vrijdag 12 februari 2010

Carnaval en koningin winter



Ieder jaar voor Eva weer een heel gedoe,... wat ga ik worden..?? in de afgelopen weken zijn er al een heleboel typetjes voorbij gekomen..
Van cowgirl tot schoolmeisje en van schoolmeisje tot oma.... en aan mij de eer om er ieder jaar weer iets leuks van te maken..
Uiteindelijk is het dit jaar KONINGIN WINTER geworden..... waar zou de inspiratie vandaan komen :-))
Tja jullie zullen snappen dat het hier op de Veluwe niet zo leef..........HET CARNAVAL.
Maar onze Eva zit op een katholieke school en daar wordt ieder jaar volop carnaval gevierd.. voor de kinderen niet meer dan een dag leuk verkleed naar school komen.En veel plezier maken.
Het was vanmorgen al vroeg een drukte van belang in ons huis..en nu is het alleen Eva die in de kleren en de schmink gezet moest worden.. eerder had ik drie kids die voorzien moesten worden van een leuke outfit maar goed... het is me altijd gelukt dus het grietje voorzien van een mooi laagje make-up en een een leuke jurk dat moest goed komen.

Het eindresultaat mag er zijn.......... een schitterende Koningin winter.. !!!


16 opmerkingen:

Kind An Huys zei

Wat ziet ze er prachtig uit!!!
Zo is de winter wel heel mooi...

Hier op school vieren ze vanmiddag ook carnaval, ik heb er ook niks mee, maar zoals je al schrijft, Jelle zit ook op een katholieke school.

Fijn weekend, Anne.

Something White zei

Nou, je dochter ziet er sprookjesachtig uit in haar koninklijke, winterse outfit!! Schitterend gedaan hoor! Zo is ze echt de koningin van het feest... :)
Ik heb jarenlang in Limburg gewoond, maar heb altijd een hekel aan carnaval gehad. Nu nog altijd trouwens. Laat de anderen maar gek doen.
Fijn Valentijns-weekend,
Marjolijn

It's me zei

Wat ziet ze er prachtig uit!
Nou je hebt je best gedaan hoor!
Fijn weekend groetjes Ria

oma leentje zei

Mooi Eva deze outfit.
Volgend jaar misschien vrouwtje dooi.????
Lijkt me wel wat
Hoewel het een prachtige dag is om Carnaval tevieren. Wij gaan naar Venetié volgende week. Hoop dat we nog een staartje mee krijgen van het Carnaval daar. Jullie in ieder geval een leuk feest. Aan je kleding (want een Koningin draagt geen kleren natuurlijk )zal het niet liggen Veel plezier

Mayflower zei

Hoi Hetty, wat een heerlijk koppie, ze ziet er prachtig uit. Hier wordt er ook niet veel aangedaan, maar er is hier één dorpje in de buurt waar wel atijd een prachtige carnavalsoptocht wordt gehouden met praalwagens enzo. Vroeger werd er hier voor de kinderen ook altijd carnaval gevierd, was altijd heel gezellig. Ik hoop dat je dochter ook een hele leuke dag heeft.
Fijn weekend
Lieve groet, Mea

lia zei

Wat leuk Hetty, en dat grietje zal ongetwijfeld veel plezier hebben vandaag. Hier ook geen carnaval....

fijn weekend
lieve groet Lia

Corine zei

Op die manier vind ook ik de winter erg mooi!! Eva ziet er prachtig, koninklijk uit! je kunt trots zijn op je werk en op je dochter Hetty!
Ik heb trouwens net je paspoppenartikel gelezen, ook erg leuk!! Zowel de foto('s) als de tekst.. Fijn weekend! groeten, Corine(THUIS)

kienkele zei

Dag hetty, je dochter ziet er gewoon spetterend uit, wat zal ze een bekijks hebben en het zal vast een prachtige dag worden.
Hier in het hoge noorden gaat het carnaval helemaal aan ons voorbij, krijgen alleen mee wat we ervan op tv zien!
Fijn weekend, lieve groet,Tineke

Home and Lifestyle zei

Wat ziet ze er mooi uit..ze zal vast een hoop complimenten op school gekregen hebben! Hier wordt het wel gevierd, maar ik heb er niets mee!

Ik las zojuist je artikel in de Ariadne at Home! Het leest zo leuk als je degene "kent" waar het over gaat! Je hebt een prachtige verzameling, ik vond het erg leuk om je artikel te lezen!


Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

le ciel flamand zei

Dit is vast en zeker de mooiste winterkoningin van het ganse feest! Wat ziet ze er schitterend uit! Hier wordt carnaval ook gevierd, maar wij doen er niet aan mee, wij houden niet zo van het lawaai dat ermee gepaard gaat. Ook de betekenis gaat tegenwoordig spijtig genoeg helemaal verloren :(
Groetjes, Annelies

nieneke zei

Wat een prachtige koningin! Ik ben eigenlijk helemaal klaar met de winter, maar zij is een plaatje!
Mijn man is met z'n vrienden een weekend naar Brabant om het carnaval-gevoel te proeven, ben benieuwd..
Fijn weekend, lieve groet, Nieneke

La Maison zei

Wat is ze mooi, jouw dochter. Hopelijk beseft ze het zelf ook.
Zo,n winterkoningin wil ik wel tegenkomen.
Hier in de Vechtstreek ook geen carnaval(gelukkig).
Ik ben echt nieuwsgierig naar de At Home, k'heb geen abn. dus moet nog geduld hebben.
Groetjes

Hermine

Ger zei

Wat zal jij trots zijn Hetty, als Winter Koningin Moeder.
Dat wordt vast geen springen en hossen maar een gracieus voortbewegen zoals een echte Koningin betaamt......

Je dochter ziet er fantastisch uit!!

Lieve groetjes,
Ger

brocante roos zei

Eva ziet er sprookjesachtig mooi uit, Ik hoop dat ze een hele leuke dag heeft gehad. Gaat alles goed met haar voet?
Ik heb jouw reportage gezien in de Ariadne, is erg leuk geworden, zowel tekst als foto's.

Fijn weekend, groetjes Marjan

kienkele zei

Dag Hetty, ben ik nog een keer: het artikel in de Ariadne was hartstikke leuk, heb het natuurlijk meteen opgezocht. De paspoppen staan er prachtig op en het verhaal was leuk en leerzaam. Ik heb in ieder geval weer wat opgestoken!
Fijn weekend, lieve groet, Tineke

jeanette zei

oohhh...wat ziet ze er mooi uit, prachtig met dat haar heel erg mooi gedaan hetty, vieren ze in Apeldoorn ook al carnaval?

Ik ben benieuwd naar je reportage van je prachtige poppen, snap er niets van heb de at home nog helemaal niet gekregen, zo frustie nu je er zelf in staat, grrrrrrrr...

Fijn weekend en bedankt voor het volgen van just fashion...

Groetjes,
Jeanette