donderdag 9 oktober 2008

Onze grote kleine meid


Op 1 oktober werd onze grote kleine meid al weer 9 jaar...!!
Waar is de tijd geleden dat ze als klein hummeltje van nog geen 2480 gram ter wereld kwam.
Een heel lief klein meisje.
En nu is het een grote lieve meid geworden.
Verjaardag daar hoort natuurlijk taart en kaarsjes bij en niet te vergeten veel cadeautjes.
Opa hielp met het aansteken van de kaarsjes, opa die bij Eva toch wel een bijzonder plekje heeft, waarna een glunderende Eva het lang zal ze leven stond aan te horen.
En dat hoop ik van harte dat ze mag opgroeien tot een mooie vrouw die weet waar ze voor staat en wat ze wil.
Maar voor nu alleen genieten van het kind zijn, die haar verjaardagsfeestje viert.

9 opmerkingen:

Jayne zei

Hallo Eva,
hartelijk gefeliciteerd met je 9e verjaardag! Dat jullie nog maar heel veel jaren de kaarsjes mogen branden!!
Bedankt voor jullie gezellige berichtje en inderdaad de lopers zijn wel super hé! We hebben er vandaag een voor in de lengte over een tafel gemaakt (3 meter lang...) Mocht het crea niet lukken gewoon een mail en bestellen, doen hoor. Groetjes en ik ga je blog volgen want je hebt heel mooie foto's en je verhalen zijn heel leuk.
Gr. Jayne

Manuela zei

GEFELICITEERD!!!!!!
elke verjaardag is toch speciaal vind je niet?? ik heb dat bij mijn meiden wel...gister is onze jongste aan haar eerste zwemles begonnen ...ook zo'n mijlpaal...
Maar ik wens jullie een hele fijne dag(of was het nou gister...) dan hoop ik dat Eva een mooie dag heeft gehad!!

een fijn weekend!

groetjes Manuela

Ele zei

Dear Hetty,
congratulations to your little daughter to the 9. birthday and all my best whishes for her!

A wonderful weekend
and beautiful greetings

Gabriele

Elly zei

Nog van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Ja, ze worden snel groot hè, je zou ze soms wel in een doosje willen stoppen!

vosgesparis zei

Nog van harte gefeliciteerd, helemaal gemist dit berichtje ;)

marga zei

Hartelijk gefeliciteerd met je dochter.
Mooie meid is het.
Fijn weekend

English style zei

Hetty nog van harte gefeliciteerd met Eva haar verjaardag
je kleine meisje ook alweer 9 jaar, waar blijft de tijd !

zo te lezen heeft ze een gezellige dag gehad !
Groetjes en een fijn (ik hoop pijnloos) weekend gewenst!
Yvonne

Sfeer van Toen zei

Hoi Hetty,

Nog van harte Gefeliciteerd met Eva.
Ik hoop dat jullie er nog lang getuigen van mogen zijn! Negen jaar al, wat een mooie leeftijd! Kan me voorstellen dat je het hard vind gaan (vind ik al bij marieke die nu vijf is..) Ik hoop dat alles goed met je is!

Ik geloof dat jullie nu herfstvakantie hebben? Zoja, Geniet ervan!

Groeten van Petra

Anoniem zei

Beter laat dan nooit!!! Eva ik hoop dat je een topverjaardag hebt gehad!!!
Hetty, bij het lezen van je verhaal bij de foto moest ik twee keer slikken hoor, ook mijn meiden worden als grote kleine meiden en soms moet je er inderdaad bewust bij stil staan dat het toch wel erg hard gaat. Laten we genieten van de dames in de dop;).....!!!!

Groetjes
Lynda