zaterdag 9 mei 2009

Laat de zomer maar komen


Laat die zomer maar komen.
Ik ben er klaar voor.. mandje, flesje wijn, stokbroodje, en een lekker stukje brie.
En dan de paden op de lanen in, vooruit wij gaan picknicken...
Heerlijk met het mandje naar buiten en genieten van al het moois wat Nederland ons te bieden heeft.
En zeg nu zelf wie wil er nu niet met mij mee op pad.....???

Deze leuke mand heb ik vandaag gescoord op een hele leuke brocante markt in Noordeinde op de zomerdijk.(bij Kampen) Leuke kraampjes met heel veel leuke spullen en gezellige mensen achter de kramen.

15 opmerkingen:

English style zei

Nou uhh ikke wil wel mee picknicken hoor :-)
Gezellig was de fair he, wij vonden het ook erg leuk !
voor herhaling vatbaar !!
Toen we langs jullie heen reden, zagen we jullie nog sjouwen haha, heb nog gezwaaid, maar je had het volgens mij niet in de gaten.
wij hebben ook leuke spulletjes gekocht, vond het een heerlijk dagje uit!!

Bellavien zei

Ik! hahaha... ga graag met je mee hoor, als je weer een jaartje niet in Nederland bent geweest, is het nog specialer. Mooie mand hoor. fijne dag morgen.

vosges paris zei

ja hoor laat maar komen, je hebt er een mooi plaatjes van gemaakt!

Isis zei

Ik drink wel een glaasje mee hoor, gezellig.
Leuke mand zeg

Groetjes
Irma

The Old and the Beautiful zei

Wat een gezellige mand! Daar hoort in mijn fantasie een echt engelse pick-nick bij. Op zo'n geruit kleed met een kanten paraplu'tje tegen de zon en........ *droom*

Fijn weekeind verder!
Groetjes,
Gonda

Corine zei

Lekker, mag ik ook meedelen? Wij waren ook op de fair in Noordeinde, superleuke spullen hè?! Jammer dat we niet live kennis hebben gemaakt.. Maar er komen nog meer fairs, wie weet ontmoeten we elkaar toch ergens. Als jij nou voortaan je picknickmand meeneemt kan ik je herkennen :) Groeten, Corine(HUIS)

Mayflower zei

Nou Hetty ik ga mee hoor, heerlijk een picknick en zo'n mooie mand maakt alles compleet, prachtige aankoop.
Het is er nu heerlijk weer voor, weinig wind en zon, wat wil een mens nog meer.
Geniet van je picknick.
Groetjes Mea

English style zei

Hoi Hetty,
wil je even op mijn blog kijken, er wacht een mooie award op jou !
Groetjes Yvonne

G-style zei

Hoi Hetty ,
en heb je nog gepicknickt vandaag ??
Het was er wel het weertje voor en moederdag ........dus dat was wel leuk geweest als ze de mand gevuld hadden en jou mee hadden genomen naar een mooi en beschut plekje voor een picknick met alles erop en eraan .....
Het is in elk geval een hele mooie mand ,ook leuk om zo ergens neer te zetten !
Groetjes Gea

Manuela zei

ziet er goed uit!!
ga je ook echt picknicken of heb je hem voor de sier??
maakt niet uit...veel plezier ermee!

fijne week
groetjes

Marianne@Songbirdisnesting zei

Grappig ik heb net vorige week een picknick rugzak verkocht op marktplaats. Maar die was dan ook bij lange na niet zo mooi als jouw mand.
Hopelijk wordt het weer snel weer wat beter zodat je er met mand en al op uit kan trekken.
Groetjes

Anita zei

Ik wil ook wel mee picnicken hoor!Leuke mand je bent er inderdaad klaar voor !!Groetjes Anita.

Janneke zei

Kan ik mij nog aanmelden voor de picknick :) ?
Nou met zo'n mand wil iedereen wel op pad denk ik !! Volgens mij was dat een hele leuke fair waar je bent geweest !
Fijne week, Janneke.

carolina zei

Hoi Hetty, leuke mand zeg. En ik ga ook graag mee picknicken hoor :)
Heerlijk lekker weertje erbij!!

Groetjes Carolina

timelesshome annika zei

Hello if you wont to be in my lottery welcome.
I am celebrating one year as a blogger.
Have a nice week end
Annika