woensdag 25 juni 2008

Milaan


Afgelopen weekend met twee schatten van meiden een weekendje naar Milaan geweest.
Vrijdag vlogen we met Ryanair om half 1 richting Milaan vanaf vliegveld Weeze ( Duitsland)
En maandag vlogen we om half 3 weer terug.
Het was een heerlijk weekend super geshopt, heerlijke terrasjes gepakt, lekker gegeten, en veel gezien.
Dat in combinatie met veel lachen, kletsen en mensen kijken maakt het weekend tot een top weekend.
Ik heb er super van genoten en kan er weer even tegen.
Milaan is een prachtige stad waar veel te zien is.
Maar bij uitstek het mode mekka van Europa, heel veel winkels met heel veel mooie mode.
Hier kom ik zeker nog een keertje terug.

13 opmerkingen:

ABACAXI & HORTELÂ zei

Dat ziet er goed uit Hetty (en zo te horen was het ook goed!!). Milaan is een prachtige stad ja, ik was er vorige zomer nog (er wonen vrienden van ons) en het italiaanse leven blijft me aanspreken. De intensiteit wqaarmee de Italianen leven, de stijlvolle dames en heren, een lust voor het oog.
Wens je nog een fijne dag!
Liefs, Chantal

Marianne zei

Leuk dat je zo'n leuke tijd hebt gehad. Ja die goedkope vluchten maken Europa ineens een stuk kleiner en bereikbaarder. Groetjes, M

casa nostra zei

milaan is erg mooi en leuk. wij zijn er vorig jaar ook geweest. ook erg dure winkels daar, maar leuk om eens te bekijken.

Marianne zei

Hoi Hetty,

Je maakt me echt lekker! We gaan eind augustus naar Lugano, dat ligt met de trein 1 uur van Milaan af. groetjes, Marianne.

Anja zei

Ben ik ook geweest. Vond het alleen poeiertje-duur :) Weet je waar ik wel heb staan kwijlen, bij die Prada winkel waar jij een foto van gemaakt hebt... AAAHH wat een mooie dingen en zo mijn stijl! Maar niet mijn portomonnee, zullen we maar zeggen :)

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Het is zeker een stad om nog ns naar toe te gaan!

vosgesparis zei

wat leuk als je er zo een paar dagen tussen uit kan en dan nog wel naar Milano met een stel meiden , heerlijk ;))

Regina zei

Hello Hetty,
Beautiful pictures from milano!
Groetjes,Regina

Min verden zei

I love Milan. We flied with Ryanair last year to Milan. I would like to go again! Have a nice week. Hanne

Gonda` zei

Hee,wat leuk! Ik was vorige week dinsdag tot donderdag in Milaan. Voornamelijk voor het concert van Bruce Springsteen daar op woensdagavond maar de resterende tijd ook heerlijk geshopt,terrasjes gepakt en mensen gekeken.
Heerlijke stad en ik herkende meteen je foto's vandaar.
Groetjes,
Gonda

LiLi M. zei

Aaah Milaan! Ik ben er ook met een vriendin geweest. Wat een belevenis. Ik vond die passage zo mooi. De dom was toen under construction, maar je kon er natuurlijk wel in. Heerlijk zo even met vriendinnen er tussen uit te zijn (geweest). Groot gelijk Hetty!

jeanette zei

milaan echt een modestad, omdat ik in de mode werk wil ik er absoluut nog eens heen, en ik had een paar jaar geleden de kans, toen zaten we op vakantie in het zuiden van zwitserland tegen de italiaans grens, en was milaan maar 70 km maar het is er toen niet van gekomen

Lief Leuk & Anders zei

Wel ja, weekendje Milaan. Met vriendinnen. Helemaal leuk!!

vosgesparis zei

hey hey ik mis je alweer en tijdje in Blogland... ben je weer even op vakantie of gewoon lekker thuis aan t vakantie vieren?
groetjes dees