zaterdag 14 juni 2008

Wit met bruine accenten

Op de side table heb ik even een andere opstelling gemaakt, de tafel staat nu voor het raam. ik vind het leuk om iedere keer een ander stylinghoekje op de tafel te maken. wit met bruin accenten heeft mijn voorkeur.
Het combineert mooi met de mat grijze muren.
De roosjes in de kleine grijze vaasjes zijn uit eigen tuin.


Heerlijk een frisse wind door het huis, de boel weer eens lekker onderhanden genomen..
De zomer opstelling zullen we maar zeggen, veel wit met bruine accenten.
Witte pioenen van de markt, de hele kamer geurt ernaar.. heerlijk
Pioenen zijn mijn lievelingsbloemen vind ze zo mooi, de dikke knop die dan open gaat en een fontein aan geurende blaadjes geeft.
De witte hebben wel mijn voorkeur maar dat laat zich raden.
Voor mij een kroon op een dagje de handen uit de mouwen, een heerlijk fris huis vermengd met pioenengeur


Een andere opstelling zorgt voor een andere blik in de kamer.
Ik ben weer tevreden met het resultaat.

15 opmerkingen:

Rose zei

Belle ambiance dans ton salon ... belles photos !

Rose zei

Belle ambiance dans ton salon !
C'est très joli !
Belles photos !

Kari zei

Het ziet er super gezellig uit bij je.
Mijn complimenten hoor....
Wat kan je daar van genieten he,zo lekker in huis bezig zijn.
Groetjes Karin

Anja zei

Prachtige bos pioenen. En wat is het heerlijk als alles weer een mooi plekje heeft en alles fris ruikt en oogt! Geniet-ze!

Groetjes!

vosgesparis zei

ohhh ik vind je nieuwe opstelling heel erg leuk, dat bankje als salon tafel is nieuw he ? Staat echt super. leuke fotos en verhaal weer Hetty ;))

Marianne zei

Oh wat kan jij dat goed, zo'n styling maken en wat heb je mooie spulletjes om te stylen. Vooral die eerste foto vond ik helemaal genieten.
Fijne zondag!
Groetjes, M

Elly zei

Wat ziet het er weer gezellig en verzorgd uit bij je! (maar ja, dat kunnen we aan jou wel overlaten!) Pioenen zijn ook mijn favoriet, net als ranonkels, dat zijn eigenlijk een soort mini-pioenen.
En een heerlijke bos bloemen is echt een kadootje aan jezelf na zulke noeste arbeid! Geniet maar lekker van je sfeervolle woonkamer!

Bleu Cottage zei

Je hebt het weer lekker om gegooid in huis, ziet er weer prachtig uit.
Tja die pioenen hè... HEERLIJK geuren ze. Heb er zelf ook staan mmmhhmm.
Gr Cobi

jeanette zei

het ziet er weer super gezellig bij je uit hetty!! ben ook idolaat van pioenrozen, mijn voorkeur gaat dan weer uit naar de zachtroze maar die geur is niet lekker, om de geur zou je idd de witte nemen...

LISBETH---<-@ zei

White and brown together, I think that is a beautiful combination. I love those ols shoes, so cute!
All ,the best,
Lisbeth

marga zei

Wat ziet het er weer gezellig en sfeervol uit zo.
Ja, pioenen hé.......heerlijke bloemen.
Fijn weekend.

lille-bille zei

Wunderschöne Atmosphäre in Deinem Living-Room. Es ist alles perfekt abgestimmt. Wunderschöne Schneiderpuppe und auch die Wandfarbe finde ich sehr sehr schön. Liebe Grüße Mira!

Marie Louise zei

What a beautiful room! Ik hou van de bruine en witte samen - met name op de tabel met het licht door het raam achter de rug. Zijn de rozen uit uw tuin? Ze zijn prachtig!

FrenchGardenHouse zei

This room could be in a magazine, divine! Het ziet er allemaal zo mooi en gezellig uit! Perfect.
xo Lidy

Millas hem zei

Hi!
There´s so many nice pictures here!
Hugs C