zondag 9 maart 2008

Opstarten van mijn Blog



Het gaat gebeuren mijn eigen Blog.
Ik wil met jullie delen mijn dagelijkse bezigheden en de hobby's waar ik me mee bezig houd.
Ik ben 42 jaar getrouwd en moeder van 3 kinderen ( 2 jongens en een meisje) in de leeftijd van 14 12 en 8 jaar.
Mijn passie en dingen die mij bezighouden zijn mijn huis , brocante en al het andere wat met wonen te maken heeft.
Ik ben gek op marktjes en dan met name brocante marktjes.. heerlijk snuffelen naar dingen uit het verleden.
Frankrijk, Italië en Engeland zijn mijn favoriete vakantielanden. Frankrijk in het bijzonder omdat het zoveel te bieden heeft.
De heerlijke Franse marktjes de zon, het strand en de sfeer. kortom ontstressen en heerlijk genieten van al het moois.
Zo het begin is gemaakt later meer..!!


4 opmerkingen:

Tante Tee zei

Hoi Hetty,
leuk dat je een eigen blog hebt!
Je mag mij link er wel bij zetten hoor. Ik heb jou link ook op mijn blog gezet en ook op de picasa pimpstart pagina. Dus het zal hier wel snel druk worden, kan ook niet anders met zo'n prachtig huis!

Fijne pasen!

M. zei

Gefeliciteerd, Hetty, met deze nieuwe uitdaging! Voor je weet kom je hééélemaal niet meer achter je computer vandaan, want dat bloggen is vaak ook een 'krachttoer' en het vergt nogal wat tijd, haha. Uiteraard mag je mijn link plaatsen; die van jou komt er bij mij ook gelijk op! Succes en veel schrijfplezier.

manuela zei

hoi hetty!
wat leuk dat je ook een blog bent begonnen!!! die ga ik natuurlijk op de voet volgen!!!ik heb net bij dees haar blog een stukje geschreven dat ik dat ook zo leuk vind.
ik wens je er heel veel plezier mee en zoals ik al zei: ik blijf je trouw volgen!!!

groetjes manuela (picasa)

I. zei

Hai Hetty! We zijn weer thuis. Het was heeeerlijk (wit)in de Ardennen. Helaas zit er geen leven in mijn laptop, dus die moet ik laten nakijken. Maar nu ben ik even al m'n mails aan het checken via mijn mannetje zijn pc'tje. Ik ga deze week veel doen (kids zijn thuis : paasvakantie): oa strijk wegwerken, goed opruimen enzo... Maar ook al de blogs bekijken en terug een bericht posten op de mijne. Ik zal je link dan ook plaatsen, als ik mijn lapje terug heb ;-) Veeeeel liefs! En succes met je blog! Dikke kus uit België van Isa