vrijdag 4 juni 2010

De mannen zijn weer terug

 
Posted by Picasa


De mannen zijn weer heelhuids terug gekomen. En ze hebben het heel erg naar hun zin gehad. Het weer was goed en het landschap fantastisch. Kortom ze hebben genoten van een heerlijke trip.
En ik ben natuurlijk blij dat ze weer veilig en zonder kleerscheuren thuis gekomen zijn. Want hoe dan ook als motorrijder ben je altijd kwetsbaar.
Even een kleine collage om jullie een indruk te geven.
En nu ga ik de zon weer in, genieten van het mooie weer..........!!
Fijn weekend allemaal.

15 opmerkingen:

Ger zei

.....Aha.....je bent er weer even....dacht bij je vorige bericht zal Hetty maar niet storen,die is aan het eind van haar latijn...

Tja......kan het me wel voorstellen dat jij als thuisblijver blij bent dat manlief weer veilig thuis is.

Nou lekker samen de tuin in en samen genieten van zijn verhalen over de toertocht met motor.

Zo.....even met veel plezier lezen en reageren bij mijn blogmeiden en dan ga ik daarna nog wat in de tuin werken.

Fijn weekeind!
Liefs,
Ger

Home and Lifestyle zei

Ik snap je heel goed...ik ben altijd maar blij dat manlief geen motorrijder is, want deze groep is inderdaad zo kwetsbaar in het verkeer!

Gelukkig dat je hem weer lekker thuis om je heen hebt...en nog een paar zonnige dagen hebt om samen lekker bij te kletsen en te genieten van de zon!

Lieve groetjes, Ingrid

Granny's Place zei

Nou gelukkig maar, enne ja het is gewoon heet, ben druk bezig in de tuin en strijken en zuigen pfffff.. Zo gewoon maar even lekker zitten!
Groetjes en fijn weekend,
Madelon

Petra zei

...Knap je vast weer op.

Heel fijn weekend,
groetjes Petra

Musje zei

Oh wat gaaf zeg,met de moter weg en ook nog mooi landschap om doorheen te toeren,das een geweldig recept haha,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

Lynda zei

Hee hetty,

Fijn als je even het rijk voor je alleen hebt maar OOK weer heel erg fijn als ze er weer zijn he ;)
Hij is er weer, opgeladen, energiek......dus hij kan weer aan de klus he ;)!

groetjes
Lynda

Ineke zei

Fijn dat weer veilig thuis zijn....
Heerlijk om vandaag buiten te zitten. Wat is dat toch genieten!
liefs

La Maison en Wonderboom zei

Heerlijk om iedereen weer heelhuids thuis te hebben, hopelijk ben jij ook weer uitgerust.
Dan kun je er weer lekker tegenaan in je vrije weekend ;)

Geniet maar lekker van het mooie weer en groetjes,

Hermine

lia zei

Ja, ik kan geloven dat het mooi moet zijn geweest. Maar je bent idd erg kwetsbaar op de motor. Maarrrr, nu knap je vast weer op....

fijn weekend saampjes, lia

Corine zei

Fijn!
Prettig weekend samen!
Groeten, Corine(THUIS)

Jacqueline zei

Dear Hetty,
It's good to hear that they had a wonderful time. Such a fabulous collage of photographs, showing the beauty of the area.
Enjoy the lovely weather. XXXX

Mayflower zei

Een mooie collage Hetty en wat fijn dat zij weer heelhuids thuisgekomen zijn. Ik begrijp je angst daarvoor, want mijn man ging er vroeger ook altijd met de motor op pad met zijn vrienden.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

nieneke zei

Fijn dat ze er weer zijn!

&zouthout zei

Lijkt me zo heerlijk die vrijheid met een moter, moet mijn moterrijbewijs nu ook maar eens gaan halen schreeuw het al jaren hahah..

Wat een vondst, stiekem jaloers hoor op die mooie stempelbox.

lieve groet en fijn weekend

Collie-Collie zei

Wauw wat een wijds landschap!! Prachtig om te zien. Inderdaad lekker als de heren weer terug zijn, zeker als motorrijder!!

Groetjes, Collie