woensdag 18 augustus 2010

Het vervolg



En zo zoetjes aan wordt het in huis weer één geheel...
Het lijkt wel of ik alles op een andere plek heb gezet de laatste paar dagen.
Als je eenmaal aan het verplaatsten gaat dan krijgt ook alles een beurt.

De witte bank uit de keuken heeft een paar dagen buiten gestaan en staat nu toch weer binnen, de regen had toch iets te veel vrij spel, en ik vind het jammer als er na een tijdje zoveel waterschade is dat de bank rijp is voor de vuilstort..!!
Hier staat ie prima en het geeft gelijk een aantal zitplaatsen erbij..


En de zwarte stoel van de achterkamer naar de voorkamer..De oude kist van boven weer naar beneden....Het houd je van de straat en je komt ook eens op plekken waar je niet iedere week schoonmaakt..
Een emmertje sop erbij..de muziek lekker hard aan ...!! Zo erg vind ik het geloof ik helemaal niet.
En met het resultaat ben ik ook nog eens tevreden......en dat is niet geheel onbelangrijk.

Eigenlijk was het de bedoeling om twee nieuwe stoelen te kopen voor in de voorkamer..maar de zwarte staat er eigenlijk prima, dus ik weet het nog niet wat ik nu ga doen.
Voorlopig blijft het zo en een nieuwe stoel is ook zo gekocht.
Eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat bevallen.

Zal ongetwijfeld vervolgd worden....!!

22 opmerkingen:

It's me zei

O Hetty...het ziet er allemaal zo geweldig mooi en prachtig uit !!!!...ik zou me helemaal thuis kunnen voelen bij jouw !!! heerlijk sfeertje......leuk !! bedankt voor het delen...liefs fijne avond van mij.....

Collie-Collie zei

Inderdaad, als je eenmaal begint met schuiven gaan er steeds meer meubels meedoen.

De houten bank die nu bij de trap staat, staat daar perfect. Ik kan me voorstellen dat het een beetje zonde is voor buiten. Dan moet je echt een veranda hebben of zo!

Ik vind je zwarte stoel prachtig naast de schouw staan....

Wat een mooie tafel heb je gekocht voor in de achterkamer, schitterend is 'ie hoor!!

Mijn schouw wordt binnenkort geschilderd en dan komt jou oude tafel eindelijk op m'n blog!! Hahaha, ik ben lichtelijk in de vertraging het laatste half jaar.

Er gebeurt veel, maar niet altijd in volgorde wat ik had bedacht, hahaha!!

Geniet van je nieuwe woonkamers!!

Groetjes, Collie

English style zei

ben vandaag ook tekeer gegaan in huis, eerst al die vieze vliegenstr*nt van de ramen gewassen, en ook wat aan het veranderen geweest, maar heel veel kanten kan ik helaas niet op (het is te klein, of ik heb nog steeds teveel spullen, dat kan ook :-)
bij jou is het resultaat super ! en fijn dat je klepbank weer binnen staat, vond het wel zonde...
groetjes Yvon

lia zei

Ik vind je voorkamer echt heel leuk zo. En als ik me het goed herinner kun je vanaf daar op je buro kijken. Ja, als ik mijn ogen dicht doe zie ik alles in je huis staan, en ook hoe het was. Ach zo heeft iedere gek zijn gebrek hihi..
En het zou ook zonde zijn om die klepbank kapot te laten gaan.

fijne avond
lieve groet Lia

Home and Lifestyle zei

Ook dit staat erg mooi hoor! Leuk is dat hè, dat schuiven...als je eenmaal begint! Hier kunnen we met meubels niet zoveel kanten op, maar ik had vanmiddag een foodcover gekocht die ik op de eettafel wilde. Maar daar stond uiteraard al iets...je snapt het...alles schoof de kamer door ha ha!

Ik ben trouwens blij dat je je klepbank weer naar binnen hebt gehaald! Veel beter voor de bank!

Lieve groet, Ingrid

Bo Butiek zei

Wat een gezellig hoekje bij de open haard, daar kun je heel wat uurtjes door gaan brengen zo met het najaar in het vooruitzicht, knetterend vuurtje erbij...

Liefs Claudia

G-style zei

Wat een prachtige kamer hebben jullie toch ook , heerlijk veel ruimte en alles even stijlvol ingericht.
Je keuken is ook mooi geworden met de andere tafel en stoelen en de bank heeft ook weer een goed plekje gekregen , zo krijgt alles weer een bestemming , net als mijn oude spulletjes .......die worden door de meiden ingepikt .

Nou , je hebt een hoop schuifwerk gehad en nu maar lekker genieten!
hartelijke groet van Gea

Karin zei

Het ziet er weer goed uit. En belangrijker nog; ook zo is het weer heel gezellig. Volgens mij kan je heerlijk zitten daar zo op die zwarte stoel. Jullie muren zijn ook zo mooi van kleur! Heel goed!
Geniet er lekker van!!

Living at Home by Ineke zei

Wat een gezellig hoekje zo bij de open haard! Alles zo stijlvol!
Fijne avond en geniet er lekker van!

oma leentje zei

Wat kan jij dat toch goed. Alles staat en hangt presies hoe het moet. Super. Vooral die foto met die klepbank. Zo mooi met dat strijklicht....

Corine zei

O die voorkamer...daar zou ik heel wat uren doorbrengen, die sfeer..en dan ook nog zo'n lekkere stoel.. heerlijke plek!! Enig nadeel is dat je er niet met z'n 2en kan zitten nu, dán zou het helemaal een topplek zijn en jullie huis :)
Je bent lekker bezig geweest!
Toen ik laatst langskwam stonden er nog dames voor het raam, nu dus niet meer..
Groeten en ga maar lekker vaak even zitten genieten.., Corine(THUIS)

Welkom bij De sfeer van Toen zei

Het is weer helemaal een Hetty-sfeertje!! Het straalt weer lekker rust uit! Het zijn weer prachtplaatjes Hetty!

Groetjes van Petra

Room Seventeen zei

Het ziet er weer mooi uit!
De houten bank bij de trap staat erg leuk. Buiten is inderdaad lastig, klepbanken zijn allergisch voor regen. Maar onder een afdakje of veranda gaat het meestal wel goed, dus mocht je weer opnieuw gaan schuiven ...(-:
Bedankt voor het plaatsen van de Give Away link!
Groetjes Hennie

All Seasons zei

Jij bent lekker bezig in je huis, het lijkt wel een voorjaars schoonmaak ;-)
Het ziet er weer erg gezellig en sfeervol uit. En je voorkamer vind ik zelf zo mooier dan als die tafel er staat. Volgens mij is dit een heerlijk plekje om te relaxen, boek erbij, wat wil je nog meer.
Leuke rondleiding, bedankt Hetty!
En nu heerlijk genieten van deze nieuwe ruimtes.

Fijne avond
Lieve groet,
Patricia

Jeanette zei

Je moet gewoon beginnen en tijdens het doen krijg je vaak ook weer inspiratie, tenminste zo gaat het vaak bij mj. Ook vaak in de winkel, dan denk ik eerst oohh..jee waar moet ik beginnen...begin maar met leeghalen en opnieuw weer in te vullen en dan onstaan vaak weer de mooiste hoekjes. Ook bij jou! het ziet er weer tip top uit Hetty!

Lieve groet, Jeanette

ZoutHout zei

Hallo Hetty,

Wat zijn jullie druk geweest en wat is het mooi geworden...... Ik vind het bij anderen altijd zo mooi een grijze wand alles komt er dan zo mooi op uit, maar zelf hou ik me bij wit hoor hahahah...

Wat zul je heerlijk voldaan met een kopje thee op de bank nu lekker genieten :)

liefs Marion

Hester zei

OOO, dit is mooi geworden, heerlijk een rustig plekje, zonder tv. Echt heel mooi.

Kari zei

Ik herken dat ook heel erg je veranderd iets kleins en voor je het weet is je hele huis anders.Zo lekker is dat muziek hard en gaan...

Tamar zei

Het ziet er allemaal weer prachtig uit en ik ben een klein beetje jaloers op je paspoppen en je muur echt WAUW

Groetjes Tamar

The Old and the Beautiful zei

Nou Hetty ik moest weer aardig bijlezen want jullie zijn toch weer aardig bezig geweest na jullie vakantie.
Maar het is supermooi geworden en hopelijk geniet je straks in de gure winter lekker van je lounge plek.

Liefs,
Gonda

karolina zei

Hoi Hetty
ik vind dat is leuk om te beschikken over veel ruimte de woonkamer ook prachtige twee paspop naast de schouw staan.Allemaal zo geweldig...Groetjes Karolina

Nieneke zei

Hoi Hetty,
Ik heb al 10 weken geleden (!!!) een nieuwe bank en stoel met voetenbank besteld en wacht nog steeds in spanning: hoe zal het staan???? Nou, je foto van je achterkamer geeft me nu al min of meer antwoord, haha, ik heb ook zo'n soort kast en mijn nieuwe stoel lijkt verdraaid veel op die van jou...Ja hoor; het wordt mooi!!!
Liefs, Nieneke