maandag 19 april 2010

High tea ter ere van mijn verjaardag

Vorige week woensdag 14 april was mijn verjaardag. Om dit niet onopgemerkt voorbij te laten gaan had ik voor mijn vriendinnen een High tea georganiseerd. Afgelopen zaterdag zat de keuken bij mij thuis met 14 meiden. Het was super gezellig en alles was super lekker.
Bij binnenkomst voor iedereen een glas prosecco met op de rand van het glas een aardbei..het staat zo leuk maar smaakt ook nog eens lekker.
Ik stond om 8 uur 's morgens al in de keuken om de nodige voorbereidingen te treffen.
Maar hoe dan ook het was het waard.. een zelfgemaakte lekkere bouillon met kerrieroom en tuinkers, een zelfgemaakte ragout, heerlijke scones, overheerlijke muffins, wraps met ham en zalm.
Niet te vergeten de sandwich met gerookte kip, en natuurlijk het notenbrood met rosbief en rode ui...ach eigenlijk was er te veel om op te noemen..
Het smaakte allemaal even lekker en er was ook niet zo heel veel meer over.
Kortom een super leuke verjaardag, in een super leuke setting..Voor herhaling vatbaar..!!
Meiden dank jullie wel voor de zeer geslaagde middag en leuke cadeaus ...(foto's volgen)

31 opmerkingen:

All Seasons zei

Deze foto spreekt al voor zich, de gezelligheid straalt er vanaf. Heerlijk ook de hapjes die je gemaakt hebt, al heb ik ze niet geproefd, ze zien er erg verleidelijk uit.
Lekker nagenieten nu van alles wat je gekregen hebt.
Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

Madelief zei

Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Je 'High tea' ziet er heel gezellig uit. Ik ga a.s. zondag je voorbeeld volgen.

Lieve groet, Madelief

It's me zei

Wauwwwwwwww Hetty.wat gezellig.........en wat klinkt alles heerlijk.............ziet er echt goed uit hoor!! Gefeliciteerd meid !!!

Fijne week lieve groetjes Ria

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd, het ziet er super lekker uit allemaal.
Deze zomer wil ik met mijn verjaardag ook een high tea doen maar dan meer in de vorm van een buffet.
Ik ga je foto even goed bekijken voor inspiratie!
Groetjes Jolanda

Haikey zei

Ohhh Heerlijke high tea. Wat ziet het er mooi uit zeg!
Wat zul je hebben genoten.
trouwens nog van harte :-)

groetjes, Haikey

Ineke zei

Het was echt heel leuk en gezellig en lekker............
Volgend jaar weer?
liefs Ien

peet zei

Nog gefeliciteerd !!
Dat zag er heerlijk uit , ik snap dat jullie genoten hebben .
Nu maar lekker nagenieten met je foto`s

fijne week groetjes peet

Home and Lifestyle zei

Ohhh Hetty...wat ziet dat er allemaal lekker en ook super gezellig uit! Dat zal inderdaad een hele leuke avond geweest zijn! Ik ben benieuwd naar je cadeaus, ik vermoed dat je super verwend bent en die avond hééél lekker bent gaan slapen!

Lieve groet, Ingrid

English style zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Hetty!
Wat zien die hapjes er heerlijk uit!!
gezellig om dat te doen met een vriendinnenclub !
Groetjes Yvonne

Lynda zei

Ha Hetty,

Ik heb alle foto's(denk ik;)) al gezien en ze zijn superleuk!!! wat een leuk idee......kun je weer een tijdje op teren he ;)

groetjes
Lynda

Ger zei

Lieve Hetty,als nog van Harte Gefeliciteerd!

Mmmmmmm....dat ziet er heel smakelijk uit!!!
Ja....de voorbereidingen vergen wat tijd....dat zeker...maar dan heb je ook wat!
Leuk hoor om op deze manier je verjaardag te vieren, en weet je wat zo fijn is als alles eenmaal op tafel staat....dat jij als jarige ook aan tafel kan blijven zitten en je kan onderhouden met je gasten en niet telkens op hoeft te staan om te zorgen.

Hier zal nog lang over gesproken worden door jou vriendinnen wat een geweldig leuke dag het was.

Lieve groet,
Ger

Fiedelientje zei

Wat gezellig en proficiat nog! Het ziet er allemaal erg lekker uit!
Ha, ha, toevallig zelf nu de hele avond bezig geweest met een high tea voor morgen. Ik krijg morgen 3 vriendinnen hier voor een high tea. Geen 14 dames dus, maar vast ook heel gezellig. De scones, brownies, enz enz staan al ingepakt klaar voor morgen.

Veel groetjes,
Claudette

@nne zei

Gelukkige verjaardag. De hightea ziet er gewoon super uit! Met vriendelijke groet, @nne

Ger zei

Wat ziet dat er ontzettend lekker en gezellig uit zeg.Heb weer inspiratie opgedaan dmv je foto's.Dank je wel.
Groetjes Ger

Bo Butiek zei

Wat leuk dat je alles zelf gemaakt hebt, dan smaakt het dubbel zo lekker.

Groeten,
Claudia

Granny's Place zei

Oh wow, ik heb zondag een high tea vanwege een verjaardag als dat ook zo gaat worden ga ik me toch nu al verheugen.
Groetjes Madelon

seasons of my house zei

Aah ook een Ram :o) nog van harte meid. Wat zal het een kakelende bende zijn geweest met al die meiden, of waren de hapjes zo lekker dat ze steeds met volle mond zaten..haha. Ziet er in ieder geval heel gezellig uit.
Karin

Pieternel zei

Jeemig wat een klus zeg, maar zo te zien liet iedereen het zich goed smaken. Was alles op?
Ohja, als je bij mij in de winkel kom? Ik hoop dat ik je herken.

Groetjes Pieternel

Jacqueline zei

Oh Hetty,
Many happy returns and what a wonderful day you had.
The food looked and souunded amazing.
Isn't it lovely to get together with your girlfriends ?
I'm so pleased that you had such a fantastic day.
XXXX

Mayflower zei

Wat ziet dat er heerlijk en gezellig uit allemaal Hetty. Leuk om zo je verjaardag te vieren. Ik ben benieuwd naar al die mooie kado's.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

lia zei

Dat ziet er allemaal heel gezellig uit hoor. Ik weet niet meer of ik je al had gefeliciteerd, maar bij deze nog maar een keer.
En dat zal een gekakel hebben gegeven 14 dames....

lieve groet Lia

inka en andre zei

Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Het ziet er zeker heerlijk uit,mmm,en wat gezellig om het zo met je 14 vriendinnen te mogen vieren,heel bijzonder.

Lieve gr inka en andre

Musje zei

Nog van Harte Gefeliciteerd en High-Tea is geweldig he,al die heerlijke hapjes en de gezelligheid van de spulletjes die erbij horen en natuurlijk gezellige mensen,het ziet er super uit,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

Corine zei

Dat was een smakelijke middag! Leuk hoor zo'n meidenfeest.. maar allemaal vriendinnen?? Ik heb er geen 13!! Maar die ik heb dat zijn ook échte!
Groeten, Corine(THUIS)

La Maison en Wonderboom zei

Zoho, dat was een hele club bij elkaar en wat heb je heerlijke dingen gemaakt. Je foto's zien er ook heel smakelijk uit.
Nog gefeliciteerd hoor.
groetjes
Hermine

Petra zei

Knap gedaan hoor, ik zal eerst maar oefenen op een kleiner groepje. Wel leuk natuurlijk zo'n groep mensen met ongeveer de zelfde smaak van wonen. Je hebt maar een half woord nodig...

Groetjes Petra

Kind An Huys zei

O, dat ziet er lekker & gezellig uit...
Bij deze natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
En dat je het leuk hebt gehad geloof ik graag.
Lieve felicitatiegroetjes, Anne.

vosges paris zei

Nog van harte Hetty! Wat zal jij op dit soort momenten blij zijn met je grote keuken, het ziet er super gezellig uit.

Annelein Design zei

Hallo Hetty,

Leuk te lezen dat je geniet van mijn blog.

Via Picasa heb ik regelmatig genoten van jou interieur. Je bent wat dat betreft geen onbekende voor mij. 'k Hou erg van jou woonstyle.

Grappig op je blog te lezen waarom er van die gezellige foto's van de High Tea in jou album stonden.

Dus...nog van harte met je verjaardag.

Mama Monique zei

Het is al even geleden, maar toch nag van harte gefeliciteerd. Wat een mooie dag heb je gehad!

Soms is een eenvoudig samen-zijn met je liefsten eigenlijk al alles wat je nodig hebt. Niet?

De fot spreekt in ieder geval boekdelen. Leuk!

karolina zei

Bonjour Hetty:)
vandaag heb ik keken over uw picasa
verjaardag zijn echt coool alles vrouwen van blog ook uw best vriend angelique.ik heb nog nooit gezien foto van angelique.Ik kan niet geloven dat je krullend haar en roze tuniek zo jong als 30 jaar:)dus ik zie dat je was een geweldige feest verjaardag.
Ik wens u een fijne zondag
Groetjes Karolina