vrijdag 2 april 2010

Vrolijk Pasen


Ik wens iedereen fijne Paasdagen............ !!!

Men vroeg aan twee oude hazen
wat doen jullie zo met Pasen?
Ze wilde huppelend verder gaan
bleven toch maar even staan.

De ene sprak, ach weet je wat
we zijn het eigenlijk met Pasen zat
en we kunnen niemand zeggen
dat wij Hazen geen eieren leggen.

De andere sprak nog wat verlegen,
in ons mooie stille bos
kom je weer duizenden mensen tegen
en ze hebben de meeste pret aan hun

eieren, door hun zelf daar neer gelegd
met Pasen zijn wij Hazen de klos
wij oude Hazen zijn dan pas tevree
als het weer stil is in ons bos.

31 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Lieve Hetty,

Hier ben ik weer...en weer de eerste of gaat dat net niet lukken ha ha? Is toch toeval hoor, al zit ik wel vaak achter mijn pc! Misschien hebben we ook wel dezelfde werktijden hi hi!

Ik wens jou en je gezin hele gezellige paasdagen toe!!!

Lieve groet, Ingrid

inka en andre zei

Mooie eieren en een prachtig gedicht.

Fijne paasdagen.

Logement it Foarhus zei

Hele fijne dagen en wie weet is er nog een stil plekje te vinden voor een pracht van een boswandeling. Akls je de hazen tegenkomt doe je ze dan de groeten.

Wat is het een leuk gedicht,

Groeten Pauline

Petra zei

Bijna elke morgen zie ik uit m'n raam 2 hazen achter elkaar aan. Had even niet aan Pasen gedacht.

Hele fijne dagen,
groetjes Petra

Irma zei

Hoi Hoi,

jullie ook een gezellig en vooral ook zonnig paasweekend.
Grappig gedicht trouwens..

Groetjes
Irma

nieneke zei

Hoi Hetty,
OOk hele fijne paasdagen!
Nieneke

seasons of my house zei

haha, wat een leuk versje. Jij ook hele fijne paasdagen meid!
Karin

It's me zei

Hoi Hetty

Jij ook...mooi gedicht !!

Lieve groetjes van mij

Annelies zei

Hoi Hetty,
Wat heb je toch een prachtige inrichting! Ik geniet er elke keer weer van.
Jij en je gezin ook hele gezellige paasdagen.
groetjes, Annelies

Haikey zei

Mooie paaseieren en een prachtig gedicht.
Gezellige paasdagen!

groetjes,

Haikey

Ineke zei

Lieve Het!
Jullie ook fijne paasdagen! Leuk gedichtje en mooie foto weer.
Dank voor je compliment bij mij. Ha, je bent nooit te oud om te leren..... dat zie je wel weer.
lfs Ien

It's me zei

Hoi hoi.eh...vanmiddag komt het ergste denk ik.....dan is de begrafenis..........en hoop dat ik me erna steeds weer wat beter ga voelen...........het word nog een zware dobber straks............en dan moet ik zo gewoon eerst nog boodschappen doen..........en morgen werken............nou ja komt best wel goed.....al die super lieve reacties slepen me er echt door heen.....ben zo blij dat ik ben gaan bloggen..........is toch ook een soort verwerking niet dan ??

Lieve groetjes Ria

vosges paris zei

Lieve Hetty
Heel fijne dagen ook voor jullie, hier schijnt een heerlijk zonnetje, hopenlijk blijft het nog even zo
groetjes, dees

Mayflower zei

Hoi Hetty, wat een leuk Paasrijmpje en prachtig beplakte eieren.
Ik wens jou en je gezinnetje ook hele fijne Paasdagen toe.
Lieve groet, Mea

Something White zei

Fijne Paasdagen voor jullie allen! En dat de zon erbij mag zijn... :)
Groetjes, Marjolijn

Jacqueline zei

Dear Hetty,
Your Easter eggs are beautiful as is your poem.
I wish you and your family a wonderful Easter. Have fun. XXXX

Tamar zei

Hoi Hetty,

jij en je gezin ook een heel gezellig Paasweekend toegewenst

lieve groet,
Tamar

lia zei

Mooi gedicht. En jullie ook fijne dagen.

lieve groet Lia

Carolina zei

Hoi Hetty

Wat een leuk gedicht, en jullie ook hele fijne paasdagen!!!

Liefs Carolina

All Seasons zei

Wat leukkk!!!

Ook voor jullie een heel gezellig Paasweekend, hoop dat het zonnetje er ook nog even schijnt.

Lieve groet,
Patricia

queenieshome zei

Ben je zo crea geweest met eieren ?
Fijne paasdagen !

Tanja zei

Hoi Hetty,
gezellige paasdagen, lieve groet Tanja

Bonjade zei

Hele fijne dagen gewenst......
Prachtige eieren.....

Musje zei

Wat een schattig verhaaltje bij je mooie eieren,ik wens jou en je familie ook hele fijne paasdagen,lieve groet Joke.

Geartsje zei

Hoi Hetty,
Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
Ik wens jou ook hele fijne Paasdagen toe.
Mooi blog heb je. Prachtige foto's.
Ik ga je ook zeker volgen.

Groetjes van Geartsje

kienkele zei

Wat een leuk gedichtje Hetty!
Hele fijne paasdagen, lieve groetjes, Tineke

Gypsy Purple zei

Wishing you a happy and blessed Easter! xx Gypsy Purple

Anita zei

Wat een leuk gedicht!Ik wens je heel gezellige Paasdagen!
Groetjes Anita.

Roelina zei

Hoi Hetty,

Ook voor jullie fijne paasdagen. En wat een leuk gedicht.

Groetjes Roelina

Malle o bidulles... zei

thanck you for your visit,
i see you read soon,

kiss

peggy

Granny's Place zei

Hoop dat je fijne dagen hebt gehad, ik kwam weer even langs op wat posten door te lezen.
groetjes Madelon