vrijdag 7 mei 2010

Vakantie week

Vakantietijd.
Afgelopen week een aankomende week ben ik vrij..........Heerlijk.
En we hadden de wildste plannen.
Een weekje Gardameer, een weekje Dordogne, een midweekje Katwijk een paar dagen Parijs...
Maar het ging allemaal niet door....en waarom niet.........Het weer..!!
Overal waar we gingen kijken was het slecht, en ik vind het helemaal niet erg om geld uit te geven maar om vervolgens dan de hele dag in het huisje te zitten omdat het buiten slecht is...tja daar heb ik als zon mens helemaal geen zin in.
Vakantie staat bij mij gelijk aan zon.....!!
Tja ik weet het ik ben verwend. Maar zelf kennis is de beste kennis, dus thuis blijven en gewoon iets plannen was de beste optie.

En zo gingen we maandag een dagje naar Amsterdam, de Noordemarkt op maandag stond al lang een keertje op mijn verlanglijstje. Maar ook hier gooide het weer toch wel weer roet in het eten, het was vreselijk nat en koud.
De Noordemarkt was/is leuk maar ik kom beslist nog een keertje terug als de zon schijnt.



Woensdag zijn we met de kids naar Walibi Wold geweest.
Gelukkig was er af en toe een zonnetje.
Voor de kids een geweldig dagje uit,.. gelukkig kun je mij ook nog blij maken met een ritje in de achtbaan dus we hebben ons er prima vermaakt.

Voor de mannen zit de vakantie week er weer op.
Eva en ik hebben gezellig nog een weekje vrij die vast gezellig gaan benutten.
Woensdag is vic thuis en ga ik gezellig een dag met een vriendin op stap.
En hopelijk gaat het weer iets beter worden, dat zou toch wel fijn zijn.

Fijn weekend allemaal.

24 opmerkingen:

Petra zei

Ergens lopen kleumen is ook niks aan,
Onze zoon is deze week op vakantie in een tent! Brr, niet ver weg dus het zal toch wel leuk zijn anders was hij wel weer thuis.

Het is allemaal jammer maar niets aan te doen. Ik ga zo met m'n dochter maar een taart maken. Lekker en leerzaam, haha.

Gezellig weekend,
groetjes Petra

Corine zei

Wat jammer zeg, maar je hebt helemaal gelijk..bij vakantie hoort zon! Nou ja, we zijn ook wel wat verwend met een paar mooie weken achter elkaar, en dan valt dit druilerige koude weer zo vies tegen!
Ik hoop dat Eva en jij volgende week de schade een beetje in kunnen halen :)
groeten, Corine
PS Ga je morgen ook naar Noordeinde?

oma leentje zei

Jammer he dat weer.
Wij hadden nog geluk donderdag met het overvaren naar de Westeinder. Maar idd verder helemaal niks aan dat weer.
Hier hebben we ook nog tripje Parijs te goed. Maar wachten eerst maar weer af. Geniet nog van de rest van je vrije dagen. Lieve groet van Leni

Mayflower zei

Hoi hetty, wat jammer dat het weer roet in jullie vakantieplannen gooide, maar je heb groot gelijk hoor met dit herfstachtige weer is er niets aan, dan kan je beter vanuit huis leuke dagtripjes maken.
Ik duim voor je (en voor mezelf ook een beetje haha) dat het zonnetje zich volgende week wat vaker laat zien. Heb je trouwens nog wat leuks gekocht op de Noordermarkt?

Fijne week nog.
Lieve groet, Mea

All Seasons zei

Tja Hetty wat moet ik hierop zeggen :( Wij hadden een heerlijke vakantie in Zuid-Limburg geplant, maar door de kou daar, 's nachts om het vriespunt, zijn we gisteravond toch maar naar huis gegaan. Het was er gisteren ook zo nat. Ik zit me dan echt in de weg, ik mis de zon ☼ Woensdag als de oudste uit school komt hopen we weer die kant op te kunnen gaan, misschien maakt dat alles goed :)
Geniet toch van je dagen ondanks het slechte weer.
Lieve groet,
Patricia ☼

Yvonne zei

Ja heel vervelend dit weer.
Je kunt niks leuks plannen dan.

Genoeg te doen ook met slecht weer, maar het lekkerste zit je dan toch gewoon thuis.

Wij waren een paar dagen in Belgie.
Best een mooi land om te touren, maar met regen....., dan maar weer naar huis toe.

Jammer.
Gr Yvonne

Lynda zei

Ha Hetty,

Kan maar aan 1 ding denken nu, hoe ver ben je eigenlijk met je vest breien????;)))))))

Maak er wat van!!!

groetjes
Lynda

kienkele zei

Je hebt helemaal gelijk Hetty...., maar zoals de meesten intussen wel weten, ik ben een echt thuismens.
En wat het weer betreft, volgens mij ziet het er niet goed uit, maar wie weet, draait er ergens boven in de lucht iets om, zodat we volgende week toch nog een lekker hemelvaartweekend hebben!
Fijn weekend, groetjes, Tineke

le ciel flamand zei

Ja, de weergoden zijn ons ook hier niet zo goed gezind :(
Maar eens lekker thuis wat kunnen 'rondhangen' vind ik persoonlijk ook wel leuk. Even niet schoonmaken, een boek lezen, wat knutselen, rusten op de bank met een zacht muziekje op de achtergrond, in woonboeken bladeren... Maar toch zou de zon en wat warmte welkom zijn!!!
Geniet van je vakantie (met of zonder zon)!
Groetjes, Annelies

It's me zei

Nou wat een weer he?? Hetty.lijkt wel herfst !! bah niks aan toch?

Nou je hebt toch nog leuke dingen gedaan..............en nog een week met je dochter.leuk leuk !!


Fijn weekend lieve groetjes Ria

waddenhout zei

Dat weer, jammer he!!!
Als de zon even schijnt, lijkt het achter glas heerlijk, maar kom je buiten ..
We hebben zelfs de kachel een graadje hoger gezet.
Jammer, want mei is vaak een hele mooie warme maand.
Groet, Cobi

jeanette zei

Veel plaatsen in europa zijn slecht, het sneeuwde gisteren nog in het zwarte woud en dat in mei. groot gelijk om lekker thuis te blijven en in nl is ook zoveel te zien en volgens mij ben je vandaag bij mij in de buurt geweest moest je niet naar Ter Idzard? haha..je had wel ff over drachten gekund en bij mij een leuk warm vest kunnen kopen:-)

geniet nog even van de vrije dagen!

Lieve groet, Jeanette

Carolina zei

Vreselijk dat weer!! Daar wil ik ook nog eens naar toe, lekker snuffelen.

Ik wens je nog een fijne week toe!!
Groetjes Carolina

lia zei

Oh, er is niets erger dan door de regen in een huisje moeten zitten. Dan maar lekker thuis zitten. Jammer van die regen, heb het nu wel weer gehad, kom maar op met die zon.

fijn weekend
lieve groet Lia

Bonjade zei

Nu het weer doet volgens mij nog steeds niets....hier ook regen;((
Maarre heb je leuke spullen gescoord daar in A'dam....?
Fijn weekend

Bo Butiek zei

Ik geef je helemaal gelijk, zonder zon geen vakantie!

Groeten,
Claudia

Karin zei

Gelijk heb je, met dit weer kun je maar het beste thuis zitten, lekker ales bij de hand.

karolina zei

Hello
ik mis de zon omdat in mei het weer moet zijn warm en zon maar nu weer is slecht en koud:(jammer dat weer.Ik ga binnenkort naar Zweden en ik hoop dat het weer zal mooi en de zzzooooooooooooonnnn.
een fijne weekend
Groetjes Karolina

Sanneke Panneke zei

Heel erg jammer van het weer, als de kinderen weer naar school gaan, dan gaat de zon weer schijnen, zo is het meestal. Wij gaan nog een paar dagen naar Friesland, ik hoop op het zonnetje. Wij zijn 7 jaar geleden begonnen met het bouwen van ons droonhuis, en moet zeggen, het is geworden zoals ik had gehoopt, alleen buitenom moet er nog hier en daar wat gebeuren, maar nu ik dit huis zie, ZOU IK ZO WILLEN RUILEN. Een droomplaatje, wat geweldig, en.. ik was het al tegen gekomen in de boekjes en heb veel inspiratie opgedaan, ik ga je zeker volgen.
Lieve groet, Monique

Rianne zei

hier ook zo'n week met de wildste plannen, maar bij ons helaas door een kwakkelende gezondheid in het water gevallen. Ach we hebben ons prima vermaakt. Zo plotseling thuis blijven is ook best leuk. Leuk dat je eindelijk naar de Noordermarkt bent geweest, ik wil ook graag nog een keer!
Fijn weekend!

G-style zei

Hallo Hetty,
jammer van het weer maar gelukkig heb je nog een week voor de boeg , altijd een lekker vooruitzicht toch.
Die Noordermarkt daar wil ik ook nog eens heen , we gaan in augustus met vrienden naar Amsterdam , dan maar eens daar rondstruinen .
Nou , fijn weekend verder en voor daarna nog een fijne week gewenst , groetjes Gea

Ineke zei

Ha lieverd, Lekker nog een weekje vakantie vieren...... hoop op mooi weer. Zeker woensdag, haha. Kijk er naar uit, gezellig.
Tja sorry, ik ga je even aan het werk zetten: een award! Succes ermee. Je verdient het!

M&D zei

Jammer dat het zo koud is maar anders helemaal gezellig natuurlijk. Hier ook super koud voor de tijd van het jaar, omdat de zee zo lang bevroren is geweest wil het hier op het eiland maar niet warm worden, hoop dat je van de week beter weer hebt.

liefs

Home and Lifestyle zei

Hoi Hetty...ik zie dat ik heel laat reageer hi hi, maar we zitten vlakbij Rome en daar heb ik heel soms een pc ter beschikking. Hier is het weer een stuk beter dan in Nederland, maar ook niet geweldig...alleen gisteren hebben we echt een mooie dag gehad! Rome is een mooie stad, ik heb al een aantal blogfoto's op mijn toestel staan, dus dat komt allemaal weer als ik terug ben!

Geniet nog lekker deze week! Een lieve groet vanuit Italië van Ingrid