zondag 7 juni 2009

Oude sfeer

 


Ik heb jullie even laten wachten op een post, maar het is zomer en dan zijn er zoveel andere dingen die ook tijd en aandacht vragen dat ik niet echt aan bloggen toekom.
Omdat mijn camera met viktor mee is op motor mannen vakantie, laat ik jullie even genieten van een oudere foto met een heerlijk sfeertje.

De paspop, de mooie pot en het kastje met Engelse boordendoosjes, gewoon de dingen waar ik van hou.
Het hoeft niet allemaal gaaf te zijn, er mag best soms een haarscheurtje of een onevenheid in zitten.
De mooie witte bloemen maken het plaatje weer compleet.
Dit is één van de weinige planten die in mijn huis voorkomen.
Ik mag me graag uitleven in de tuin en daar beweer ik ook groene vingers te hebben, maar binnen vergeet ik toch dat ze af en toe ook een slokje water nodig hebben.
En tja ze kunnen echt niet zonder.
Dus daarom voor mij planten die iets minder onderhoud nodig hebben en die tevreden zijn met een klein slokje waar ik dan bij toeval weer aan denk.


Posted by Picasa

15 opmerkingen:

English style zei

Oude spulletjes met gebruik sporen hebben juist ook wel weer zijn charme, ik vind het vaak mooier, als dat het allemaal puntgaaf is (dat kan uiteraard ook mooi zijn)
Mooie foto heb je geplaatst met je mooie witte bloemen !
groeten Yvonne

jeanette zei

oude foto of nieuw dit is altijd goed een orhidee in zo`n franse tuinvaas. leuk dat viktor op reis is met z`n motor. lucas heeft sinds kort ook een motor maar ik ben nog niet zo`n held dat ik achterop ga hoor. laat heb maar lekker z`n eigen ding doen:-)waar is viktor heen? en doen ze dat vaker met meerdere op de de motor weg?

G-style zei

Hoi Hetty ,
het mag dan al wel een wat oudere foto zijn maar hij is o zo mooi !!
Ik vind die pot in combinatie met de witte bloemen super staan .
Het hele plaatje straalt een rustige en gezellige sfeer uit ,leuk dat je ons even liet mee genieten .........
Fijne week alvast ,groetjes Gea

Bellavien zei

Je hebt nog een mooi plaatje uit de "oude Doos" ;o) getoverd hoor, altijd genieten met een orchidee in huis, Hier in Zweden waar de bossen bloemen in de winter niet zo gebruiklijk zijn hebben we geloof ik allemaal een Orchidee of meer staan. vind ze ook erg mooi en onderhoudsvriendelijk. Fijne week.

Twa zei

Ik denk dat iedereen met dat mooie weer veel buiten aan het tuinierenis en wat minder achter de pc zit. Logisch ook. Dat met de planten is heel herkenbaar, ik vergeet ze ook wel eens water te geven. Bij mij ook de exemplaren die met wat minder toe kunnen.

lia zei

Hoi Hetty,
Dit is misschien een oude foto, maar wel mooi. Dit is uit de tijd dat ik je blog voor het eerst ontdekte [volgens mij] en mij inspireerde om het ook te gaan doen. Blijft mooi en sfeervol.

groetjes Lia

Carolina zei

Mooie foto, met erg mooie spulletjes. Ik heb zelf ook niet zoveel planten in huis, omdat ik daar ook last van heb om ze te weinig water te geven hihi. Maar buiten begin ik steeds meer groene vingers te krijgen. En lukt het ook nog om een beetje tijd voor jezelf te nemen, in deze drukke maanden? Groetjes Carolina

Mayflower zei

Hoi Hetty, een prachtig sfeerplaatje en de orchidée staat heel mooi in de franse vaas.
Groetjes Mea

The Old and the Beautiful zei

Een ouder plaatje of niet....het blijft allemaal even om mooi om naar te kijken hoor!

Groetjes,
Gonda

Carolina zei

Ja das even een drukke week idd. Nog even en dan is ie weer terug!!!
Ja hier gaat het z'n gangetje, had al snel weer de draai en ritme te pakken, dus das wel erg fijn. Moet maandag a.s. weer beginnen met werken, ik heb er wel weer zin in even wat anders!! Fijne avond!! Groetjess

gamla skolan zei

Very nice foto ! Susanne / den gamla skolan

Janneke zei

Dat met weinig planten in huis ken ik !!! In mijn tuin heb ik echt wel groene vingers (en zwarte handen) :) maar niet in huis ! En ja oude spulletjes zijn het voor mij ook helemaal. Ben altijd zo benieuwd van wie ze zijn geweest en wanneer, heb jij dat ook ?
finne week nog, Janneke.

le ciel flamand zei

Ik heb ook bijna geen planten meer in huis, ik vergeet ze meestal ook water te geven en dan geef ik er ineens te veel waardoor ze nog sneller opgeven... Mooie foto!
Groetjes, Annelies

vosges paris zei

haha gekkie dat wisten wij toch al lang dat grijs niet lelijk is ;)wat is t trouwens stil rond je vriendin Irene B en haar mooie huis..... enne wanneer kunnen we jou verwachten?

Roberta Granada zei

Hi, I love your blog, I have a blog on tb craft in general and now I'm offering my readers to download the magazine found the net, http://agulhaetricot.blogspot.com, visit me, and also appears in my online shop Maison Carré by Tita, http://maisontitacarre.blogspot.com, kiss.