zaterdag 6 februari 2010

Vervolg van mijn paspoppen op reis



Zoals jullie weten gingen mijn paspoppen een tijdje geleden op reis...
Er zijn in een studio in Amsterdam hele mooie foto's gemaakt die aankomende maand gepubliceerd worden in de At Home.
Julie snappen dat ik heel benieuwd ben naar het artikel.
1 pagina wordt er besteed aan mijn Paspoppen en mijn verhaal.........
Het was eerst helemaal niet de bedoeling dat mijn verhaal er bij zou komen, de paspoppen zouden alleen mee als objecten en een kenner zou het verhaal gaan vertellen.
Maar omdat er door de redactie van de At Home geen kenner werd gevonden,is er aan mij gevraagd of ik als liefhebber mijn verhaal wilde vertellen.
Het was wel de bedoeling dat er ook iets verteld werd over de herkomst. Ik heb er wel even over na moeten denken....tja ik vind ze leuk en ik vind het leuk om marktjes te bezoeken op zoek naar mooie poppen, maar of ik nu echt zoveel er van af weet.......
Tja dat vond ik wel moeilijk.... maar goed samen met de journalist van de At Home hebben we er een heel leuk stuk van gemaakt en ik ben tevreden.
Als het goed is komt de nieuwe At Home 16 februari uit, en heb ik er weer een bewaar exemplaar bij.

26 opmerkingen:

Madelief zei

Hoi Hetty,

Wat leuk!! Gefeliciteerd. Des te meer reden om deze maand uit te kijken naar de Ariadne At Home. Een stukje over jouw en een stukje van Jeannette!!

Fijn weekend!

lieve groet, Madelief

La Flotte zei

Ben benieuwd Hetty, je poppen zijn zowiezo prachtig en dan ook nog een leuke verhaal erbij!
Is voor mij een reden om de A@home te kopen!

Grtjs Heidi

lia zei

He, leuk. En dan staat Jeanette er ook in las ik net bij haar. Maar goed dat ik lid ben.
Leuk voor je.

fijn weekend, lia

Collie-Collie zei

Wat leuk!! Gefeliciteerd! Ik hou de Ariadne At Home in de gaten!!

Fijn weekend!

Groetjes, Collie

oma leentje zei

Leuk leuk leuk. Zo onderhand ben je natuurlijk ook een kenner. Dus niet zo bescheiden zijn hoor. Zal wel een leuk stuk zijn denk ik. Hoop dat ik AtHome nog zie we gaan nl week weg en lijk me leuk om het dan in de vakantie te lezen. Fijn weekend

English style zei

Hoi Hetty,

Ik vind het ook leuker als jij zelf het verhaal over je paspoppen verteld... het zijn tenslotte ook jouw "liefjes"
ik zat deze ariadne al als een gek door te bladeren, maar ze komen dus nog hihi, leuk hoor, ben benieuwd !
groetjes Yvon

Mayflower zei

Hoi Hetty, ik moest er laatst nog aan denken, ik bekeek de vorige Ariadne al goed of ik ze zag staan. Wat leuk, Jeanette komt ook in de aankomende Ariadne, reden te meer om deze weer te kopen. Wat leuk dat je er zelf iets over mocht vertellen. Ben heel benieuwd naar de artikelen van mijn beroemde medebloggers.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

La Maison zei

Paspoppen hebben al heel lang mijn liefde. De allereerste die ik kocht, heb ik nog, want daar zit een leuk verhaal aan en is ook erg mooi.Daarna heb 'k veel ,,mannequins,,gekocht en verkocht. Tja, wat wil je ook van iemand die veel in Frankrijk rondstruint.
Ik kijk met spanning uit naar At Home, heerlijk om je collectie te bekijken en je artikel te lezen.
Groetjes
Hermine

Ineke zei

Ha Hetty, wat leuk de eerstvolgende al! Ben benieuwd....
liefs

Home and Lifestyle zei

De Ariadne komt hier vanzelf in de bus rollen, dus ik kan je verhaal niet missen! Bijzonder hoor, om weer in een woonblad te staan, dat lijkt me helemaal geweldig! Ik ben heel benieuwd!!

Weet jij of ze in Beekbergen bij die etalagepoppenzaak ook mooie (oude en betaalbare) paspoppen verkopen?

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Jacqueline zei

Congratulations Hetty,
How wonderful to be in print. You are so talented ....you certainly deserve the success. XXXX

All Seasons zei

Ik was al zo benieuw wanneer het nu eens geplaatst zou worden en nu is het dan eindelijk zover. Super joh!! Dat is dus volgende week al, spannend hoor, maar jij heb je verhaal al stiekem kunnen lezen, en de foto's heb je die ook al gezien?
Ik kijk er naar uit de nieuwe Ariadne..
Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

kienkele zei

Wat leuk Hetty, ik kijk uit naar je verhaal en de reportage van de paspoppen. Deze keer dus twee blogdames in de spotlight!
Fijn weekend verder, groetjes, Tineke

Anoniem zei

jij ook al??? Jeanette komt er ook in blijkbaar,wordt een ware picasauitgave, nog even en de naam kan gewijzigd worden!!;)

Ik kijk er naar uit!

Groet,
Lynda

vosges paris zei

dat wordt wer een Ariadne kopen , Leuk om professinele foto's te hebben van iets waar je zo gek op bent , toch ;) ik kijk er naar uit.

Ger zei

Hoi Hetty, wat een leuk bericht!
Paspoppen....dat idee en wens ging deze week nog door mijn hoofd toen ik bij het sorteren van het oude linnegoed uit grootmoeders kast zoals,kantjes,kraagjes,oude sieraden etc.je kan op de paspoppen dergelijke spulletjes zó goed tot hun recht laten komen.....
.....maar dat hoef ik jou als kenner natuurlijk niet te vertellen!
Zal zeker niet vergeten om binnenkort naar de boekhandel te gaan om het blad te kopen.
Onze dochter stond een paar jaar geleden met haar eigen foto's en verhaal met maar liefst 4 pagina's in de Antiek en Verzamelkrant met haar grote hobby en landelijke inrichting in haar woning met als grootse verzameling reseda groen emaille, blader nog vaak genoeg door dat blad als trotse moeder.
Fijn weekeind en ik kijk uit naar de Ariadne At Home!
Ger

Mama Monique zei

Wat ontzettend leuk om zo allerhande artikelen van jezelf te mogen bewaren. Ben er benieuwd naar hoor!

jeanette zei

Hoi Hetty,

Wat leuk dat nu ook de paspoppen van jouw erin komen. Ik had de reis van de poppen al mee gekregen Leuk dat ze jouwn verhaal erbij plaatsen en niet van iemand anders, het zijn toch jouwn -kindjes- niemand anders als jij kan er een mooi verhaal bij maken. Ik zie er naar uit!, dat van mij is maar een heel klein stukje hoor, daar zijn we zo klaar mee, maar wel leuk"-)

Groetjes,
jeanette

brocante roos zei

Wat leuk zeg. Mijn lidmaatschap is net afgelopen maar ga de Ariadne nu toch maar even kopen. Het lijkt mij een hele eer om daarvoor gevraagd te worden.

Groetjes Marjan

@nne zei

Wat een prachtige paspoppen. Ik kijk alvast uit naar het nieuwe nummer! Groetjes, @nne

Corine zei

Pff ik heb een weekje nauwelijks geblogd en ben nu al uren aan het bijlezen.. heerlijk rustig alleen thuis! Leuk dat je eigen verhaal er nu bij komt..ik heb een abonnement, dus ik krijg je paspoppen vanzelf in de bus! Ben benieuwd!Hoe rijdt de nieuwe auto? Helemaal blij mee? Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Hoi Hetty

Wat leuk in de ariadne.........ik hou het in de gaten.leuke blog trouwens!

Ik volgde je al een tijdje hoor,heb je nu maar toegevoegd,leuk leuk !!

Ik zou het ook leuk vinden als je eens bij mij komt kijken.......heb pas sinds een week een blog!

Fijne dag verder groetjes Ria

* zei

Wat spannend en leuk te gelijk, oooh dat is net de goed combinatie of niet, helaas heb ik hier geen athome maar ik zal vast wel mooie fotos op je blog zien.

liefs bellavien

belhamels zei

Geweldig Hetty! Ik ga de Ariadne zeker (weer) kopen!
Alles goed daar ? Gaat het beter met je dochter ?
veel liefs uit België van Isabel

nieneke zei

Nou: vandaag kwam de At Home binnen en het is echt een leuk artikel geworden!
Lieve groet, Nieneke

Manja zei

Hallo Hetty
Leuk artiekel
Ik heb ook pas z'n paspop
gekocht, erg leuk, maar ik moet er
ontzettend aan wennen,
ik schrik er steeds van
als ik deze zie staan.
maar dat zal wel over gaan, denk ik
groetjes Manja
Brocante de Knotwilg