zaterdag 2 januari 2010

Wespentaille Paspop

 
Posted by Picasa


Mijn eerste nieuwe aankoop van 2010...
Tja en mijn motto is, je kan maar beter met iets leuks beginnen, je weet tenslotte maar nooit !!
Super blij ben ik met mijn wespentaille paspop... ééntje in de verzameling die al lang op mijn verlanglijstje stond.

Voorlopig staat ie hier, maar ik moet nog een mooi plekje zoeken.
Inmiddels staan er al 10 bij ons in huis, met iedere pop heb ik wel iets.... ook geen één is hetzelfde.
Allemaal unieke exemplaren..!!!

28 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhh...geweldig, maar ik zou niet weten waar ik er 10 zou moeten laten!! Ik heb er niet één...ik probeer mijn man al aan het idee te laten wennen, maar tot nu toe lukt het nog niet zo ha ha!

Maar jij hebt een prachtige aankoop gedaan...geniet ervan!

Lieve groet, Ingrid

Home and Lifestyle zei

Ik ben er lid van, dus het kan mij niet ontgaan! Super leuk hoor, ben heel benieuwd!!!

Groetjes en nog een fijn weekend!!

Richie's 2ts Inspires zei

A wonderful blogsite to come back.

Wishes the best of luck of 2010.

oma leentje zei

Ha ha die is binnen wat jij.
Je hebt er al aardig wat zeg.
En dus nu weer zoeken naar een plekkie. Nou volgens mij lukt dat jou wel. In ieder geval veel plezier ermee. Fijn weekend nog . Groetjes , Leni

Room Seventeen zei

Mmmm...wespentaille .....ben ik ook naar op zoek. Kan hem niet meer vinden na de feestdagen :-)
Grapjuh. Mooie pop Hetty.

Mama Monique zei

Als het goed is kan ik van de week een paspop gaan afhalen. Ben zo benieuwd! Het is absoluut niet zo'n mooie als jij nu aangekocht hebt. Práchtige taille ;o)

vosges paris zei

haha Leni zegt t maar weer mooi;) Vind t super leuk voor je maar ik heb er dus echthelemaal niks mee Maar ja om je eigen woorden te citeren iedereen zijn eigen tik toch ;)
Ik zag je update en was even bang dat er hele andere foto's stonden haha maar ik vind dit popje wel iets geschikter voor je weblog dan de 'sneeuwpop' van de jongens ;)
Fijne zondag morgen.. en dan is de kerst vakantie weer voorbij Balen!

thornwoods at home zei

Hij is prachtig, je hebt ondertussen al een mooie verzameling zo.

Van mij nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en hoop nog lang van je mooie blog te genieten.

Lieve groet,

Monique

Irma zei

Ach, je kan het maar binnenhebben, een goed begin van het nieuwe jaar zou ik zo zeggen.
Mooi hoor, mooie foto's ook.

Groetjes
Irma

Madelief zei

Hoi Hetty,

Wat een bijzondere verzameling heb jij! Het is wel een hele mooie pop die je nu erbij hebt gevonden.

Fijne zondag!

groetjes van Madelief

English style zei

Nou Hetty, zo had het jaar voor mij ook gerust mogen beginnen hoor, PRACHTIG is deze oude dame
een wespentaille wil ik ook nog graag eens, en dan ook nog een zwarte , superrrrrr
heel veel plezier van This old lady !
Groetjes Yvon

lia zei

Ohh, deze dame is ook weer een beauty. Heb er wel niet zoveel als jij, maar ben met alle 4 ook heel blij. En het blijft een bepaalde aantrekkingskracht hebben.

fijne dag, lia

marja visscher zei

Dank voor het berichtje dat je achterliet op mijn blog. De families Vogelaar kwamen vooral uit Numansdorp. Naast mijn blog geef ik een tijdschrift uit Hoeksche Waard Magazine/Polder Glossy dat eveneens het landleven van de Hoeksche Waard beschrijft en fotografeert. Wat het tijdschrift niet haalt, vanwege de lange voorbereiding, zet ik vaak op mijn blog. Uiteraard ben je daar van harte welkom om een beetje Hoeksche Waard te snuiven.
Lieve groet, Marja

Jacqueline zei

What a wonderful present to yourself.... and I love the fact that it's black. Is that unusual ?
Enjoy your present. XXXX

jeanette zei

nog de beste wensen voor 2010 en een heel fijn blogjaar. ik zie dat jij goed begint dit jaar met zo`n prachtige paspop. deze hoort helemaal bij je verzameling hoor, een echte wespentaille! veel plezier ermee...

lieve groet, jeanette

Mayflower zei

Hoi Hetty, allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en jij bent het jaar goed begonnen, wat een prachtige nieuwe aanwinst. Je heb zo al een mooie verzameling.
Lieve groet, Mea

Ineke zei

Goed zo Hetty, je hebt het gedaan! Hij is supermooi!
Hmm alleen loop ik er nu 1 bij je achter.........haha. Lieve groetjes

Twa zei

Nou, deze heeft zeker een wespentaille. Ze heeft iets van een barbie model, die hebben ook zo'n smalle taille. Nou, dan zou je aan deze paspop niets hebben als model voor mij, want die wespentaille is bij mij helemaal zoek haha. Vooral na die feestdagen. Maar je hebt weer een mooi exemplaar gevonden hoor. Succes met het vinden van een mooi plaatsje. Groetjes Antoinette.

Corine zei

Zo.. bijna een elftal compleet! Dat is echt een goed begin van het nieuwe jaar! Een mooie aanwinst die ook weer een ereplek verdient! Groeten, Corine(THUIS)

Kind An Huys zei

Wat een wespetaille!! Prachtig al die mooie poppen, ik ben benieuwd naar de reportage in at home.
Een goed begin van 2010, bij deze ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar voor jullie, dat het een goed en gezond jaar mag worden.
Lieve groetjes, Anne.

The Old and the Beautiful zei

Prachtig is hij (of zij eigenlijk he?)
Ik zou niet weten waar ik 10 paspoppen kwijt moest dus vind het knap dat je er toch altijd weer een plekje voor vind.
fijne week nog verder.
Groetjes,
Gonda

Janneke zei

Veul hail en zeeg'n in 't nije joar :) Oftewel alle goeds voor 2010 !!
Groetjes, Janneke.

Hermine zei

Un mannequin très belle, om het maar in de taal van het thuisland van je nieuwe aanwinst te zeggen.
Heerlijk zo'n hobby en wat fijn dat wij bloggers mogen meegenieten.
Groetjes van Hermine.

maisonamy zei

oh wat een beauty!
Geweldige aanwinst !!
GR Amy

le ciel flamand zei

Dit is precies de wespentaille-paspop die ook nog op mijn verlanglijstje staat ;o)
Ik wens je ook nog een gelukkig, gezond en creatief 2010!
Groetjes, Annelies

English style zei

Hoi Hetty,

Leuke spullen heb je erop staan !
maar de meetlinten, boordendoosjes enz. verdwijnen hier ook meer en meer uit huis, heb al veel van dat soort spulletjes verkocht, er komen Franse spiegeltjes, luiken enz. voor terug :-)
Maar ik vind het wel leuk dat je het even laat weten...
vind je tafeltje erg leuk, maar ik heb er geen plek voor :-(
groetjes en succes met je verkoop
Yvon

Collie-Collie zei

Dit is echt een beauty!! Mooie start voor 2010!! Een taille om jaloers op te worden, hahaha!!

Groetjes, Collie

Caatje Curiosa zei

Hallo Hetty,
ik heb genoten van je prachtige foto's.
Altijd leuk om ideeen op te doen.
En je paspoppen zijn geweldig!