zaterdag 11 oktober 2008

Delfsblauw tegeltje

Afgelopen september ben ik met mijn werk een dag naar Delft en Scheveningen geweest,
Na een rondvaart door de Delfsegrachten en een lunch bij het Delfts Koffiehuys was er een bezoek gepland bij de porseleinen fles.
Na een rondleiding en koffie met gebak mochten we zelf aan de slag tijden de workshop.
En ik moet zeggen het leek veel eenvoudiger dan dat het in werkelijkheid was.
Nadat we allemaal leuk gefröbeld hadden mochten we de kunstwerkjes helaas niet mee naar huis nemen.
Ze moesten nog de oven in om gebakken te worden, nadat ze klaar waren zouden ze opgestuurd worden.
Na het bezoek aan de porseleinen fles, zijn we met de bus richting Scheveningen gegaan waar we zalig langs het strand hebben gelopen.
Als afsluiting van de dag hebben lekker gegeten bij Restaurant Binnen onder het Kaurhaus.
Kortom een geslaagde dag met als resultaat een leuk eigen gemaakt tegeltje.

9 opmerkingen:

English style zei

Hoi Hetty, ben ik nog een keer vandaag hihi
wat een leuke dag zal dat geweest zijn !
vind het tegeltje super leuk geworden, knap hoor !

Groetjes Yvon

vosgesparis zei

Ik denk dat er weinig of geen bloggers zijn die kunnen zeggen een zelfgemaakt delfts blauw tegeltje te hebben beschilderd... ik vind m er nog leuk uit zien ook.. een enkel tegeltje zoals dit heb je vast nog wel een plekje voor ;) Fijne zondag.

Marianne zei

Wat schattig! Zeg nu niet dat je dat tegeltje echt zelf met de hand hebt geschilderd. Kun jij zo goed tekenen?
Nou het is in ieder geval een leuke herinnering aan wat een leuke dag is geweest.
Fijne week, M

NaturelSuus zei

Hey Hetty,
Dus je hebt eindelijk je tegeltje ;-)
Heb je heel mooi gemaakt!
Grappig...
Groetjes SUzanne

Bleu Cottage zei

Hoi Hetty,
Leuk een zelfgemaakt delfsblauw tegeltje.
Vroeger :( ja vroeger op school heb ik dit ook nog eens gedaan, leuk om te zien dat "poeder en water" zo'n mooi resultaat leveren na het bakken.
Gr Cobi

marga zei

Leuk zeg......dat zelfgemaakte delfs blauwe tegeltje. Heel mooi gedaan!!!!!!

Elly zei

Wat een leuk idee! En het resultaat is echt heel lief!

jeanette zei

ik vind het een super tegeltje! heb je heel mooi gemaakt niet van de echte te onderscheiden.

Anoniem zei

I think that this product is something everybody should have
at home.

www.speedheatersystem.com