vrijdag 25 september 2009

Ons huis in Wonen Landelijke Stijl






Ik glim en loop te stralen door ons huis..
Ben super trots..
Ons huis staat met een 8 pagina grote reportage in het het blad Wonen Landelijke Stijl.
Wat een eer... en wat vind ik het leuk..!!




Het is een heel leuk verhaal geworden.
Ik vond het al super dat ik 2 jaar geleden in de Ariadne at Home stond.
Maar dit is toch wel een extra groot compliment.

Ik heb al hele leuke reacties gekregen....... super lief..!!






















39 opmerkingen:

Corine zei

Dus toch hè?! De reportage ziet er prachtig uit! Dat er een smile op je gezicht zit gebakken kan ik me helemaal voorstellen! Geniet maar van je heerlijke, sfeervolle huis met je gezin! Groeten, Corine(THUIS)
PS.Ik ben er wel een beetje trots op dat een 'bekende' in dit mooie blad staat.

La Flotte zei

Wat leuk dat je in de WLS staat, ik ga hem zeker kopen!
je huis past er ook echt in, het is sfeervol, geweldige kleuren en het wordt steeds mooier.
Geniet van alle complimenten.

Groetjes Heidi

G-style zei

Hoi hetty,
dat ziet er zo al geweldig uit , in het echt zal het al kijkend in het tijdschrift nog wel veel mooier zijn.
Ik ga morgen even kijken of er hier nog een ligt in de supermarkt.
Geniet ervan .................je zal hem vast al vaak bekeken hebben en nog vaak weer pakken.............
groetjes Gea

Home and Lifestyle zei

De Wonen Landelijke Stijl ligt hier al te pronken op tafel...ik koop hem altijd zodra hij uit is. Je reportage is prachtig, heb er gisteren meerdere keren naar gekeken. Ik vind het ook erg grappig om iets te lezen van iemand die ik nog maar heel kort "ken".

Fijn weekend!

Groetjes, Ingrid

Bonjade zei

Nou en je mag ook trots zijn toch?
Helemaal van jezelf en prachtig om te zien.
Geniet ervan.

Mayflower zei

Hoi Hetty, daar mag je dan ook best trots op zijn, het is een prachtige reportage geworden. Wat heb je een heerlijk sfeervol huis. Ik geniet altijd van de Wonen Landelijke Stijl, maar het is helemaal leuk als een medeblogster er in staat.
Fijn weekend.
Groetjes Mea

vosges paris zei

jahh ik had hem toevallig gisteren gekocht en las s'avonds op t forum dat je erin stond! T is en erg ,mooie reportage en zoveel foto's ook ;) Ik vind trouwens dat je super mooi op de foto staat ook echt een prachtige klassieke foto!
gefeliciteerd met de reportage.
gr. dees

vosges paris zei

jahh ik had hem toevallig gisteren gekocht en las s'avonds op t forum dat je erin stond! T is en erg ,mooie reportage en zoveel foto's ook ;) Ik vind trouwens dat je super mooi op de foto staat ook echt een prachtige klassieke foto!
gefeliciteerd met de reportage.
gr. dees

chiara zei

wonderful :-)

I like this magazin sooo much and every two month I drive to the netherlands to buy the new edition, I thought about when I go this time, now I think I must do it soon to see all the nice pictures and read the reportage from your home.

It must be very special to see the own home in this magazin.

Love, Chiara

lia zei

Hoi Hetty,

Een hele eer lijkt me dat. En daar mag je zeker reuze trots op zijn. Ik heb hem nog niet, lag hier nog niet in de winkel maar ga morgen eerst weer kijken. En zo te zien op je blog is het een hele leuke reportage.

Groetjes Lia

jeanette zei

oohh...hetty wat zul je trots zijn! en dat mag ook want je hebt gewoon een super huis. ik heb de tijd nog niet gehad om het te halen maar dat komt nog wel. geniet ervan meid!

groetjes,
jeanette

Antonia zei

Hallo Hetty,
ik heb de WLS in huis en heb genoten van jouw reportage. Natuurlijk mag je trots zijn, ziet er prachtig uit. Wel een raar idee om je schouw weer zo te zien.
Geniet ervan en een heel fijn weekend gewenst.
Groetjes vanaf mijn nieuwe blog van Anja (Frankrijk).

lia zei

Ben vanavond nog even snel naar de winkel geweest en nu hadden ze hem wel. Erg mooie reportage. Je mag met recht trots zijn. Jammer dat die schouw daar nu niet meer staat. Maar je hebt het vast al weer goed staan.

groetjes Lia

Sfeer van Toen zei

De reportage is schitterend! En je mag echt trots zijn. Ik vind de foto`s persoonlijk nog mooier als toendertijd in de Ariadne.

Vraag ik mij alleen af, welk tijdschrift ligt er nu bovenop je stapeltje? De WLS of de Ariadne ;-)

Geniet van je gezin, en je huis en geniet van alle leuke reactie`s!

Groetjes van Petra

Vlinder zei

Wat leuk dat je bij me kwam kijken. Zal je even aan mijn lijstje toevoegen. Gefeliciteerd met je reportage! Wat zul je trots zijn.

Wens je een fijn weekend toe!

Lieve groetjes Nelly

ingrid zei

Hee Hetty, ik heb WLS vanochtend gekocht, en ik vind het een prachtige reportage. Echt om trots op te zijn hoor!!! Enne dubbel zo leuk omdat we jou kennen natuurlijk.
Liefs van Ingrid.

The Old and the Beautiful zei

Tjee..ik had hem vanmiddag in mijn handen in de winkel maar had hem toch weer terug gelegd. Meestal koop ik eerst de A at Home en dan later pas de WLS.
Dus die komt er zeker deze week ook nog wel hoor en dan ga ik heerlijk genieten van je reportage. Vond die in de A at Home ook al zo mooi en toen kende ik je nog niet eens geloof ik. Maar vond dat toen ook al prachtig.
Dus dat word smullen van de week.
En je mag met recht trots zijn hoor....wij glimmen allemaal een beetje met je mee ;-)

Groetjes,
Gonda

Ilse zei

Wat een prachtige reportage in de WLS ik heb het net allemaal zitten bekijken en gelezen, je woont nog dicht bij me ook :)
Prachtig !!

Lavender zei

Hoi Hetty,

de WLS vanmorgen uitgelezen en jouw reportage was immens heerlijk; wat een sfeer weet je toch op te roepen met het interieur vol paspoppen! Ladylike en chique.

Goede week gewenst.
Lavender

English style zei

Hoi Hetty,
Van harte gefeliciteerd met je pracht reportage !
De WLS was deze maand erg leuk om te lezen :-)
Staat Angelique nu in de volgende, of die keer daarop ???
moet het natuurlijk wel in de gaten houden he, al die bekende meiden in mijn favoriete woonbladen hihi
Nou geniet er lekker van !
Groetjes Yvon

Pien zei

Wat geweldig dat je weer een een tijdschrift staat. Erg mooie foto's zijn er gemaakt en het ziet er allemaal heel sfeervol uit.
Mijn complimenten!

Groetjes,
Pien

Jeannette zei

Ik ben reuze nieuwsgierig naar de reportage.
Morgen het ´thuisfront´ in Holland even vragen of ze het voor me willen kopen.
En natuurlijk moet je er trots op zijn....8 bladzijden in zo´n woonblad..dat is geweldig. Daar blader je over 60 jaar nog in! ;)
♥ Jeannette

peet zei

Daar mag je trots op zijn .
Daar droomt toch iedereen wel van !
Het ziet er goed uit !!

Fijn weekend groetjes Peet

Ilse zei

Hoi

Ja ik had hier al gereageerd dat ik de reportage prachtig vind. En ik had ook gezien dat er Nuth bijstond haha maakt niet uit toch? Is zeker reclame ...
Donderdag komen ze van de WLS bij me fotograferen ben benieuwd...
Grtjs Ilse

kienkele zei

Dag Hetty,

Nou, hier mag je heel trots op zijn hoor, het is een prachtige reportage. Had er hier en daar op blogs al over gehoord, dus toen de WLS kwam, meteen het stuk over jou opgezocht. Prachtig!
groet, Tineke

Prulletje zei

wat leuk zeg! Kan me voorstellen dat je loopt te glimmen! Je super gegund!

Romantiska Hem zei

hello! Thanks for youre comment on my side, it warms too hear does words! I like youre site very much to! Have a nice evning! Hugs from Petra

Ariadone zei

Hee Hetty, had ik em vanmiddag nog in mijn handen; leg ik em weg omdat ik al zo veel mooie bladen heb de laatste tijd...ga ik maandag naar de winkel em halen en van jouw reportage genieten.Gefeliciteerd zeg.
Godeliva van Ariadone

MiaMaria zei

Hello Hetty!

I can understand that you are so happy...to read about your home in the magazine......congrat!!!!!

Have a nice week!
MiaMaria

t brocante sfeertje zei

hai Hetty,ik heb zitten genieten van je reportage!!Heerlijk in de Ardennen dekentje om me heen kaarsjes aan kop thee erbij ik heb t wel 3x gelezen helemaal mooi!!De dame met spons vindt ik t einde mn complimenten en laat die glimlach er maar lekker op zitten hoor!

Groetjes,Ingrid

t brocante sfeertje zei

Hai Hetty,ik heb genoten van de reportage!Ik had t blad voor mn verjaardag gekregen maar netjes gewacht tot t weekeinde in de Ardennen,iedereen de grotten in en ik met de hondjes kaarsjes aan pot thee voetjes op de bank en genieten maar heb t wel 3x gelezen.Vooral de dame met spons,daar ben ik helemaal weg van.M'n complimenten en die glimlach op je gezicht lekker laten zitten!!Groetjes,Ingrid

Janneke zei

Hoi Hetty
Zo, ik kan me heeeel goed voorstellen dat je SUPER TROTS bent. Wat leuk zeg !
Geniet ervan, Janneke.

Atelje Skärvan zei

Hello!
Nice to look at jours blogg,have a nice day.Agneta

sinnlighet zei

Yes yes yes, this blog is just soooo nice, dreamy & cool, and..... me like like like!

Regards from Sweden & Agneta

Anita zei

Ik kom een beetje laat mischien met mijn berichtje maar ik heb gister de Engish style van mijn moeder gekregen en de prachtige reportage gezien.Ik kan me die smile wel voorstellen!!!!Wel een eer hoor om daar in te staan maar je huis is dan ook erg sfeervol.Geniet ervan.Groetjes, Anita.

vosges paris zei

En nog een beetje aan het nagenieten ;) ik ben er nog steeds in aan t lezen (elke avond een beetje) maar je reportage heb ik natuurlijk al bekeken, super leuk!

manon 21 zei

ce magazine a l'air super!
pas encore en france,mais on a jeanne d'arc living pour se consoler.

amitiés

manon

florence zei

My house has been in the same magazines as yours, and I know how proud we can be seeing our home like that. But it is mainly funny to see photos made by somebody else, with "new" way of looking at our decor ! Congratulations !

Anoniem zei

Normally I don't read article on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thank you, very great post.

my page; increase velocity pitching baseball