woensdag 29 september 2010

Bonbons maken


Afgelopen donderdag samen met een vriendin een workshop bonbons maken gedaan... we hebben vreselijk gelachen.
We hadden niet verwacht dat het iets zou worden, wat een gesmeer,...!!!!! maar uiteindelijk zijn we toch naar huis gegaan met een doosje eigen gemaakte bonbons.
Ik denk niet dat ik deze actie thuis ook nog een keertje ga herhalen,... denk dat ik meer voor het wat grovere werk in de wieg ben gelegd... ;-))
Maar desondanks was het wel leuk om te doen.

10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zat je tussendoor niet telkens van de chocola te snoepen...ik geloof niet dat ik daar vanaf zou kunnen blijven!

Ik denk dat je dit inderdaad het beste ergens anders kunt doen, maar een doosje zelf gemaakte bonbons is natuurlijk wel iets om trots op te zijn :-)

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Home and Lifestyle zei

Zat je tussendoor niet telkens van de chocola te snoepen...ik geloof niet dat ik daar vanaf zou kunnen blijven!

Ik denk dat je dit inderdaad het beste ergens anders kunt doen, maar een doosje zelf gemaakte bonbons is natuurlijk wel iets om trots op te zijn :-)

Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Oh en dan steeds je vingers aflikken... En zijn ze of waren ze lekker??

lieve groet Lia

Nieneke zei

Oh...wat een Heerlijk klusje zo samen met je vriendin...

It's me zei

Leuk !!...kijk de volgende keer mag je me best mee vragen....bonbons daar ben ik wel voor in !!! hahahah!! liefs fijne avond ....van mij...

Corine zei

Lekker!!! Wij hebben hier een bonbonatelier..als je daar binnen stapt ruikt het heeerlijk!
Leuk ideen samen zo'n workshop doen :)
Groeten, Corine(THUIS)

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Oh dat lijkt me echt superleuk om te doen maar inderdaad kan ik me voorstellen dat je denkt "komt dit nog wel goed met die bende?" haha

Volgend weekend ga ik met de meiden van de oudervereniging parfum maken, ben ook erg benieuwd wat daar van terecht komt, zal vast ook wel lachen worden :)

Hee, en waren ze wel lekker? Dat hoop ik wel!

Groetjes, Veronique

Jacqueline zei

Oh how funny !! It certainly is a messy job but well worth it for the delicious results.
So sorry for my absence lately. I am having a lot of trouble with blogger. I couldn't get into your blog to leave a comment. I hope that it works this time !! XXXX

Nicole zei

Wat gezellig, zeg! Zou ik best ook wel ns willen doen...
Fijn weekend,
NIcole

Prulletje zei

Heb je die bonbons thuis gekregen? of...mmm lekker hoor!