herenhuis in een nieuwbouwwijk? Met sobere tinten en veel brocante kreeg de woning een sfeervol oud karakter.
De keuken is in ons huis de favoriete plek. Als enige van het blok van zeventien kozen we voor een keuken op de begane grond. Bijna iedereen heeft de keuken ingericht op de eerste etage achter de woonkamer.
De stijl van het huis is sober klassiek met een landelijke, frisse touch. Dat past helemaal bij mij en bij het huis, terwijl je buiten een heel ander interieur verwacht. Ik houd veel van oude spullen, ga al naar een rommelmarkt zolang ik me kan herinneren. Daar heb ik al heel veel weten weg te slepen. Favoriet is de brocante markt in Lille in september.Mijn man kan zich helemaal vinden in mijn smaak. Hij is ook enthousiast met wonen bezig en maakt soms de mooiste dingen voor me, daar kan ik echt trots op zijn.

2 opmerkingen:

xxAxx zei

Hallo Hetty

Hoe toeval ik zit net je huis weer te bekijken....kan nog veel van je leren...dus gaaaaaaa vooral doorrrr

groetjes tureluurbellemietje

Anoniem zei

Hallo,
Wat een sfeervol ingericht huis, complimenten! Hoe kom je met je huis in ariadne at home? Ik ben al jaren lid en woon met man en 3 kinderen (en golden retriever en kat) in een herenhuis(gebouwd in 1899) in het centrum van een stad. Lijkt mij ook leuk een keer in het blad te komen, zou je mij kunnen vertellen hoe dat werkt? Heb het blad al een keer gemaild, maar geen reactie ontvangen? Heel veel succes verder met al je plannen!
Groetjes,
Esther