maandag 7 september 2009

Brocante weekend in Lille



Afgelopen weekend weer heerlijk naar de brocantemarkt in Lille geweest.
Een jaarlijks terug komend feestje waar ik altijd echt naar uit kijk.
De weer goden waren ons goed gezind, het zonnetje scheen en de sfeer was super.

Er waren weer genoeg mooie dingen te vinden en paspoppen in overvloed.
Dit jaar heb ik de verleiding kunnen weer staan en er niet één gekocht.
Wel moet ik altijd even kijken en voelen, want tja je moet het wel zeker weten als je "NEE" zegt.... moet achteraf geen spijt krijgen..!!!



Dit kastje met oud glaswerk vond ik ook zo super.. een hele mooie kleur blauw


De buit was dit jaar bescheiden maar wel de moeite waard en één ding weet ik zeker volgend jaar ben ik weer van de partij.
Ik kijk er nu al weer naar uit

14 opmerkingen:

Ineke zei

Hé Hetty, zat er al op te wachten dat het op je blog zou staan. En ja.... Leuk! Heb sowieso van je foto's genoten! Liefs Ineke

Carolina zei

Hoi Hetty, wij hebben ook weer heerlijk genoten in Lille!!! Volgend jaar gaan we ook een hotelletje boeken het lijkt me erg gezellig en sfeervol s'avonds.
Je hebt weer erg mooie spulletjes gescoort hoor.
Ik heb een hele grote hutkoffer met erg mooi beslag voor weinig kunnen bemachtigen en een super leuk engelse theepot, ben er erg blij.
Ik moet nog even foto's op mijn blog en album zetten daarvan en ook van Lille, die staan nog in de telefoon van Niels haha.
Geniet van je aankopen!!

Liefs Carolina

Lavender zei

Ja het was prachtig weer in Lille he; heerlijk met dat zonnetje erbij. Ik heb inderdaad ook veel paspoppen gezien en vraag me eigenlijk af wat nou een goede prijs voor een exemplaar zou zijn.
Volgend jaar ga ik denk ik ook weer een kijkje nemen.

Groet,
Lavender

Corine zei

Je buit mag dan bescheiden zijn, als je er maar blij mee bent.. knap dat je geen paspop hebt meegenomen! Er waren verschillende mooie dames te koop!Leuk om ook bij andere bloggers de enthousiaste verhalen over Lille te lezen. Groeten, Corine(THUIS)

lia zei

Leuk om overal wat terug te zien van Lille. En bij iedereen weer anders. Kan ook niet anders met al die straten vol brocante. En ik ga volgend jaar ook weer. Vond het echt geweldig.

fijne avond
groetjes Lia

le ciel flamand zei

De buit is misschien bescheiden, maar ik vind ze vast en zeker de moeite waard!
Groetjes, Annelies

jeanette zei

hoi hetty, leuke foto`s van lille. ik had ze ook al gespot op picasa...leuke dingen heb je gevonden, vooral dat koffertje vind ik erg mooi, die kleur is heel bijoznder.

even over mijn muziek. ik weet niet welke muziek jij hoort als je op mijn blog komt er staan nl meerdere songs op. als je ff naar beneden schrolt dan zie je rechts op mijn blog onderaan een balkje daar staat op dat moment het liedje in, wil je wat anders horen dan kun je rechts op het pijltje naar de volgende en dan komt dat wel in het balkje te staan. ik hoop dat het zo duidelijk is, anders hoor ik het wel..

groetjes,jeanette

Mayflower zei

Hoi Hetty, wat een heerlijk sfeertje daar in Lille. Ik heb op diverse blogs al veel van dit evenement voorbij zien komen. Je heb er leuke nieuwe aanwinsten bij.
Fijne zondag.
Groetjes Mea

The Old and the Beautiful zei

Het ziet er allemaal weer heel mooi uit. Ik ben nog nooit in Lille geweest maar het lijkt me wel een happening en zowiezo mooier denk ik dan de grote brocante markt waar ik geweest ben in Temploux in augustus. Zeggen en schrijven 2 paspoppen gezien en dat op 6 km brocante markt!
Jij hebt weer mooie dingen gescoord en we zien vast wel weer waar ze geplaatst gaan worden in je mooie huis.

Liefs,
Gonda

t brocante sfeertje zei

Hai Hetty,heerlijk he t struinen in Lille alhoewel wij t heel erg druk vonden.Ieder jaar zoeken we weer n ander gedeelte uit om uit te kammen.Dit jaar t park maar daar was t zo druk dat je op veel stukken nier eens bij de kramen kon komen je werdt n beetje meegevoerd door de enorme drukte.Maar volgend jaar gaan we toch weer!Groetjes,Ingrid

Anita zei

Ben nog nooit in Lille geweest maar het klinkt als erg gezellig !Geniet zo al van de foto's.
Groetjes Anita.

B E L D E C O R zei

Hello Hetty,
wonderfull things you find on the flea market... the old dress form is really beautiful....
Have a great day.
Warm Greetings form Germany
Bine

Corine zei

Volgens mij is het voor jullie een spannende week.. DE reportage komt uit toch? Ben heel benieuwd! Groeten, Corine

grisblanc zei

heerlijk genoten weer zie ik, en ik blijf ook in de buurt hoor, vandaag kijken of de wls er is kan ik weer pronken dat ik beroemde kennissen heb hihi,liefssssssss, myrna