zaterdag 25 oktober 2008

Wildkroon


Al heel lang stond op mijn verlanglijstje een wildkroon en niet dat ik nu zo dol ben op wild maar wel om het sfeertje wat het geeft.
Maar de meeste waren te klein of te groot of te strak of nou ja je kent dat wel te duur.
Tot ik bij de webshop van Past and Present decorations deze mooie wildkroon tegen kwam.
Helemaal zoals ik hem in mijn gedachten had.
Vorige week kreeg in de kroon in huis en hij is helemaal goed.
Een plek zoeken was niet moeilijk, hij hangt te pronken naast het fornuis voor mijn gevoel de beste plek.
Nu op zoek naar nog meer leuke spullen eraan, maar voor nu is het helemaal goed.


6 opmerkingen:

jeanette zei

oo..zo`n wildhaak is zo maar vol hoor, en voor jou geen straf om op zoek te gaan naar leuke spulletjes die eraan kunnen:-) ik vind je kroon prachtig! ik heb zelf ook 1 en net als jij niet te groot en niet te klein maar precies goed!

Brigitta zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk uit!! Heb nooit beseft dat zoiets een wildkroon heet. Ik denk dat ik ook even op die site ga rondkijken.

casa nostra zei

staat altijd zo gezellig zo'n wildkroon. ik heb er vorig jaar ook 1 gekocht hoewel ik er eigenlijk geen plek voor had, maar na ff zoeken toch een plekje gevonden. je delftsblauwe tegeltje is ook erg mooi.
is het nog gelukt met de schoenendoos?

Bleu Cottage zei

leukk...
ik heb ook zo'n wildkroon maar die valt eigenlijk niet op doordat ie vol hangt met emaille.
Maar hij is leuk om eindeloos mee te decoreren.
Gr Cobi

casa nostra zei

nog ff antwoord op je vraag. houtlijm heb ik zelf nog nooit als vernislaag gebruikt, maar het schijnt wel te kunnen. ik gebruikte de decoupage-lijm en de laatste keer een antiek-vernis, maar dat was niet zo'n succes. je zou de houtlijm ook ff ergens anders op kunnen proberen om te kijken hoe dat uitpakt.

English style zei

Jaaa, hij is echt leuk hetty, en hangt daar net alsof ie er altijd gehangen heeft, supermooi !
het is dat ik er zelf echt geen plek voor heb in mijn kleine keukentje, anders....hing hij er al lang, vind het ontzettend gezellig staan !

groetjes Yvonne