vrijdag 4 december 2009

Reportage van ons huis

Zoals velen van jullie al wel weten stond ons huis met een reportage in de wonen landelijke stijl van oktober jl.
Inmiddels heb ik het artikel in een bestand gekregen van de Wonen landelijke stijl, met een beetje kunst en vliegwerk is het mij gelukt om het hier op te plaatsten.

Omdat niet iedereen het blad heeft gezien hier een kleine impressie van het artikel.
Als je op de foto klikt dan komt de pagina vergoot in beeld en kun je het artikel lezen.





18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat was en is wel genieten hoor, prachtige foto's van een prachtig huis!

Fijn weekend!

Groetjes, Ingrid

P.S. Leuk dat je meedoet aan mijn give away, je staat al op de deelnemerslijst :-)

Ineke zei

Hey hoe heb je dat gedaan?
enne ik ga hem ook plaatsen....
groetjes Ien

kienkele zei

Hallo Hetty, nou ik had de reportage dus wel al gelezen, maar geniet opnieuw van de mooie foto's van jouw prachtige huis!
Heel fijn weekend, groetjes, Tineke

Nostalchique zei

Wat een prachtige reportage zeg! Echt helemaal top, daar mag je trots op zijn!

Jacqueline zei

Oh WoW...your home is beautiful and how wonderful to be in the magazine. You must be very proud. I am so pleased for you. Enjoy your Christmas preparations. XXXX

Madelief zei

Hoi Hetty,

Wat een prachtige rapportage van jullie huis! Het ziet er heel mooi en sfeervol uit. Ik heb er van genoten.

Een fijn weekend!

groetjes, Madelief

jootje zei

jij mag wel trots zijn op je mooie huis! mooie reportage,
fijn weekend, groetjes van jootje.

vosges paris zei

Dit was wel een hele mooie reportage he, Ik vind t fijn dat je er zo van geniet ;)

English style zei

Ik had de reportage al bewonderd in het blad (deze keer was het smullen met Angelique :-))
maar ik geniet nog een keer met je mee hoor !

Groetjes Yvon

Corine zei

Ja prachtig! Ik ben benieuwd hoe jullie kersthuis eruit gaat zien..
Maar eerst een gezellig sinterklaasweekend! Groeten, Corine(THUIS)

Angelique zei

Ik had het ook al gelezen en bewonderd!! Prachtige reportage. Daar mag je terecht trots op zijn!!

The Old and the Beautiful zei

Natuurlijk had ik jullie reportage al gezien in WLS en het was zo grappig omdat het net leek of ik je kende en ik plaatsvervangende trots voelde.
Zo van 'hee,die ken ik'.
Leuk dat je hem hier ook nog eens geplaatst hebt.
Fijn weekend verder.
Groetjes,
Gonda

Mayflower zei

Hoi Hetty, wat leuk dat je de reportage hier ook nog even laat zien. Ik heb de Wonen Landelijke Stijl en heb heel erg genoten van de reportage. Je heb een heel sfeervol huis.
Fijne avond.
Lievegroet, Mea

Tulipa zei

Wow! Congratulations!
It looks amazing!

Mariette

Janneke zei

Geweldig, wat een eer !!!
Prachtige reportage maar wat wil je ook met zo'n mooi huis :)
Groetjes, Janneke.

Kari zei

Het blijven echt schitterend foto,s.
Mare er zit niet echt een betekenis achter mijn blog.Tenminste niet wat jij bedoelt denk ik??
Een couplet heb ik er daarom ook uit gehaald.
Het ging mij erom om haar duidelijk te maken dat ze altijd mijn kleine meisje blijft...want het leven gaat zo snel...

t brocante sfeertje zei

Hai Hetty,nogmaals ervan genieten!

Shabby Chic Interiors zei

Oh my god I'm in love!

Sarah