woensdag 11 november 2009

Paspoppen op reis


Mijn paspoppen gaan op reis... ja ja... voor mijn vriendjes een hele onderneming.
Gisteren werd ik gebeld door de Ariadne At Home of ik mee wilde werken aan een reportage over paspoppen.... Natuurlijk dat wil ik wel.
En zo werden mijn vriendjes vandaag al opgehaald.
Ze gaan helemaal naar Amsterdam.....!!!

Eerst maar eens even kiezen wie er mee mogen.



Geduldig staan ze bij de deur te wachten.....
Eén voor één komen ze aan de beurt.
Voorzichtig halen we de voeten los van de rompen want anders gaat het niet passen in de auto



En daarna in noppenfolie verpakt alvorens ze in de auto worden gelegd.
En nu maar hopen dat ze onderweg niet wagenziek worden..
Ik hoop dat ze het naar hun zin hebben bij de oppasmoeder..
En dat ze een beetje zin hebben in de shoot van volgende week woensdag.
Daarna komen ze weer gezellig bij mij terug..



17 opmerkingen:

Ineke zei

Haha, kale boel dan nou bij jullie...... Maar leuk hoor! Ben benieuwd naar het artikel.....
liefs

Home and Lifestyle zei

Ohhh... een droom, wat heb je er veel! Ben zelf ook op zoek, maar wil er niet al teveel aan uitgeven en dat is niet zo makkelijk hi hi! Ik ben pas weer een jaarabonnement van de Ariadne At Home aangegaan, dus het artikel met jouw paspoppen kom ik vanzelf tegen! Leuk hoor!

Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Hoi hetty, wat een leuke logeerpartij....leuk dat ze straks in de Ariadne te bewonderen zijn, je heb dan ook een hele mooie collectie.
Veel plezier vanavond met Eva bij het Sint Maarten, ik duim dat het droog blijft.
Groetjes Mea

lia zei

Oh, gelukkig blijven ze maar een week weg, want het zal wel kaal zijn zonder poppen.
Maar wel weer erg leuk natuurlijk.

groetjes Lia

Room Seventeen zei

Nou Hetty, nog een paar erbij en je hebt een voltallig elftal. Kunnen ze de volgende keer in de spelersbus, haha. Hartsikke leuk dat er een stukje in de Ariadne komt!
Groetjes Hennie

English style zei

je zal ze vast wel gaan missen...
leuk dat we je paspoppen weer terug in de ariadne zien :-)
groetjes Yvon

kienkele zei

Hallo Hetty, leuk dat ze je gevraagd hebben van Ariadne! Ik ben lid, dus ik wacht in spanning af wanneer de reportage erin komt. Zal nog wel even duren, denk ik.
Fijne avond, groetjes, Tineke

oma leentje zei

Wat leuk weer in de Ariadne .... Zijn ook zulke mooierts die poppen van jou . Wij hebben weer wat om naar uit te kijken..... Lieve groet van Leni

Corine zei

O, wat een leuk nieuws weer! Een reportage over je paspoppen.. mocht jij niet mee dan als ze voor de fotoshoot gaan? Voor morele ondersteuning zeg maar..!
Hebben we weer iets om naar uit te kijken hè?! Leuk!! Groeten, Corine

Sfeer van Toen zei

Heej wat leuk Hetty! Weet je al wanneer ze in de Ariadne komen?
Wel mooi om ze zo allemaal bij elkaar te zien. Wat heb je er dan veel!

Groeten van Petra

Angelique zei

He tjee! ik zou morgenochtend even bellen, of ze de eerste nacht een beetje goed door zijn gekomen!! Ach gus.... Btw wel een strakke tijdsplanning daar, bij de Ariadne!!

All Seasons zei

hahaha Hetty ik moet echt even lachen om hoe je dit hier verteld. Geweldig leuk joh, ze gaan met z'n alle op stap, wel jammer dat jij niet mee mocht of mag je ze ophalen en er dan alsnog een kijkje nemen, hoe ze alles beleeft hebben ?
Wij zien het wel weer in de Ariadne verschijnen...
Super joh !!!

♥ Patricia

vosges paris zei

ohhh dus de dames en heren logeren vlak bij momenteel ;)
leuk verhaal heb je ervan gemaakt!
hugggggssss dees

BELDECOR by Bine zei

Hello Hetty,
your mannequins are so wonderful, take care that all come back...
I just only have one mannequin, but I'm looking for a little "baby mannequin".
Have a great time
many greetings from Germany
Bine

t brocante sfeertje zei

Nou zeg...jij bent al beroemd en nu je paspoppen ook nog!!
En wat zie ik tot mn verbazing op je vorige post???Mijn facturen kastje ik had m ook al bij Linda gezien maar te laat met bieden.Leuk dat ze n winkel gaat beginnen,mooi huis heeft ze he?Groetjes,Ingrid

jeanette zei

ja....die poppen mis je vast, want je hebt al een aardige verzameling. Leuk dat je daar aan mee werkt en een hele eer dat je vriendjes worden gevraagd, ze gaan er vast hele mooie foto`s van maken.

Ik ga ook iets leuks doen voor at home, ik hou het nog even voor me maar het gaat heel leuk worden.

fijn weekend,
groetjes, jeanette

Corinne. zei

très jolis tout ces manequins !!
amitié
corinne