maandag 23 februari 2009

Zomaar

Zomaar even een paar sfeer foto's
Ik heb uit de grote voorraad met foto's even een paar mooie foto's gezocht.
Foto's die een heerlijk sfeer weer geven en waar ik blij van wordt.
Hopelijk kan ik jullie ook een beetje blij maken.
Soms is de sfeer in mijn huis meer richting het Engels en een andere keer vind ik het Franse juist weer mooier..... maar de combinatie samen is ook zo leuk.

Engels hoekje op de schouw.. mooie boordendoosjes en kijkertjes.
En op de achtergrond een oude Franse spiegel

De Kijkertjes doen het hier weer goed in een andere setting, samen met de mooie oude Engelse laarsjes is het ook weer een mooi groepje zo weer samen.
De gietijzeren pot geeft net dat Franse tintje.


Een oud kooitje gedecoreerd op oud muziekpapier, de witte tulpen zorgen al voor een beetje voorjaar gevoel.....
Fijne week.........!!!!

13 opmerkingen:

G-style zei

Hele sfeervolle foto's heb je voor ons uitgezocht Hetty.
Ik vind je kijkertjes ook erg mooi en ik geef je gelijk de combinatie van het engelse en franse sfeertje gaat erg mooi samen!!
Ik wens jou ook een fijne week toe en tot de volgende keer , hartelijke groeten van Gea

t brocante sfeertje zei

Hai Hetty,ben blij dat ik weer even wat tijd heb om al jullie prachtige foto's te bekijken wordt er helemaal blij van,Mooi sfeertje heel rustig!Groetjes,Ingrid

English style zei

Hoi Hetty,
Je weet dat je mij wel pleziert met je foto's :-)
Engelse en Franse stijl/brocante kan juist mooi met elkaar.
De sfeer bij jou is mooi sober en rustig ! Prachtig !
Groetjes en een fijne dag gewenst!
Yvonne

Mayflower zei

Hey Hetty,
Prachtige sfeerhoekjes heb je op de foto gezet, ik vind de combinaties zeer geslaagd.
Leuk om zo even in je album te mogen kijken, dat is toch genieten.

Fijne dag en groetjes van Mea

M. zei

Prachtige sfeer, je hebt al veel verzameld!Grappig heb ook kooitjes en oudespiegels, maar weer in een hele andere sfeer.

lia zei

Hoi Hetty, Je hebt weer leuke hoekjes gemaakt. Altijd leuk om naar je blog te kijken.

Groetjes van Lia.

Bertina zei

Heel sfeervol die foto's, prachtig die combinaties! Jouw keukenkast is ook een plaatje geworden zeg. Wat een klus zeg, ik herken dat zo erop gebrand zijn om die kast dan eindelijk eens onder handen te nemen en dan binnen de kortste keren onder de verf te zitten. Gelukkig vind mijn man het ook wel leuk om te schilderen en ik laat het dan ook vaak met liefde aan hem over! Vooral die grote klussen... Groetjes, Bertina

Miss Marple zei

Dankjewel...Doet goed op zo'n grauwe middag een paar mooie plaatjes te kunnen kijken!

Alvast een prettig weekend - Irma

Kirsi zei

Hi Hetty,

Your blog is so beautiful, I really like it.

Best wishes,

Kirsi

gamla skolan zei

Wonderful pictures and wonderful things !! Greetings from Susanne / den gamla skolan

Anita zei

Mooi sfeertje neergezet.En die mix van stijlen gaat prima samen.Helemaal jouw handelsmerk!Groetjes en fijn weekend!

le ciel flamand zei

Prachtige foto's, en wat een mooie laarsjes!
Ik wens je een fijne zondag, Annelies

Stijn zei

Hallo Hetty,

bedankt voor je leuke complimentjes. Zoals ik je al eerder liet weten je gaat van ze houden ze hebben een heel leven achter de rug en mogen nu tot rust komen...

Je paspoppen zijn erg mooi dat je maar lang van ze mag genieten zoals ik dat met de mijne doe.

Groetjes, Stijn