woensdag 7 januari 2009

Sweet dreams


Onze slaapkamer heeft een ware metamorfose onder gaan van zwart/wit gestreept naar hele mooie fijne grijs tinten.
De muren hebben we geverfd met mooie kleuren van Carte Colori, onder met de kleur Gritti en het bovenste gedeelte met de kleur Sculptura. 2 hele mooie kleuren mat grijs.
samen met wit geeft het een hele landelijke sfeer en geef het rust.
Al met al een geslaagd project.

Mooi staat het olijfboompje te pronken op het oude tafeltje.

Er heerst nu een rust die heerlijk aanvoelt.
Wat zullen we hier heerlijk slapen....ZZzzzzzz.



Droom maar lekker,
Droom maar zacht,
Droom maar, droom maar,
Droom vannacht.

Droom van vroeger,
Droom je vrij,
Droom van later,
Droom van mij.

15 opmerkingen:

Brimstone zei

Hoe de kamer was voordat je ging verven, weet ik niet, maar het ziet er nu heel fraai uit. Het is inderdaad een rustgevend geheel die grijze tinten met het wit.

Nostalchique zei

Ziet er inderdaad erg mooi uit, geweldig sfeertje! Kan echt genieten van je blog/foto's.

jeanette zei

ik had je slaapkamer al prachtig zien worden maar wil je het hier ook nog even zeggen. hetty ik vind het prachtig en slaapt het ook lekker rustgevend???

Marianne@Songbirdisnesting zei

In een woord prachtig!
Mijn slaapkamer is helemaal het tegenovergestelde. Veel kleur en nog lang niet af. Ik kan me goed voorstellen dat het in jouw kamer zo vol serene rust is dat het heerlijk wegdromen is.
Groetjes

Miss Marple zei

Oh, wat mooi!

Het ziet er heerlijk "crispy" uit! Ik zou ook zo het bedje in kunnen duiken...

LG - Irma

English style zei

Wauw Hetty, van een klassiek streepbehang naar een mooi rustig geheel !
Ik vond het vorige erg mooi, maar dit vind ik supermooi !!!
Prachtig geworden ! en dat tafeltje ook super joh !
ik kom vanmiddag even op picasa bij je buurten, zag dat ik weer eens wat foto's gemist heb :-(
Groetjes Yvon

Welkom zei

Hallo Hetty,

Ik heb net je blog ontdekt,(gelukkig maar, erg sfeervol) prachtig hoor!. Je hebt een heel mooi huis, ik kan me je editorial in de Ariadne ook herinneren!
Zou je een link naar mijn blog wil maken?, ik zal jouw blog ook linken:-)

Groetjes Anita (Campagne Chic)

Home No.1 zei

Hello Hetty!
Thank you for your visit.Ofcourse
its alright if you put me to your favorites that will only make me happy and i will put you on my bloglist to!
Have a great weekend hugs from Annica.

Welkom zei

Hoi Hetty,

Mijn dank voor de weder dienst;-)
Fijne zondag!

Groetjes Anita

Brigitta zei

wat een schitterende slaapkamer, de rust straalt er echt vanaf. Ik moet toch echt eens aan de slag met die van mij...

vosgesparis zei

wat een lief versje ;))) ik vind je slaapkamer helemaal mooi geworden. Al die lichtere tinten vind ik , ondanks dat ik weg was van de vorige 'look' toch ook helemaal geweldig. Sweet dreams !

le ciel flamand zei

Wat een mooie slaapkamer ! Hij kan zo in de Ariadne staan, ik vind het heel geslaagd.

Something White zei

Ja, ik sluit me aan bij de vorige schrijfsters... jullie slaapkamer is gewoon... een droom! :)
Eigenlijk vind ik deze look toch wel mooier dan de vroegere strepen op de muren. Geslaagd!

I. zei

Oh ja, we moeten onszelf af en toe eens verwennen. Ik met een kop koffie en jij met een nieuwe slaapkamer ;-)) De onze is nog niet helemaal 'mijn ding'... We wonen hier nu een dik jaar en ik zoek nog steeds een mooi nachttafeltje. Maar dat komt nog wel, daar moet je eens op vallen, op een mooie dag...
Fijne avond nog! Groetjes van Isa

nadine zei

Hello, très jolie chambre ou very nice bedroom !