zaterdag 24 april 2010

NK Handbal

Vandaag naar Amsterdam geweest naar de NK Handbal voor de A jeugd....
Onze Bas had zich met zijn team geplaatst om mee te mogen doen bij dit landelijke spektakel.
De jongens kwamen helaas wel wat techniek te kort, maar zijn ook niet helemaal onder gegaan in een mega doel saldo van de tegenpartij..
Twee potjes hadden ze eigenlijk moeten winnen, helaas gaven ze in de laatste minuut de punten toch nog weg.
De laatste pot handbal hebben ze wel geworden, en ik denk als je uiteindelijk 7e wordt van Nederland, dan mag je nog niet klagen.
Wij hebben weer een leuke handbaldag gehad en tussen de wedstrijden door genoten van het mooie weer buiten...




Helaas geen foto van vandaag dus daarom een actie foto van onze Bas in een vorige wedstrijd.

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ook een 7e plek is iets om trots op te zijn...wie kan hem dat nou nazeggen? Mijn dochters zitten beiden op volleybal en dat is ook zo leuk om te volgen! Hun seizoen zit er nu op, dus we moeten weer wachten tot oktober! Maar eerst genieten van de lente en de zomer...ik hoop dat dat heel lang gaat duren!

Nog een fijn weekend! Lieve groetjes, Ingrid

Ineke zei

Je mag best trots zijn op Bas, alleen al het feit dat ie meedoet met de NK. En 7e plaats vind ik ook al goed!
Leuke actiefoto! Stoerrrr...
Meisie fijn weekend verder.
Liefs

Jacqueline zei

Hurrah, they did very well.
Only one team can win and I'm sure that they had a lot of fun, Hetty XXXX

Twa zei

Wat een goede prestatie! Niet gek hoor.
Fijne zondag!
groetjes Antoinette.

Lynda zei

7e is ook super!! Maar kan me voorstellen dat het voor die mannen te doen is om de winst;)!
Goed gedaan Bas!!

Groetjes
Lynda

It's me zei

Die Bas van jouw is een kanjer hoor!! geweldig toch 7 de !!

Geniet van het mooie weer morgen............fijne zondag ! lieve groetjes Ria

Franse Lelie zei

Super gedaan, mijn dochter handbalt ook. Ik vind het een leuke sport.
Als trouwe lezer van je blog wil ik je wijzen op m'n 1e giveaway, kom langs als je zin hebt, groetjes Jolanda