maandag 26 januari 2009

Hoe een plaatje in mijn hoofd een plaatje in de badkamer wordt



We nemen een oud brocante email bakje, wat badzout gedroogde rozenknopje's en een klein schepje en het sfeertje is compleet.
Het geurt heerlijk en ziet er ook nog eens leuk uit, de ingrediënten zijn eenvoudig en het resultaat is bijzonder.
Verzin het maar eens.... ik hoor het jullie denken.
Gisteren kreeg ik van mijn moeder een leuk oud brocante schaaltje van de rommelmarkt.
Wat er in gezeten heeft ik zou het niet weten het was vies dus een wasbeurtje kon het wel gebruiken.
Het idee wat ik er mee ging doen was snel geboren en na wat shoppen was het plaatje in mijn hoofd vertaald naar een plaatje van een sfeertje in de badkamer.
Zo leuk dat mijn mams weet wat ik leuk vind...
Posted by Picasa

22 opmerkingen:

jeanette zei

ja zeg, maak me hier ook nog eens lekker met je mooie rozenknopjes? hihi..zeg bedankt voor de tip waar ze vandaan komen he en een plaatje van een foto!

Millas hem zei

Mmm, beautiful miniroses!

Camilla

vosgesparis zei

Wat heerlijk dat je een moeder hebt die je leuke kadootjes brengt ;) T ideetje van die schep in t badzout vind ik heel leuk en die roosjes die zijn dan toch wel schattig ;)

Miss Marple zei

Hmmm, ik kan het tot hier heen ruiken! Het ziet er zo heerlijk nostalgisch uit!

LG - Irma

English style zei

Hihi, die mams van jou weet je wel blij te maken, en jij vertaald het weer naar een prachtig plaatje in de badkamer
vind het prachtig !
Groetjes en een fijne dag gewenst!
Yvon

G-style zei

Wat een prachtige foto ,had hem ook al op picasa gezien .....super! Jij hebt ook een prachtige blog zeg en al bijna een jaar zag ik want ik heb natuurlijk alles even bekeken. Ik vind je hele stijl mooi en blijf de keuken zooooo prachtig vinden ,net als je tuin dat is ook zo'n plaatje !
Ik heb me al bij je volgers aangesloten ,zo mis ik niks van je foto' s en verhalen hier.
tot de volgende keer,groetjes Gea

Sfeer van Toen zei

Wat een leuk schaaltje met badzout en rozenknopjes. Leuk! Zal wel lekker ruiken denk ik!

Groetjes van Petra

johan zei

Wat een leuke weblog precies mijn sfeertje. Ik heb weer heel wat leuke ideetjes opgedaan voor mijn huis en mijn webshop.

groetjes Johan

gamla skolan zei

Very beautiful pictures and very beautiful roses . Susanne / Den gamla skolan

Home No.1 zei

Love the pictures!

Annica.

La Flotte zei

Wat een mooi plaatje heb je er van gemaakt!
Is wel heel iets anders dan jouw eigen stijl maar zeker niet minder mooi!
groetjes Heidi

lia zei

Ik wil je even laten weten, dat ik jou blog ooit vond op google en er helemaal weg van was. Ik herkende je ook meteen van de ariadne. Ik probeer {zeg probeer} ook zoiets te doen, want ik ben geinspireerd door jou blog.

vr gr Lia

A Box Of Dreams zei

Ziet er pure wellness uit! Heerlijk he als je een geschenkje krijgt van iemand die precies weet wat je leuk vindt...groetjes an

Janneke zei

Heerlijk he om zo van die leuke kleine veranderingen voor je huis te maken !! "Klein maar fijn" :)
Ik wou dat we de roosjes ook even konden ruiken !
Groetjes, Janneke.

Twa zei

Het ziet er inderdaad heel gezellig uit. Ik heb ook nog een paar potjes badzout staan en doe er eigenlijk niets mee, dus dit is een goeie tip.

lia zei

Hallo Hetty, leuk dat je geantwoord hebt. Je zei dat als ik iets wil weten bij je kon aankloppen. Over dat volgen, ik heb me bij jou aangemeld als volger. Maar kan dat zomaar of moet je van die persoon toestemming hebben. Ik wil me niet zomaar ergens toevoegen. groetjes Lia

Josefine zei

Beautiful pictures..and roses!
Have a nice weekend, love from Josefine

sussie zei

Hallo! I have never ben here i like your blogg beautiful.. i coming back.. hugs from snowwhite.sussie.blogspot.com

Brigitta zei

wat ontzettend leuk, mijn moeder zou dat geloof ik totaal niet zien haha (maar zij heeft weer andere kwaliteiten) helaas is mijn badkamer niet geschikt voor dit soort mooie tafereeltjes :-(

La Malle O Rêves zei

Superbes photos!!... I love it!!...

La Malle O Rêves zei

Superbes photos!!... I love it!!...

villa extra zei

nu vind ik jou ook ineens...zullen we elkaat toevoegen aan onze blogroll? Op die manier kunnen we elkaar aan meer lezers helpen want ik vind het helemaal leuk hoe je alles decoreert en jou stijl is enig!!