vrijdag 21 augustus 2009

Gezellig....!!



Er zijn van die dagen dat ik wel een stukje in mijn blog wil schrijven maar helemaal geen inspiratie heb.
Vandaag is zo'n dag.
Ik weet dat ik jullie al weer een tijdje heb laten wachten op iets nieuws, maar momenteel is er niet veel te melden.
De voet van Eva is aan het genezen, de kapot gevallen schouw ligt voor een deel nog op het balkon maar is te zwaar om naar beneden te sjouwen.
Ik ben vorige week in huis een beetje aan het rommelen geweest.
Zonder schouw is het zo kaal en ik kan nog niet goed mijn draai vinden hoe ik het gezellig kan krijgen.
Even een paar gezellige kiekjes zodat jullie weten dat ik nog leef, zodra ik meer inspiratie heb zal ik weer vaker met een leuk stukje komen.


 

 
Posted by Picasa

12 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Hetty, Ik geniet van je prachtige foto's van je sfeervolle huis, voor mij inspiratie genoeg en wat fijn dat het de goede kant op gaat met je dochters been.
Ik wens je een heel fijn weekend en vond het leuk weer iets van je te horen.
Groetjes Mea

Corine zei

Ja, dat zijn idd gezellige plaatjes! Ik kan me voorstellen dat je flink moet wennen nu de schouw weg is, die was toch wel heel beeldbepalend.. Maar na wat heen en weer geschuif kom je vast wel weer een mooie opstelling tegen waar je je goed bij voelt. Enne.. geen inspiratie? Zet maar wat leuke stijlhoekjes op de foto en wij zijn tevree!
Goeten, Corine(THUIS)

Carolina zei

Hoi Hetty, ik vind het er bij jou altijd gezellig uitzien!!
Deze foto's ook, genieten....

Groetjes Carolina

Sfeer van Toen zei

Hoi Hetty,
Doe maar rustig aan, je huis is zo al prachtig van zichzelf. Maar ik kan mij voorstellen dat het anders is nu de schouw weg is. Fijn om te horen dat het met Eva de goede kant op gaat. En ik hoop ook met jou/jullie. Volgende week maandag weer naar school of niet? Wij hebben alweer een week erop zitten, en het voelt weer als vanouds. Geniet van het weekend!

Groeten van Petra

lia zei

Hoi Hetty, Fijn dat het met Eva de goede kant opgaat. En die muur komt vanzelf weer in orde.
En ook de inspiratie komt wel weer.

groetjes Lia
fijn weekend

oma leentje zei

Heerlijk om weet iets van je te lezen. Gaat alles goed met de voet van je dochter. Ik denk er vaak aan ,zo'n stom ongeluk en je zit er zo heel lang aan vast. Fijn weekend lieve groet Leni

vosges paris zei

als we maar weten dat t allemaal goed met je gaat! Die inspiratie komt wel weer ... na Lille misschien ;)

Angelique zei

Je huis ziet er toch heel sfeervol uit! Mooi leuren!Dat het met Eva maar steeds een beetje beter mag gaan!

G-style zei

Leuk dat je er weer even bent Hetty , goed dat het met je dochter beter gaat , blijft toch een vervelende gebeurtenis . En nu dus zonder haard door het leven , kan me voorstellen dat je voor die plek even weer iets moet vinden wat het ook weer gezellig maakt .......alhoewel ik jouw kamer altijd mooi vind hoor .
fijn weekend nog , groetjes Gea

jeanette zei

ach meisie, met of zonder schouw je huis is een beauty en ziet er altijd tip top uit. en die inspiratie komt vanzelf. het is ook de tijd van het jaar vind ik altijd. ik heb het op dit soort tijden ook nooit. alleen je zonnebloemen stralen al sfeer uit. fijn dat de voet van eva de juiste kant op gaat!

fijn weeekend!

Anoniem zei

Hallo Hetty,

Elk bericht van jou is een leuk bericht!!! Ik ben blij te horen dat het met Eva al beter gaat en ik weet zéker dat JIJ die gezelligheid die je (volgens jezelf) mist weer terug krijgt hoor!!!!!

Groetjes
Lynda

Janneke zei

Nou Hetty, ik ken dat gevoel ... gebrek aan inspiratie :)! Daar heb ik al tijden last van, haha.
Fijn te horen dat het goed gaat met de blessure van je dochter !
De zonnebloemen staan super hoor !!
Groetjes, Janneke.