zaterdag 4 april 2009

Fotoreportage


Afgelopen week is er bij mij thuis een fotoreportage gemaakt en een interview voor het maandblad Wonen landelijke stijl.
Een super leuke ervaring....!!
Als alles gaat zoals mij is beloofd dan kom ik in de uitgave van oktober 2009.
De hele week zijn we aan de poets en aan het opruimen geweest, alles moest er natuurlijk spik en span uitzien, want je staat niet iedere dag met je huis in een woonmagazine.
Zelfs de muur in de keuken en de badkamer hebben we nog even van een nieuw laagje verf voorzien.
Ik kan niet wachten op het resultaat, helaas moeten we nog even geduld hebben, maar ik denk dat het er prachtig uit zal zien.

21 opmerkingen:

Raquel zei

Wauw, wat een ervaring! Een groter compliment over je woonstijl kun je niet krijgen als je in z'on blad komt te staan. Ik ga hem zeker kopen!

Groetjes Raquel

Coby Breitner zei

Hai Hetty, nou je bent het echt waard met je huis hoor. Ik had het al eerder gezien in Ariadne. Ik ga dus samen met jou op het oktober nummer wachten, van mij mogen ze het iedere maand uitbrengen. Zoveel inspiratie heerlijk! gr. Coby

Angelique zei

Wauw, wat gaaf!!! Ik vind de reportages in dat blad altijd prachtig. Nog ff geduld hebben!!!

Kim zei

Wat ontzettend leuk zeg! Ik ben abonnee, dus ik zal hem tegen die tijd zeker tegen komen.

Mayflower zei

Hey Hetty, ik lees de Wonen Landelijke (eerst Engelse) Stijl al jaren, er staan altijd prachtige interieurs in. Wat leuk dat jouw mooie huis straks in het oktobernummer staat, lijkt me een geweldige ervaring.
Fijne zondag.
Groetjes Mea

lia zei

Spannend en leuk voor je.
Ik ben ook reuze benieuwd hoe het is.
Weer heel anders dan in de ariadne, denk ik...

pr zondag
groetjes Lia

Anita zei

Wat een eer om in zo'n blad te mogen staan.Ik ga het zeker in de gaten houden,ben veel te nieuwsgierig!Anita.

jeanette zei

spannend hetty! maar ik weet zeker dat je gaat schitteren met je prachtige huis! ik ga `m ter zijner tijd kopen hoor!

Corine zei

Oké, daarom was het zo rustig op je blog! Je was aan de poets! Was je erbij met het foto's maken? En waren het enthousiaste gezellige mensen? Voor hun is het natuurlijk gewoon werk.. Spannend om mee te maken lijkt me. Superleuk voor je!
Groeten, Corine(THUIS)

La Flotte zei

Ja geweldig, ik denk dat je huis er nog beter uitkomt als bij de @home reportage!
Ik vind de belichting die WLS gebruikt vele malen mooier en ik denk dat dat bij jouw inrichting zo super mooi eruit zal komen te zien!
Nu nog wachten tot Oktober!
Groetjes Heidi

English style zei

De picasadames vertegenwoordigen het blad goed zeg hihi, evenals de ariadne, leuk hoor
een mooi compliment wat jouw huis zeker verdiend !
groetjes Yvon

Welkom zei

Alweer in een blad, wat enrom leuk zeg!
Ik zal met spanning afwachten, (heb ook de Ariadne nog allemaal).
Blijft leuk om in te bladeren en ideeën op te doen.
Groetjes Anita

casa nostra zei

wat leuk dat je in dat blad komt en dan ook nog eens in zo'n prachtig blad. nu nog ff geduld hebben tot oktober.

Miss Marple zei

WOW! Eerst in de Ariadne en nu weer in een ander blad?
Gefeliciteerd, joh!

Lg - Irma

peet zei

He wat gaaf zeg !
Dat is een kroon op je "werk "zeg .
Wat een eer .
Ik koop hem altijd al , ik ga het in de gaten houden 1

groetjes Peet

t brocante sfeertje zei

Hai Hetty,jee wat super eerst de at home en nu...je wordt beroemd.Als je ons maar laat meegenieten van al je moois.We moeten nog eventjes geduld hebben maar zal t blad zeker kopen.Groetjes,Ingrid

le ciel flamand zei

Ik ben heel benieuwd! Enkel de mooiste interieurs staan in dat blad :o)

vosges paris zei

Wat leuk dat je een foto van het statief van de fotograaf hebt gemaakt... natuurlijk was ik allang op de hoogte omdat je tijdens onze toevallige ontmoeting je mond voorbij praatte haha En ondertussen zag ik je huis een beetje landelijker worden hihi Het zal het wachten helemaal waard zijn!
FIjn paasweekend

Corine zei

Hoi Hetty, ik las op picasa dat je jarig was, gefeliciteerd! Heb je jezelf getrakteerd op verse gevulde koeken? ;)Je huis was in ieder geval mooi aan kant na al je inspanningen voor de reportage.
Ik wens je een goed jaar met veel woonplezier!Groeten, Corine(THUIS)

Tanja zei

Hoi Hetty, wat spannend en wat leuk dat je weer met je huis in zo'n mooi blad komt! Het stuk in de ariadne toen heeft me bij Ineke en jou en later op picasa gebracht....weet je nog?
Ik kijk uit naar de ongetwijfeld prachtige foto's in oktober! Geniet maar lekker van al de voorpret...
lieve groet Tanja

Home and Lifestyle zei

Hoi Hetty,

Ik heb je mooie fotoreportage in Wonen Landelijke Stijl gelezen en bewonderd!! Het lijkt mij een hele eer om in zo'n prachtig woonblad te staan! Het zag er super mooi uit!!

Groetjes, Ingrid