woensdag 23 juli 2008

Vakantie

Voor iedereen die op vakantie gaat een hele fijne, zorgloze, maar vooral zonnige vakantie.
Wij gaan 2 weekjes de Spaanse zon opzoeken en daarna nog een week Frankrijk.
Na alle drukte gaan we de accu weer even opladen zodat we er weer een heel jaar tegen kunnen.
Nou ja een heel jaar...........? , de mensen die mij een beetje kennen weten dat er ongetwijfeld nog wel wat geboekt gaat worden want een jaar is wel erg lang en ik ben nu eenmaal gek op vakantie gaan.
Maar voor nu even stop internet, stop mail, stop telefoon en stop sociale contacten, ik ga gewoon even aan mezelf denken.
Lekker niets doen, boekje lezen, wijntje drinken, terrasje pakken, baantje trekken en lekker in het zonnetje liggen.
Kortom genieten.
En dat wens ik jullie allen ook toe.
Veel plezier en een fijne zomer.....!!!!!

5 opmerkingen:

lille-bille zei

Hello Hetty, I wish you a good time and a great holiday! greetings Mira!

LiLi M. zei

Ja , wij gaan ook altijd wel een paar keertjes, wij vinden het jaar anders ook lang :-D, ik wilde je nog op een bloggerevent wijzen, zie op mijn blog op 1 augustus. Echt wel iets voor jou. Je kunt evt. een post vooraf maken en de eerste augustus publiceren.
Fijne vakantie!

Elly zei

Ik weet niet of ik al te laat ben, maar in ieder geval een héle fijne vakantie gewenst!!!!

NaturelSuus zei

Fijne vakantie Hetty!!

jeanette zei

hoi hetty, volgens mij ben je alweer terug van vakantie ik wou even weten hoe je het hebt gehad, groetjes jeanette