donderdag 1 juli 2010

Fijne vakantie allemaal


Lieve mensen.... ik knijp er even tussenuit... de vakantie gaat beginnen.
We gaan dan nog wel niet meteen weg maar er moet nog van alles gebeuren.... ik kom niet aan bloggen toe..
Ik ga een poosje rust nemen en verschijn vanzelf weer op het net.
Onze reis gaat binnenkort via Frankrijk richting Italië naar de Toscane...
Mmmmm.. ik heb er zin in..even niets moeten en een heleboel mogen...!!
De stapel boeken ligt klaar en een hele stapel tijdschriften....kortom de bedoeling is om niet veel te doen. Maar vooral te luieren, te zwemmen, te zonnen en lekker te eten.

Ik wens jullie allemaal een heerlijke, fantastische vakantie..geniet er van.
Zorg dat je accuutje weer opgeladen wordt...!!

HEEL VEEL PLEZIER ALLEMAAL

30 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Een hele fijne vakantie!!

Tot na de vakantie, lekker uitgerust en vol wooninspiratie!!!

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Al heb ik nog geen echte blogpauze ingelast...mijn aanwezigheid hier heb ik ook flink teruggeschroefd en ik moet zeggen dat het mij goed bevalt, vooral met dit mooie weer!

Wat heerlijk dat je naar Toscane gaat! Wij zijn daar vijf jaar lang elke zomer geweest, dit jaar gaan we voor de afwisseling een keer naar de Provence!

Ik wens jou en je gezin een hele fijne vakantie toe! Lieve groet, Ingrid

Ger zei

Dat gaat helemaal goed komen lieve Hetty!

In een huishouden is er altijd nog van alles te doen net voordat de vakantie pret kan beginnen.

Jullie gaan vast ook in Frankrijk nog leuke dingen ondernemen omdat je via die route naar Italië, Toscane gaat.

Goede reis en heel fijne vakantie voor jullie gewenst!!!

Lieve groet,
Ger

@nne zei

Ik wens je een heerlijke vakantie! Groetjes, @nne

Lynda zei

Hetty, heerlijk, beslist geen nare route richting Toscane;)!
Al die last-minute klusjes voor zo'n vakantie vreten tijd! Doe het rustig aan en geniet!
WE zien je weer komen!!

groetjes
Lynda

Inka en Andre. zei

Een hele fijne vakantie gewenst,geniet ervan.

Lieve groetjes Inka en Andre

The Old and the Beautiful zei

Hai Hetty

Al zit mijn vakantie er al weer bijna op (en wat heb ik eboft met het weer) wens ik jou nu een heerlijke ontspannen vakantie toe.
Geniet lekker en we zien je wel weer verschijnen.

Liefs,
Gonda

lia zei

Hier gaat het ook al wat trager, al hebben we nog geen vakantie. Maar ik wens je een fijne vakantie tijd.

groet Lia

Margot zei

Zeg maar dat we er aankomen, in Toscane.
Hele fijne vakantie, Groetjes,
Margot.

All Seasons zei

Hele fijne vakantie Hetty.
Geniet ervan, van alle rust, heerlijk lekker niks aan je hoofd. dat is zo goed voor de mens.
Wij hebben hier nog 2 weekjes te gaan...

Geniet van al het moois in Frankrijk en Toscane, samen met je gezinnetje
Lieve groet
Patricia

Bo Butiek zei

Een hele fijne vakantie Hetty!

Liefs Claudia

Yvonne zei

Veel plezier in Toscana.
Vergeet het fototoestel niet !

Gr Yvonne

It's me zei

Geniet !!!! Toscane.........wauwwww !! ik ga je missen...wel terugkomen he??!! liefs Ria.....

Bonjade zei

Jij ook een hele fijne geniet vakantie gewenst.....
Maak veel herinneringen....;)
Tot snel

Maison le Bonheur zei

Een hele fijne vakantie gewenst met z'n allen!
Lekker genieten van het niets moeten.....


groetjes,
Anita

Sanneke Panneke zei

Een hele fijne vakantie toegewenst. Ook wij gaan binnenkort de accu opladen, zodat we er na de vakantie weer lekker tegenaan kunnen.
geniet van de vrije dagen, en van de vakantie.
Groetjes monique

kienkele zei

Hallo Hetty, ook ik doe het even rustig aan, even tijd voor mezelf en mijn lief!
Hele fijne vakantie, geniet ervan en tot ziens in blogland!
Lieve groet, Tineke

Franse Lelie zei

Kom even bij me langs voor een kijkje in Italie!
Heel veel plezier en genieten er lekker van, Jolanda

Petra zei

Een hele fijne vakantie, veel genieten, weinig moeten daar ben je best aan toe. En wie weet loop je nog wel tegen iets leuks aan.

Groetjes Petra

Karin zei

JIJ OOK!
genietze

Nicole zei

Hetty,

een prachtzomer en n hele fijne vakantie toegewenst van
Nicole
Tot daarna...

Prulletje zei

fijne vakantie, en gewoon terug komen hoor ;-)

karolina zei

Hoi hetty
Jij ook een fijne vakantie hoor.
Veeeeeel pleeeeezier in Toscana:)
Groetjes Karolina

English style zei

Hoi Hetty,

lekker even niks doen, heerlijk, ben er ook echt aan toe, even die accu proberen op te laden :-)

Hetty weet jij trouwens of de kofferbakmarkten op DE LAAN VAN KUIPERSHOF en de MATENPOORT wat zijn???
wij willen wel een keertje gaan kijken, maar als het bij voorbaat niks is, dan kan ik me de rit besparen natuurlijk...

Nou meid, veel plezier in de vakantie en lekker genieten en uitrusten
lieve groet, Yvon

English style zei

Nou dan zien we het nog wel haha
bedankt voor je snelle reactie
groetjes Yvon

Anita zei

Wens je een hele gezellige en fijne vakantie.Doe lekker niets,geniet en kom weer vol verhalen en ideeen terug!
Groetjes Anita

Logement it Foarhus zei

fijne vakantie, en we zien het straks wel wat je allemaal meegemaakt hebt,

groetjes Pauline

Mama Monique zei

Vanaf hier wen sik je ook graag een fijne vakantie en een goede reis toe. Ben benieuwd naar eventuele nieuwe aanwinsten ;o)

Goede reis!

Welkom bij De sfeer van Toen zei

Ik wens je een hele fijne zomervakantie toe. Vol met zon, liefde en aandacht. Lekker bijtanken en genieten!

Liefs van Petra

Musje zei

Beetje late reactie,maar een fijne vakantie nog,lieve groet Joke.