vrijdag 20 augustus 2010

Badkamer sfeertje



Het is er nog niet echt de tijd voor, maar binnenkort zit het er toch weer aan te komen. Een heerlijk avondje relaxen in de badkamer.
In de zomermaanden hou ik het meestal bij een snelle douche..!! Maar in de wintermaanden is er niets heerlijker dan af en toe een avondje te pakken en uitgebreid in bad te gaan...Buiten is het dan donker en koud en dan creëer ik mijn eigen welness..!!

De badkamer is er klaar voor....Maar ik nog niet .....Ik geniet buiten van de warme zon en neem dit weekend wel een snelle douche...!!!!!!
Zonnig weekend allemaal.

26 opmerkingen:

karolina zei

Goedendag
Prachtige badkamer ook mooie kleur.Ik ga de badkamer schoon te maken hihi:)Haapy weekend

Nieneke zei

Wat een prachtige badkamer! En wat een mooie kleur op de muren..

with love zei

Wow, met zo'n badkamer zou je bijna verlangen naar die lange donkere winteravonden!!
Prachtig! Fijn weekend
groetjes, Erna

Kind An Huys zei

O, wat een prachtige badkamer heb je!! Daar zou ik inderdaad ook wel wat uurtjes door kunnen brengen....
Dat word weer relaxen en genieten voor je!
Lieve groet, Anne.

Kom Achterom zei

Wat een prachtige badkamer!
Mooie warme kleur op de muur en
tja de ultieme droom een bad op pootjes!!
OOh bofferd!! ik zou er niet meer uit komen hoor! zomer of niet! hhi
fijn weekend
Yolanda

Yvonne zei

WAT LEUK DIE MUURSCHILDERING.
IK WIL OOK IETS MAKEN IN EEN HOEK VAN DE HAL.

VERDER IS JE BADKAMER OOK EEN PLAATJE.

GR YVONNE

@nne zei

Heel mooi deze badkamer. Kaarsjes aan, genieten van een glaasje wijn en buiten mag het stormen! Nog even wachten ... er kondigen zich nog mooie (na-)zomerdagen aan! Groetjes, @nne

It's me zei

Heerlijk relaxt sfeertje Hetty.....ik vind jouw huis zo gaaf !!...zo'n leuke styl.....ik geniet elke keer weer.......fijne avond liefs Ria.........

Bo Butiek zei

Je hebt iets om naar uit te kijken!

Liefs Claudia

Franse Lelie zei

Dat ziet er wel heel mooi uit bij je, is hier nog een grote wens...zomerse groet

Pien zei

Mooie badkamer hoor. Zeker genieten!
Mooie kleur verf op de muur!

Groetjes,
Pien

English style zei

Prachtige foto's van jouw mega badkamer (wij hebben een klein hokkie)
vind de muren bij jou ook zo mooi, stoer landelijk
groetjes en een fijn weekend gewenst!
Yvon

lia zei

Bij mij is het altijd een douche, maar af en toe combineer ik het met een lekker maskertje en wat extra lekkere bodylotion. Maar een bad lijkt me wel heerlijk.

fijn weekend, lia

The Old and the Beautiful zei

Wat heb je toch een prachtige badkamer *zucht*

Groetjes,
Gonda

According to Nicky zei

Very nie blog! XX Nicky

Mayflower zei

Wat heb je toch een prachtige badkamer en wat zal je genieten als de dagen korter en kouder worden. Een bad is een droom van mij, maar mijn badkamer is daar helaas te klein voor.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

le ciel flamand zei

In zo'n badkamer kan je alleen maar genieten... Zomer of winter, mij zou het niet uitmaken een bad ipv een douche! Prachtige kleuren heb je gekozen.
Nog een fijne zondag,
Annelies

Pieternel zei

Zo dat is een mooie badkamer en logisch dat je dan zo lang er in kan vertoeven. Ik ben niet zo'n badmens, ff snel douchen is meer mijn ding. Maar dan is mijn badkamer ook niet zo mooi als de jouwe zeg..

Pieternel

Jeanette zei

Ik krijg heel vaak geen melding van je als je nieuwe foto`s plaatst, ik zie het vaak op andere blogs staan, vreem toch?

je badkamer blijft een beauty, kan mee heel goed voorstellen dat het daar heerlijk onthaasten is. Heb je al eens producten van sabon geprobeerd? oohh...joh, je komt je badkamer niet meer uit!

lieve groet, jeanette

Corine zei

Hey Hetty, ik wil je even bedanken voor je lieve woorden.Geweldig zoals iedereen meeleeft met een onbekende!
Ondertussen heb ik rondgesnuffeld in je heerlijke relaxbadkamer, wij hebben in dit huis helaas geen bad, maar wat zul je daar bij jou heerlijk genieten!
Groeten, Corine(THUIS)

Passione Helena zei

Hallo Hetty, bedankt voor je bezoekje en berichtje wat je bij mij achter hebt gelaten.

Wat een prachtige badkamer heb je!
Heerlijk, ooh ja heerlijk dat gevoel... een paar woonbladen mee en badderen maar;-)
Ik heb even rond gekeken, je hebt een prachtige blog en stijl.
Mij zie je zeker terug!

Lieve groet, Helena

Passione Helena zei

Ik kom nog even terug Hetty,

Je vraag over dat nummer wat je hoorde..ik heb geen idee, het veranderd zich steeds. Zie playlist in de zijbalk, daar zal je het terug vinden.

Fijne avond en een goed weekend!
Lieve groetjes Helena

Marjan zei

Hai,

Wij zijn de badkamer aan het verbouwen en willen zo weinig mogelijk tegels, we vinden jullie muren zo mooi, wat zit er precies op? En blijft het goed met al dat vocht?

Hartelijke groet
Marjan

Musje zei

Wat is je badkamer prachtig,ik zou er helemaal klaar voor zijn haha,lieve groet Joke.

Servies en Brocante zei

Wauw, ik kwam je via via tegen op blogland en ik dacht serieus die heeft sfeerplaatjes op internet gevonden. Wat een prachtige badkamer heb je! Ik zou inderdaad zo ook wel weer winter willen hebben! Heerlijk in bad, muziekje aan kaarsjes aan, wijntje erbij..zucht..

Groetjes
Sanne

Lesley zei

Wat een zalige badkamer...heerlijk dromerige sfeer en super warm gevoel...Er zit heel wat creatief talent bij mijn noorderburen zie ik...lieve groeten lesley