maandag 16 maart 2009

Zelf serviesgoed beschilderen


Mijn zus had ons ter ere van haar verjaardag uitgenodigd voor een morgen creatief zijn met serviesgoed.
We mochten een keuze maken uit verschillende servies onderdelen en die dan gaan beschilderen Afgelopen weekend was het serviesgoed gebakken en kregen we het mee naar huis. Het was een intensief klusje maar ik vind het resultaat heel erg leuk geworden.
2 mooie hand beschilderde bordjes voorzien van kroon staan nu in mijn servieskast te pronken.
Tien dank je wel voor het leuke kado ik vond het super om te doen.

15 opmerkingen:

~La Rustique Market~ zei

You have a beautiful blog...love the plates with crowns!

Thanks so much for visiting my blog and following. I will add you to my blog list.

Peace and Blessings~

Lisa

manon 21 zei

oh j'adore ces assiettes seraient magnifique avec mes torchons!

manon

Miss Marple zei

Wat zijn die bordjes mooi geworden...een hartstikke leuk idee!
Met het motief en die kleur helemaal passend.

LG - Irma

Bonnie zei

Super zijn ze geworden met die kronen......ik hou er van.
Wat creatief zijn jullie bezig geweest.
Fijne dag

Mayflower zei

Hallo Hetty, wat een leuk idee en wat zijn ze prachtig geworden. Leuk zo met de kroontjes.
Groetjes Mea

Simple pleasure zei

Wat een leuk cadeau, zo heb je een eigen orgineel bord. Ze zijn erg mooi geworden zo met de kronen.

Janneke zei

Mooi geworden hoor, Hetty, maar je moet er denk ik wel een vaste hand voor hebben !!! Bij mij was het vast niet binnen de lijntjes gebleven :).
Wat een leuk idee trouwens van je zus om een gezellige creatieve ochtend te houden ter ere van d'r verjaardag.
Groetjes, Janneke.

The Old and the Beautiful zei

Een ontzettend leuk idee en een heel leuk motief, die kroontjes.
Die mogen inderdaad best getoond worden want ze zijn mooi geworden.

Groetjes,
Gonda

Something White zei

Wat leuk gedaan! Ik kan me nog goed herinneren dat ik als kind ooit een plastic bordje mocht volkleuren en dat werd dan later ook met een speciale techniek gebakken. Trots was ik op mijn kunstwerk! :)
Goed gevonden om die kroontjes te gebruiken als motief, wel een werkje om dat met de hand te schilderen. Petje af!

Welkom zei

oh ze zijn echt heel mooi geworden zeg!
Leuk werk he dat schilderen!
Groetjes Anita

vosges paris zei

Bij t woord servies beschilderen krijg ik altijd een beetje geitewollen sokken gevoel. Maar als ik die super mooie met kroontjes hier zie, denk ik er toch wel even anders over. Leuk idee om te doen met je zus ;)
groetjes,
desiree

Anita zei

Wat een onwijs leuk idee om iets creatiefs te doen,die ga ik onthouden!En je hebt je best gedaan want ze zien er erg leuk uit!Groetjes Anita

le ciel flamand zei

Leuk idee voor een verjaardagsfeest, en een schitterend resultaat!
Groetjes,
Annelies

Corine zei

Hetty, ik heb een award voor je, kijk je even op mijn blog..
Groeten, Corine(THUIS)

lia zei

Hoi Hetty, wil je even op mijn blog kijken.