dinsdag 23 februari 2010

serviesgoed en voorjaar






Zoals ik jullie al had beloofd zou ik nog even een post maken over het serviesgoed en de mangelbak die ik afgelopen zaterdag heb gescoord.
Iedereen vroeg mij naar de naam van de Brocante winkeltjes... sorry maar ikkan het jullie echt niet vertellen, niet omdar ik het niet wil maar gewoon omdat ik het niet weet. Ik zal het nog eens aan Angelique vragen waar ze me naar toe heeft gebraagt.
Het was in ieder geval in de buurt van Hoogezand... maar verder weet ik het ook niet.
Gewoon een bord aan de weg met daarop Brocante.... altijd leuk.



Samen met de blauwe druifjes en de eitjes zorgt het gelijk voor een mooi voorjaar
gevoel.

Een mooie oude beslagkom een stroopkannetje en twee amuseschaaltjes, samen in de oude bak... wat kan ik blij worden van dit mooie stilleven bij mij op de keukentafel,
Ik laat jullie met de foto's even lekker mee genieten.
Fijne week
Groetjes Hetty

25 opmerkingen:

lia zei

Mooie bak Hetty, en het is idd een heel fris voorjaar bij je op tafel.
Mooi stroopkannetje.

lieve groet Lia

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie mangelbak en wat staat het mooi bij elkaar! Ik kan mij voorstellen dat je daar blij mee bent! Geniet maar lekker van dit voorjaarsplaatje!!

Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Wat een prachtige mangelbak Hetty en wat staan je nieuwe spulletjes er mooi op. Ik krijg er ook een Voorjaarsgevoel van. Heerlijk hè dat je zo blij kan zijn met nieuwe aanwinsten.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Madelief zei

Hoi Hetty,

Wat staat dit mooi zo! Zijn dat soms de eitjes van de Action die ik ook bij Bonjade tegenkwam? Ik moet daar ook maar eens snel naartoe :-)!

groetjes van Madelief

Rianne zei

ik weet niet of ik al eerder op je blog ben komen kijken. Maar ik geniet van de plaatjes die je maakt, prachtig.

Hier heb ik vandaag ook een paar doosjes eitjes gehaald (nog niet op mijn blog), de eerste voorjaarstekenen zijn binnen!

Groetjes en tot de volgende keer!

It's me zei

Hoi Hetty

Wat mooi zeg zo bij elkaar wauww,ik vind dit zo mooi!!

Zo leuk he op de blogs iedereen heeft verschillende stylen.....de jouwe spreekt me erg aan hoor!

Ik heb net ook met blauwe druifjes en kieviets eitjes wat gedaan en foto's gemaakt dus..........binnenkort op mijn blogje............hahaahha!!

Trouwens leuke webwinkel !!

Fijne avond groetjes Ria

Bo Butiek zei

Hallo Hetty,

Dat ziet er echt geweldig uit!! Zo helemaal mijn stijl. Hoop binnekort zelf ook aan de slag te gaan met eitjes!

Groet,
Claudia

Pink Princess zei

Schitterend! Was gisteren bij de A*tion en heb de kwartel eitjes geien. Nog niet meegenomen, volgende keer hoop ik. Andere dingen hadden voorrang duh!

The Old and the Beautiful zei

Nou..ik word hier ook hartstikke blij van!!! Ook wel een beetje jaloers hoor maar vooral blij.
Heel mooi!

Groetjes,
Gonda

All Seasons zei

wat een mooie spulletjes heb je daar gescoord. Prachtig die mangelbak. Mooi hoe je die hebt opgemaakt met al dat leuke voorjaarsspulletjes. Als ik dit zo zie, begint het bij ook te kriebelen....
Laat het voorjaar maar komen!!!
Ik geniet nu even van jouw mooie voorjaars foto's.
Lieve groet,
Patricia

Kind An Huys zei

Dat was een leuk dagje uit!! Je hebt leuke spullen gevonden bij de brocantewinkeltjes...
Mooi zijn die oude mangelbakken he.
En je hebt het leuk gedecoreerd, vooral die eitjes geven gelijk zo'n voorjaarsgevoel....laat de zon maar komen.
Lieve groet, Anne.

Corine zei

Ik geniet idd ook mee van dit op jouw keuekentafel, zo simpel en puur.. erg mooi! Groeten, Corine(THUIS)

haikeyy zei

Leuk om te zien dat er meer mensen met het voorjaar bezig zijn. Ook ik heb de eitjes van de Action en heb er een stolp mee gevuld. Zie mijn blog :-)

groetjes,

Haikie

haikeyy zei

wat een mooie bak en wat staat het leuk!
Geeft weer een voorjaarsgevoel.
Ook ik heb eitjes aangeschaft en wel bij de action. Spot goedkoop moet je echt eens kijken.

groetjes,

Haikie

Vero zei

Mooi! Prachtig zo het dienblad vol mooie spulletjes en die eitjes...het ziet er heerlijk lente-achtig uit!

Op naar het voorjaar!

Groetjes, Veronique

Natacha zei

Ik ben dol op mangelbakken! Dat is echt een hele mooie.

nieneke zei

Op naar de Action-dus...
(als ik daar aankom sjeezen gaat de rode loper uit, ze kennen me daar zowat bij naam,volgens manlief)
Maar die magelbak is geen Actionnetje, zie je zo..wel een hele goede actie,in combinatie met de voorjaarsspullen. Ziet er prachtig uit! Voorjaar, kom maar op!
Groet, Nieneke

jeanette zei

Je bak is enig en zo leuk gedecoreerd met alleen een kandelaar, eitjes,en druifjes. Echt voorjaar....

Jacqueline zei

I love all of these things, Hetty.
Grape hyacinths are so pretty and I love quails eggs. XXXX

Petra zei

Zoals gewoonlijk weer helemaal precies goed. Je krijgt nog meer zin in de lente. Heel gezellig.

Groetjes Petra

Renny zei

een hele mooi bak. Het staat echt heel mooi bij elkaar zo.
Groetjes Renny

Ger zei

Hetty wat laat je me telkens opnieuw weer genieten, en vele met mij aan al die leuke reacties te zien
Je hebt het hélemaal in je vinger dat stylen met mooie spulletjes.
Het is zo.....zeg ik altijd...je kan nog zo'n leuke dingen in je huis hebben.....maar het weten te combineren en te stylen dat kan wel of niet.....
Jij hebt er echt feeling voor!!
Lieve groet,
Ger

theeleuten zei

Het is weer een plaatje....op en top voorjaar!!

Groetjes Evelien

English style zei

Prachtig voorjaarsplaatje Hetty !
die mangelbak is idd erg mooi
Daar in het Hoge Noorden heb je veel meer leuke brocante, ook zo langs de weg he, jammer dat het deze kant niet zo op is...
heb eigenlijk nog wel weer het 1 en ander nodig voor de verkoop haha
we zijn gevraagd voor Brocante op de Dijk in Noordeinde, en dat lijkt ons best leuk, maar je moet best wel wat spullen hebben om een kraam goed gevuld te krijgen natuurlijk..
Groetjes en geniet lekker van je Voorjaarstafel !
Groetjes Yvonne

Musje zei

Pracht bak en wat een mooie spulletjes,heerlijk al je al zoveel hebt verzameld,die eitjes in de glazen potjes vind ik zo schattig,ik kan helaas niets laag neer zetten omdat de poezen het dan slopen,dus alles moet hoog en baal ik weleens van,een gezellig paas/lente sfeertje heb je al,fijn weekend,groetjes Joke.