zaterdag 8 november 2008

Vriendinnendag


Gisteren met een lieve vriendin van me een dagje op pad geweest, heerlijk woonspulletjes kijken.
Het was weer super gezellig.
afgesproken op de carpoolplaats omdat zij van links komt en ik van rechts en samen verder.
gelukkig moesten we een eindje rijden, want we komen altijd tijd te kort en dan heb ik het alleen nog maar over ons kletsen even in de file kan ook geen kwaad.... !
Tussen alle mooie woonspulletjes hebben we helemaal geen tijd om ons gesprek af te ronden..kijk dan dit is leuk..nee kijk ohhh dat is mooi...
maar aan het eind van de dag hebben alle onderwerpen een plekje gekregen en maken we verhalen compleet.
Bij de carpoolplaats hevelen we de aankopen over maar ook hier kletsen we gezellig door..met als gevolg......ik rij naar huis en ja hoor er is nog wat in haar auto blijven liggen......ach dan hebben we een reden om weer naar elkaar te gaan.
En niet dan 60 km ver is maar je doet het niet iedere dag.
Ik hou van dit soort vriendinnendagen.
En omdat er niet iedere week een vriendinnendag is, is het zo bijzonder.
Ien dank je wel voor een gezellige, heerlijke dag.

En niet onbelangrijk één van mijn aankopen.. een mooie lamp voor op de ronde tafel

13 opmerkingen:

vosgesparis zei

hahaha wat en leuk en herkenbaar verhaal ;) heerlijk als je een woonwinkel vriendinnetjes hebt. Je lamp vind ik waanzinnig mooi! helemaal mijn ding ook. Prachtige voet en de kap is super mooi geworden. Geniet er lekker van.

jeanette zei

gezellig zo`n dagje uit! ik doe het ook af en toe met een vriendin, niet met elke want ik heb maar 1 vriendin die woonshoppen echt heel leuk vind! ik vind je lamp prachtig, ik geniet er ook van als ik bij mijn ouders ben want die hebben precies dezelfde, alleen een andere kap. heel veel plezier met je mooie aankoop!

English style zei

Zal me een gezellige dag geweest zijn Hetty, kan je nog praten, of ben je helemaal schor hihi
Prachtige lamp heb je gekocht, staat erg mooi op je tafel !!
een shopdag met een gouden randje !!
Groetjes Yvonne

Brigitta zei

heerlijk zoiets. Ik heb een vriendin in Bunschoten wonen (en dat is toch een aardig eindje van Appingedam) waarmee ik af en toe een vriendinnenweekend heb, alleen gaan wij dan niet woonwinkelen maar kunstkijken in de breedste zin van het woord, ook heerlijk

ABACAXI and HORTELÂ zei

Wat een mooie lamp! Past perfect bij je donkere tafel!
Ja leuk hè, zo'n dagje op pad met een vriendin, bijzonder en gezellig! Nog even nagenieten!!
XX Chantal

Lilla huset på prärien zei

Thank you so very much for the nice comment on my page! You made me really happy.

It looks like you have a very beautiful home. I really like the picture of your doughter when she's blowing out the candles from the cake :)

Kind regards Jenny

prinsesselinn zei

Hello,
I like your blog , but do you know that you vcan translate it with google tool ??
Check out my blog for the tool.
I understand some netherlands as my cousin lives in Zevenar outside of Arnem.
I just love holland,
been there like twenty times.
Loveshopping there as well.
so much nice stuff.
and muuuuuch cheaper than Norway.
Have a nice weekend.

prinsesselinn zei

hmm, stratnge my post was not on your wall...

prinsesselinn zei

En ik vind je wildkroon heeeeeeel mooi.
Doei.

MiaMaria zei

Hallo!

Zoals ik het begrijp, je had een mooie dag met een vriend. En een paar prachtige shopping ...

Hopelijk heb je een goed weekend ...

MiaMaria

Lilla huset på prärien zei

Tack - jag hade en underbar dag! :) /Kram Jenny

Janneke zei

Hoi
Wat gezelig zo'n dagje uit en dan lekker over wonen en interieur kletsen :)
Ook nog goed geslaagd met je lamp, echt een fijne dag dus !! Je wildkroon vind ik ook heel mooi, ik heb er ook een maar die had zo'n roestkleur...nu heb ik hem ook zwart geverfd, echt super geworden.
Groetjes en nog een fijn weekend.

kristinco zei

Somptueux pied de lampe !!!