maandag 28 juni 2010

Drakenbootfestival


Afgelopen weekend was het weer feest bij ons op het Apeldoornskanaal.
Het jaarlijkse festijn met de Drakenboten werd weer gehouden, een heel weekend pret op het kanaal.
Zaterdag waren er een bedrijven die tegen elkaar racen en zondag mochten de verschillende straten tegen elkaar strijden.
En net als vorig jaar deden wij ook weer mee met een team van ons werk.
Voor mij hield dat in dat ik de organisatie in handen had...dat betekend een boot vullen met genoeg mensen, zorgen dat we werden ingeschreven, bedrag overmaken, betaalmunten regelen voor de versnaperingen ..etc etc...kortom er komt meer bij kijken dan alleen maar roepen wij doen mee..!!

Samen met de kaptain hadden we een leuk team geregeld en we hadden er zin in.. het weer was fantastisch, de collega's in vorm...we gingen er voor.
Aan het eind van de dag waren we 18e geworden in het algemeen klassement en 3e in het mixedteam klassement ( 8 of meer vrouwen in een boot) dus helemaal niet slecht.
In totaal deden er meer dan 150 teams mee...!

Het was een super geslaagde dag en we hebben heel erg veel lol gehad.
Zelfs SBS6 was er om opnames te maken.. deze waren te zien in de uitzending van zondagavond.
Volgend jaar zijn we weer van de partij.....op dit mooie stukje Apeldoorn.


Klik hier om de uitzending van SBS te kijken

12 opmerkingen:

Kim zei

Klinkt heel erg gezellig.
Leuk om zoiets met je collega's te doen.

Logement it Foarhus zei

Jullie hebben vast geroeid of je leven ervan afhangt. Toch hardstikke goed om zo hoog te eindigen, en nu maar trainen voor volgend jaar, op naar de top.

Het lijkt mij heel erg leuk om dit met elkaar voor elkaar te krijgen.

groetjes Pauline

Lynda zei

dus de volgende post zien we jou met zo'n toeter gillend in zo'n bootje???;)

Groetjes
Lynda

queenieshome zei

O zie je wel ,ik dacht wat komt dit bekend voor ,vorig jaar was je zeker ook geweest ?
Ziet er erg gezellig uit ,en wat een prachtweer was het ervoor!

It's me zei

Ach..dan kom ik toch gewoon nog een keer !!! je had hem wel gelezen he?? dus hoef niet twee keer alles te zeggen toch?? en nu plaatsen ! en niet in de prullebak !!! hahahhha!! liefs Ria........

Home and Lifestyle zei

Wat een knappe prestatie zeg...en het was er inderdaad prachtig weer voor! Ik heb er nooit van gehoord, van dit drakenbootfestival...maar het klinkt wel heel erg leuk!

Lieve groet, Ingrid

English style zei

jullie hadden prachtig weer voor "draken" waterpret Hetty !!
heerlijk zo op het water en nog goede resultaten behaald ook!
groetjes Yvonne

Margot zei

Wat een teambuilding, samen voor "draak"staan.
Gezellig hoor.
Groetjes, Margot

lia zei

Kan me nog herinneren dat je dat vorig jaar ook gedaan had.
Leuk hoor.
groet Lia

Mayflower zei

Wat leuk zo'n drakenbotenrace. Jammer dat ik de uitzending heb gemist. Maar de foto's zien er heel leuk uit Hetty.
Heel wat werk voor jou, maar je kan terugkijken op een geslaagde dag en een goed resultaat.
Lieve groet, Mea

Jeanette zei

Ik las je berichtje en wilde toch even reageren, ik woon ook in het oosten van het land en heb in Apeldoorn gewerkt, zelfs bij een bedrijf dat meedeed aan het Drakenbootfestival als sponsor en deelnemer. Leuk dat een berichtje dan toch anders bij je "binnenkomt"

Groet,
Jeanette

Inspiration i vitt zei

What fun pictures,i would love to be there and watch.Varm Hugs to you / Ingela