zondag 15 augustus 2010

Het begin is gemaakt

Het begon allemaal met de tafel uit de keuken. Deze had ik op Marktplaats gezet, je kan hem maar beter kwijt dan rijk zijn... en tja die was binnen een dag verkocht....En dan heb je natuurlijk geen tafel meer in de keuken en MOET de tafel van boven wel naar beneden verplaatst worden.....Als je dan ook nog een paar extra handen in huis hebt, is de cirkel rond..
Dus zo kwam het dat de eethoek van boven donderdag beneden kwam te staan...;-))
En het resultaat mag er vind ik zeker zijn..
Ik ben er erg blij mee, zo had ik het me ook een beetje voorgesteld.



De witte bank vanuit de keuken staat nu buiten onder het balkon,... en ook dit staat helemaal geweldig...!!!


En verder is onze oudste zoon gisteren 17 jaar geworden...ja waar blijft de tijd.
Vanmiddag hebben we een bescheiden feestjes met familie.
Zijn vrienden komen op een ander moment een biertje halen.
Ach ze worden groot en vullen zelf in hoe ze het graag willen hebben en dat is ook goed. De aankomende weekenden staan voor Bas in het teken van Handbaltoernooien in Duitsland dus dat feestje zal nog wel even op zich laten wachten.
Maar wat in het vat zit verzuurt niet...toch..!! dus dat zal wel goed komen.


Fijne zondag allemaal en tot de volgende update van de verander plannen.

26 opmerkingen:

Bo Butiek zei

Daar zul je weer heel wat mooie uurtjes gaan beleven. Heerlijk zo'n bankje ook buiten!

Liefs Claudia

Musje zei

Allereerst nog gefeliciteerd met je zoon,wat ziet het er gaaf uit zo,super tafel en buiten ook al zo schitterend,zo is het zekers geen straf om thuis te zijn ;-) wens je een fijne zondag,lieve groet Joke.

Anja zei

Maar... maar... nou kan je boven niets eten :D *hahaha!

Fijne zondag nog Hetty. Groetjes, Anja

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon, dat gaat inderdaad hard!

Je keuken is super, maar dat vond ik hiervoor ook al hi hi! Ook je bank is geweldig, of ie nu buiten of binnen staat.

Ik ga nog even verder met beitsen...we zijn een kleine overkapping aan de zijkant van het huis aan het doen...ik typ met het grijze beits aan mijn handen! Was even koffie en thee aan het zetten en dan kijk je tussendoor even op de pc ha ha!

Een hele fijne middag...veel plezier met de gasten!

Lieve groet, Ingrid

Haikey zei

Gefeliciteerd met je zoon, het ziet er inderdaad super uit! De witte bank buiten is voor zowel binnen als buiten een plaatje.

Fijne zondag!

groetjes, Haikey

English style zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! en een gezellige middag gewenst!
Je bent aardig aan het veranderen, was al even niet meer bij je "op bezoek" geweest, maar dit ziet er super uit !!
vond je bank in de keuken ook erg leuk, maar buiten staat ie ook leuk, tis gewoon een mooi ding !

Groetjes en een gezellige dag gewenst! en voor morgen ook succes (denk dat ik wel weer even moet wennen, maar dat zal wel snel gaan, school,allebei naar een volgende groep, Arnoud gelijk weer naar trompetles, en Femke voor het eerst naar zwemles, denk dat we morgenavond wel gewend zijn haha)

La Maison en Wonderboom zei

Ja marktplaats werk heel goed vooral als je iets moois wilt verkopen. En de tafel van boven staat beneden ook super, wel zwaar zo'n grote tafel lijkt me.
Leuk dat je meedoet met mijn give away. Fijne zondag en leuk hè zo'n grote zoon.

Hermine

lia zei

Het staat heel leuk, ook omdat het grijs van de stoelen zo mooi terug komt op de achtergrond.
En fijn dat de klepbank zo ook nog droog staat buiten.
Enne nog gefeliciteerd, gaat hard hé.

fijne zondag, lia

Kom Achterom zei

Mooi geworden hoor!!
Wat heerlijk om zo lekker de boel om te gooien.
Dan lijkt alles weer zo nieuw vind ik altijd! hihi
Ik ben ook wel nieuwsgiering naar je lounge!!
Fijne week
Yolanda

It's me zei

Wat een mooie eethoek !!! staat prachtig zo !!! ik ben ook helemaal weg van je stoelen !! mooi mooi !! gefeliciteerd met je zoon.....ja mam kleintjes worden groot !! hahahah!!.....fijne zondag liefs Ria...

Bonjade zei

Van harte met deze kanjer.....
Enne prachtig is het geworden...
Dat bankje ook zo mooiii!!!
Fijne zondag

queenieshome zei

Het wordt almaar deftiger in je woonkeuken ,prachtig zo hoor
Heerlijk dat veranderen he ?
En je bankje buiten is ook weer leuk zo
p.s Heeft Eva nog goed verkocht op de rommelmarkt ?
Gr Amy

Corine zei

Haha, dus jij kon toch ook niet meer wachten tot het najaar :))
Gefeliciteerd met Bas, 17.. mijn jongste wordt volgende week ook 17.. ja het gaat echt hard! Maar ik vind het wel heel leuk! Het worden al echt zelfstandige mensen met een mening, ik geniet ervan!
Groeten, Corine(THUIS)
Ps. dat jij ook op de markt liep.. wie weet hebben we elkaar best gezien, maar het niet geweten :)

Rianne zei

Die bank buiten is helemaal super! En van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
Fijne week alvast!

Pieternel zei

Gefeliciteerd met je zoon. En het ziet er wel heel gezellig uit bij je. En dat bankje buiten is ook handig. Nu alleen nog wat zon...

Pieternel

Eleonore zei

Hoi,ziet er prachtig uit hoor,ook de klepbank is gezellig buiten.
Nog gefeliciteerd met je zoon.
Fijne zondag,groetjes van Eleonore.

Kiki zei

Dat was vast een hele mooie tafel die je kon verkopen, in één dag tijd! Hoe doe je dat? Veel eetgenot in jullie prachtige leefkeuken!

Angelique zei

Heerlijk om zo te schuiven en te veranderen!! En helemaal als het resultaat al in je hoofd zat.
Geniet ervan en natuurlijk ook gefeliciteerd!

Nieneke zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon! Je hebt weer gezellige plekken om te zitten!
Liefs, Nieneke

Jeanette zei

...en zo heeft alles weer een mooi plekje, alleen weet ik nu niet welke tafel je hebt verkocht. De grote eettafel die er nu staat heb je toch vasn boven? gefeliciteerd met zoonlief, 17 gaat snel hè....

Fijne week, Jeanette

Nostalchique zei

Ja helemaal top hoor, die tafel in de keuken en ook de bank buiten is mooi. Nog gefeliciteerd met je zoon!

Verrassend Goed! zei

Wat een mooie blog. Heb hem net ontdekt en ga je vanaf nu volgen.

warme groet,
Marianne

Karin zei

Allereerst nog gefeliciteerd met je zoon.
Marktplaats is een geweldig medium, al lukt het mij niet echt om er iets te verkopen, wellicht vinden het andere ook trope wanneer ik het kwijt wil ;), maar kopen lukt me des te beter haha.
Fijne week, geniet van je "nieuwe" eethoek.

Margot zei

Als dit het begin nog maar is, waar moet het dan eindigen.
Gezellig hoor en proficiat met zoonlief.
Groetjes, Margot

Edwin en Ria zei

Hoi Hetty!

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Bas! Ik hoop dat je een leuk weekend gehad hebt. Wij zijn afgelopen weekend naar Texel geweest om het vakantiegevoel nog even vast te houden.....

Groetjes aan de familie daar!

Je "vakantiebuuf" Ria

Mayflower zei

Wat staat de witte bank prachtig buiten en ook de lange eettafel staat prachtig, wat heb je trouwens een mooie stoelen er omheen staan.
Gefeliciteerd nog met je zoons verjaardag.
Lieve groet, Mea