zaterdag 17 januari 2009

Mooie dame

De dame heeft wel wat gebruik sporen maar dat maakt haar juist zo bijzonder.
Ben benieuwd welke mooie creaties er op haar schouders hebben gerust


Een mooie dame in een mooi plaatje.
Ik wilde jullie dit plaatje niet onthouden.
Het geeft zo goed de sfeer aan in ons huis, afgezwakt grijs met mooie sobere kleuren.
De dame hebben we gekocht op de Brocantemarkt in Lille september vorig jaar.
De spiegel en de lijst brachten we een aantal jaren gelden al mee uit Lille.
Dit jaar zijn we zeker weer van de partij. Ben benieuwd met welke schatten we dan weet thuis komen.

16 opmerkingen:

gamla skolan zei

A very beautiful lady ! I hope to , find one my self ,one happy day ! Hugs Susanne / den gamla skolan

Welkom zei

Hoi Hetty,

O daar wil ik ook ooit nog eens naar toe, lijkt me geweldig!
Mooie pop hoor echt een toevoeging aan het geheel.

Groetjes Anita

English style zei

Hetty, dit is idd een prachtige dame (ik kende haar al wel van de foto, maar ik kijk er erg graag naar :-)
Wij zijn vanmiddag even naar Putten geweest (tante Brocante)
ohh ze had er weer hele mooie paspoppen staan, ook een kinderpaspopje, zoooo leuk !
Ik ben overstag gegaan voor een paar prachtige oude dameslaarsjes :-)
je ziet ze vanzelf op foto verschijnen hihi
Groetjes en een gezellig weekend gewenst!
Yvon

Marianne@Songbirdisnesting zei

Ik ben nog altijd op zoek naar zo´n mooie dame, maar dan wel in mijn prijsklasse, want de echt mooie kan ik helaas niet betalen.
Maar er wordt aan gewerkt! Hou mijn blog maar in de gaten (al kan het nog even duren voor ze blogklaar is).
Die van jou is als altijd prachtig en ze staat echt heel mooi op die plek. Ben benieuwd welke outfits je haar nog gaat geven.
Groetjes

vosgesparis zei

nou zijn het natuurlijk prachtige poppen die jij helemaal uit Lile hebt meegenomen, maar mijn oog valt daar op een mooi grijs plaidje..... ik kom niet vaak mooie tegen, of het moet de deken van lifestyle zijn voor een bedrag van maar liefst 130 euro ;(

idémakeriet zei

Oj wat een mooie dame.
Heerlijk sfeertje bij jou in huis.
Sorry dat ik nog niet had gereageerd op je laatste mailtje(ik was toen geloof ik nog in Nederland).
Maar ik vind het wel heel erg gezellig om er meer Nederlandse vriendinnen bij te krijgen.
Je woont in Gelderland las ik? Ik ben zelf in Gelderland geboren in een klein dorpje Ophemert.
Ik heb inderdaad een webwinkeltje, als je bij mijn blog bent en je drukt op het plaatje wat rechts boven in de hoek staat kom je binnen. Helaas staat het niet in zijn Nederlands maar ik denk dat de foto´s voor zich spreken.
Nog een fijne zondag.
Groetjes Gerda

Janneke zei

Mooi sfeervol plaatje van jullie woonkamer, Hetty.
Leuk he dat achter elk object soms een heel verhaal ligt !!
Fijne zondag nog, Janneke.

Millas hem zei

The pictures in this blog looks beautiful and i like to visit here again!

Hugs Camilla

Lockas lilla längtan zei

A really pretty lady! I like the "worn of" colour.

Hugs Veronica

Ps. You have a really nice blog!!! Ds

MiaMaria zei

Hello Hetty!

What a lovely Lady you have...
Nice pictures...

Hav e a lovely week!
MiaMaria

jeanette zei

ik had je mooie dame al op picasa gezien maar wil hier ook nog even zeggen dat zij prachtig is en net wat jij al zegt, zo mooi in je interieur past. fijne week hetty!

Desi zei

Wat een prachtige fotos! Het is altijd genieten als ik je blog open!

Inspiration i vitt zei

Hello Hetty, what a beautiful lady you have, i like it very mutch.
Hug/Ingela.

NaturelSuus zei

Je dame staat er weer mooi bij!!
Heerlijk huis heb je toch

Marjette zei

Hoi Hetty,

Supermooie paspop zeg! Zo een zie je niet vaak!
Leuk dat je m'n blog ook gaat volgen.
Ja, park de Hoge Veluwe is echt heel mooi. We hebben vorig jaar ook een jaarabonnement gehad. We zitten er over te denken om het dit jaar weer te doen. Dan kunnen we af en toe een uurtje. Vanaf Apeldoorn is het inderdaad ook goed te doen. (Ik zie wel een keer foto's ervan als je er geweest bent :-)
Veel blogplezier!

Groetjes, Marjette

FrenchGardenHouse zei

I love her! I have a few ladies around here, and one very old gentleman. They make a room sing, don't they?
Lidy