woensdag 25 maart 2009

Wat een eer


Vandaag was ik blij verrast, ik kreeg niet 1, niet 2, maar 3x een Award... wat een eer...!!!
Ik word er helemaal verlegen van.
Lieve Anita, Lia en Corine dank jullie wel.
Ik ga mijn best doen om mijn blog boeiend en inspirerend te houden zodat jullie er van kunnen blijven genieten.

Er werd me gevraagd om min geluksmomenten op te schrijven.
Ik heb ze even voor jullie op een rijtje gezet

  1. Een dagje samen met Victor, niets moet alles mag.
  2. Naar mijn kinderen kijken als ze intensief met iets bezig zijn.
  3. Een mooie vondst op de brocantemarkt.
  4. De zon en het strand.
  5. De hele dag voor mij alleen en dan een leuke stad in.
  6. Om me heen kijkend en beseffen hoe rijk ik ben met mijn gezin.
  7. Lieve familie en vrienden om mij heen.
Tja als ik dit zo terug lees bedenk ik me dat ik eigenlijk een heel gelukkig mens ben en tevreden ben met de mooie dingen om me heen.
Maar het allerbelangrijkste is toch mijn gezin....

Nu aan mij de eer om een aantal van jullie blij te maken met een Award.

Allereerst wil ik een Award geven aan Desirée van http://vosgesparis.blogspot.com/ Haar verhalen kan ik altijd erg van genieten en na onze persoonlijke ontmoeting ken ik de persoon achter het verhaal en dat maakt het nog leuker.

Als 2e geef ik een Award aan Marjolijn van http://www.somethingwhite.blogspot.com/
Voor mij een inspirerend blog met mooie foto's en leuke verhalen en Marjolijn helpt me altijd op weg als ik ergens niet uitkom.

Als 3e geef ik een Award aan een Frans blog en wel van Manon http://manon21.blogspot.com/ we hebben dezelfde hobby, de brocantemarkt, ik kijk graag in haar blog naar de mooie foto's

Ten 4e gaat de Award naar Annelies http://lecielflamand.blogspot.com/ gewoon omdat ik vind dat ze een mooi blog heeft waar ik graag een kijkje neem.

Als 5e een Award voor http://franssohnskagarden.blogspot.com/ gewoon mooi...door eenvoud.

Als 6e gaat er een Award naar Heidi
http://heidi-laflotte.blogspot.com/ Haar creativiteit is waanzinnig en kijk altijd met veel bewondering naar de mooie creaties die ze weet te maken.

En nu mijn laatste Award, die geef ik aan iedereen die ik hier boven niet heb genoemd.
Al jullie blogs zijn voor mij een bron van inspiratie veel momenten van lees en kijk plezier.
Allemaal gefeliciteerd met jullie Award en nog veel plezier in BLOGLAND....

11 opmerkingen:

Welkom zei

Nou zeg 3 awards, nou je verdient ze hoor, veel plezier ermee!!

Groetjes Anita

G-style zei

Hoi Hety , wat een awards heb je gekregen en zo ontzettend verdiend want je hebt een prachtig huis en zet het altijd mooi op de foto.
Leuk idee om de 7e aan iedereen te geven ,ik denk er precies zo over ,alle blogs hebben hun eigen charme en verdienen voor de energie die elk er in steekt alleen al een award.
,groetjes Gea

manon 21 zei

merci merci beaucoup;
c'est mon petit bonheur du matin.
amitiés


manon

Bonnie zei

Van harte hoor....één voor één verdiend....
Geniet er maar lekker van.
Fijne dag

English style zei

Hoi Hetty,

Ook al 3 awards, ik kan je de hand schudden hihi
Gefeliciteerd meid ! leuk zo'n waardering voor je blog
Mooie geluksmomenten heb je omschreven...
Fijne avond en geniet maar lekker na hihi
Groetjes Yvon

La Flotte zei

Hoi Hetty, ik kom je even bedanken voor de award!
Ook ik heb er vandaag 3 gekregen maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik er niet zoveel mee op heb.
Ze zijn wel leuk om te krijgen maar ze cirkelen ook allemaal in hetzelfde kringetje rond.
Ik ben al lang blij dat er mensen langs komen en die het leuk vinden blijven hangen en de rest trekt verder....

Groetjes Heidi

La Flotte zei

En daar heb jij weer gelijk in...tis maar net hoe je je voelt! hahaha

grtjzzz

Mayflower zei

Hetty, gefeliciteerd met driemaal een prachtige erkenning, je heb ze verdient.
Geniet ervan.
Fijne avond en groetjes, Mea

lia zei

Hoi, 3x is scheepsrecht zeggen ze.
Maar je hebt een mooie blog en inrichting. Maar verlang nu wel weer naar de gewone blogs als ik eerlijk ben, zoals toen ik die van jou voor het eerst op google ontdekte.

Fijne avond nog groetjes Lia

The Old and the Beautiful zei

Een beetje late reactie van mij maar dat heb je als je soms moet werken he,maar gefeliciteerd met je verdiende Awards.
Ik heb de mijne niet doorgegeven omdat het een soort ping-pongen word op den duur maar heb wel 7 blogs genoemd die me raken en inspireren en daar sta jij ook bij.
Heb je dat al gelezen bij mij? Als je eens tijd hebt...
Lieve groet, Gonda

annashusidingtuna zei

Congratulations to your awards i really du understand that you recived them, you do have a lovely blogg.
Hugs anna