donderdag 29 juli 2010

Zomervakantie 2010


Helaas onze vakantie zit er weer op.....5 dagen zijn we naar het meer van Annecy geweest om daarna door te gaan naar de kust van Toscane..
Hier hebben we twee weekjes op de Caming Le Capanne gestaan in het plaatsje Marina di Bibbona.
Het was heerlijk het was super.
Alle ingrediënten om een vakantie top te maken waren aanwezig.


We hebben genoten van het heerlijke weer, het strand, het eten, de omgeving en van elkaar.
De kids waren super gezellig, kortom nogmaals het was top.


En nu roept de plicht van alledag weer... de sportclubs zijn dan nog wel niet begonnen maar er zijn toch wel weer genoeg dingen die Moeten.......!!! En voor je het weet is het vakantie gevoel weer helemaal weg.
Helaas dit jaar geen brocante gescoord, maar er zijn nog genoeg leuke marktjes en adresjes in eigen land dus ik ga binnenkort wel weer een keer op strooptocht.
We zitten nog te denken of we naar Lille gaan,. We hebben niets geboekt dus als we gaan dan wordt het een dagje op en neer.. maar dat kan in de week vooraf gaande aan het eerste weekend van september nog beslist worden.. Mocht ik gaan dan uiteraard volgen en weer foto's.


Helaas het weer werkt niet echt mee om het vakantiegevoel vast te houden... vandaag kwamen er mega buien naar beneden zetten.
Ik hoop toch echt dat de zon zich iets vaker nog laat zien.
Voor nu moet ik het met de foto's doen.... ik sluit mijn ogen en waan me nog even in de Toscaanse zon....en geniet.!!!!!!!!!



Leuke bakkerij in Annecy

27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hoi Hetty!!

Welkom terug in een momenteel helaas nat Nederland! Maar dat is niet de hele tijd zo geweest, we hebben toch al veel zon en warmte gehad!

Wat heerlijk dat jullie zo'n topvakantie hebben gehad! Als groot fan van Toscane geniet ik zó van je foto's, het landschap is er zo mooi, zoals je ook op die ene (leuke!!) foto laat zien! Dit jaar slaan wij Toscane over...wij gaan over drie weken naar de Provence, waar ik trouwens ook erg veel zin in heb!

Doe rustig aan...probeer "het moeten" langzaam op te bouwen want vaak leg je een deel daarvan aan jezelf op!

Lieve groetjes, Ingrid

Sanneke Panneke zei

Wat jammer dat het weer voorbij is, en zeker nu het hier niet meer zo zomers is. Een klein beetje, echt maar een heel klein beetje geniet ik, wij moeten namelijk nog, en hebben dus nog 2 weekjes Toscane voor de boeg. Wij gaan ook naar Pisa, en zeer zeker naar Luca.
Alleen duurt datnog een weekje of 3, hier hebben de kinderen pas deze week vakantie gekregen.
Groetjes Monique

Kom Achterom zei

Ha Hetty
fijn dat je er weer bent en met heerlijke vakantiefoto's!!
OOOh het genieten straalt ervan af!!
Voor ons is dit ook de laatste vakantieweek dus volgende week weer aan de bak!! Ach heb er wel weer zin in hoor, heerlijk doorknoeien in de kapschuur is ook niet verkeerd.
Fijn weekend
en geniet nog even na van al het moois
Yolanda

It's me zei

O gezellig Hetty....je bent erweer!! leuk !!!...welkom thuis..heerlijke foto's ik waan me even in Toscane.......gezellige avond...liefs Ria...

Lynda zei

Haaaaaaaaaaaaaai Hetty!!!! Jij brengt tenminste zon mee!!;).....hebben we pech hier of wat??? Onze eerste vakantieweek hier in het zuiden was een natte.....de zon zal toch niet vertrokken zijn naar elders???;)

Welkom thuis!!

Groetjes
Lynda

Corine zei

Ha Hetty, wat een heerlijk zonnige foto's! Het zal idd niet meevallen om hier met dit weer je draai weer te vinden:(
Wij waren vandaag in A. op de brocantemarkt, tussen de buien door lekker rondgeneusd en gezellig koffie gedronken met Lia +man op een terras.
Ben jij ook nog geweest? Op zoek naar brocante:))
Groeten, Corine(THUIS)

oma leentje zei

Van deze foto's word je toch helemaal blij. Wat is dat toch een heerlijk vakantie land.
Hoop dat je nog lekker naar Lille gaat ennuh nu elkaar echt gedag zeggen en niet denken heu loopt daar. Ok.? Zie je daar;-)

Karin zei

Hoi Hetty,

Ik ben nieuw in het blogwereldje en zat al eens vaker naar jou blog te kijken. Ik lees dat je net terug bent van vakantie en dan valt het inderdaad met dit weer niet mee om het gevoel vast te houden. Maar ik hoor her en der dat we nog een mooie augustus maand krijgen. Laten we het hopen en dan samen met wat Italiaanse gerechten moet het toch lukken om je nog weer terug te wanen in het mooie Toscane.
Wat leuk zeg dat je diverse keren in de bladen hebt gestaan! Hoe komt dat zo?
Nog een week werken en dan gaan wij ook heerlijk genieten van een thuis vakantie, maar volgend jaar gaan we weer heerlijk naar Frankrijk. De marktjes zijn daar natuurlijk favoriet.

Ik zal me verder verdiepen in het hoe en wat rondom mijn blog, maar ik hoop nog veel blogplezier met de leuke mensen hier te mogen beleven.

Vriendelijke groet,
Karin

Bonjade zei

Welkom thuis.....
Gezellig dat je er weer bent.
Gelukkig heb je de foto's nog, om heerlijk lang van na te genieten.
Fijne avond

English style zei

ze zeggen toch altijd, gelukkig hebben we de foto's nog... daar moet je het nu dan even mee doen Hetty, ach die heerlijke vakantie nemen ze jullie niet meer af toch ?
welkom thuis in "real life"

Groetjes Yvon

vosges paris zei

he daar ben je weer.... ik miste je al. Leuke fotos heb je geplaatst, t voelt toch hel anders dan Frankrijk he ;) De foto met jullie alemaal vind ik ook zo leuk, als je er niet op let om af en toe eens zoiets te maken heb je nooit een echt gezinsportretje zoals deze ;(

Sterkte met wennen weer
lieve groet, dees

G-style zei

Hallo hetty,

lijkt me een heerlijke vakantie als ik de foto's zo zie , wij zijn thuis gebleven en hebben hier genoten van prachtig weer en helaas voor de mensen die nu vakantie hebben is het weer nu wat wisselvalliger met af en toe buien .
Ik moet ook maandag alweer aan het werk en probeer de komende dagen nog even te genieten als de zon zich laat zien.

Mooi gezin heb je trouwens , erg leuke jongens en mooie dame hoor en paps en mans mogen er ook zijn .........

groetjes Gea

Ger zei

Hoi Hetty,

Ach....zo vergaat het mij ook altijd na een vakantie, bij thuiskomst mis ik die heerlijke tijd die dan achter me ligt....soms ik zelfs een heimwee gevoel.

Maar dan toch pak ik de draad weer op en het nagenieten kan beginnen,met alle vakantie verhalen vertellen en foto's uitzoeken.

Aan jullie mooie foto's zie ik meteen dat het genieten was in dat prachtige Toscane.

Leuk dat je weer iets van je laat horen!

Lieve groet,
Ger

Pieternel zei

Hoi Hetty,

Zo weer lekker terug in het kikkerlandje. Hier is het beste warm geweest de afgelopen 3 weken dat je weg was. Alleen deze week is het wat minder. Gister was het wel brocante markt op het marktplein in Apeldoorn. Ben je nog geweest?

Groetjes Pieternel

Nicole zei

Hetty, dit was n fijne vakantie zo te zien en te lezen! Gelukkig, dan kun je er weer tegenaan, nu het gewone leven weer begint...onze vakantie begint pas na volgede week, dus wij hebben nog voorpret..
Fijn weekend wenst je Nicole

nieneke zei

Het ziet er hemels uit....

Yvonne zei

Wat een mooi winkeltje.
echt een plaatje.

Gr Yvonne

lia zei

Nou je hebt in ieder geval een leuke vakantie gehad. Maar thuiskomen en dan met die regen zoals gisteren, dat is balen.... Je weet van Corine dat we gisteren in je woonplaats geweest zijn, en het viel soms met bakken uit de lucht. Maar bij thuiskomst was het hier weer prachtig. En heb gisteravond ook weer lekker buiten kunnen genieten.

fijn weekend, lia

Madelief zei

Hoi Hetty,

Welkom thuis! Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. Wij gaan ook graag nog een keer die kant op.

Leuk om jullie familiefoto te zien. Mijn man en dochters krijg ik helaas niet zover!

Wens je een fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Jacqueline zei

Dear Hetty,
It looks as if you had the most wonderful holiday..... and you have a lovely family.
We are off to Italy soon. We are going to Viareggio and Siena. We also want to go to Le Cinque de Terre. We were in Amalfi last year. I love Italy !!
Welcome home. XXXX

~*~ saskia ~*~ zei

Je hebt mooie foto's gemaakt! Onze vakantie begint morgen, hihi. Een gezellige dinsdag, Hetty. xx

Granny's Place zei

Welkom terug Hetty enne het ziet eruit als een prima vakantie waar je met plezier aan terug kan denken!
Groetjes en fijne week,
Madelon

Home and Lifestyle zei

Hoi Hetty!

De curiosefair bij Slot Zeist is mij niet bekend, dus ik kan je ook niet vertellen of het de moeite waard is. De lokatie zelf is wel erg mooi, wij gaan er altijd heen met de Pinksterfair (een topper)!!

Deventer is hier vandaan een half uurtje, dus ik denk dat jij er in 15 minuten al kunt zijn! Corine van THUIS gaf aan dat de langste brocantemarkten aan het begin en het eind van de periode zijn, nu zijn er ook standhouders met vakantie. Ook begreep ik uit reacties dat er twee delen zijn...dat wist ik dus ook niet.

Misschien dat ik volgende week donderdag nog naar A'doorn ga, is dat de moeite waard :-)...?

Een fijne dag nog! Lieve groet, Ingrid

karolina zei

hoi hetty:)fijn dat je er weer bent en een leuke foto's van vakantie in italy.Ga je naar lille?op 5 en 6 september?
Groetjes Karolina
Nog fijne dag

Lina zei

Sorry........... kijk even op mijn blog (Lina) hahahahahahaha

Dank je voor de gezellige dag. Ik stuur je nog een mail. Later.

ZoutHout zei

Hallo Hetty,

Wat een heerlijke foto's laat je zien van, je ziet dat jullie genieten zo fijn, nou ik geniet hier ook, ik weet niet hoor,

Maar krijg ineens zin om Italiaans te koken ;)

Prachtig.

liefs uit Zweden

All Seasons zei

Wat een prachtige foto's laat je ons hier zien. Ik ben een beetje door de berichten heen aan het worstelen :)
Ik mis de zon ook zo erg en ik had je tijdens onze vakantie nog gezegd dat ik je wat zou toesturen, maar helaas is me dat niet gelukt.
Jullie hebben genoten en dat gaat toch wel boven alles!

Lille zit er dit jaar bij ons niet in, vind het erg jammer. Maar om dat goed te maken gaan we as weekend naar Temploux in België, daar is ook een grote brocante markt. Ben benieuwd.
Ik heb ook erg weinig gescoord, de plek waar wij zaten was brocante erg duur, niet echt leuk mee. Wel heb ik 2 mooie lavendel pluk manden gescoord, echte oudjes.
Lieve groet van hier
Patricia