woensdag 15 september 2010

Lekker bezig



Heerlijk,...ik ben vrij en de zon schijnt de deur staat open en ik ben lekker een beetje aan het rommelen.
De ramen waren vies dus die heb ik net gelapt en ach de boel kon ook best een lapje gebruiken.. ach en zo rol ik altijd van het één in het ander...
Vind het altijd heerlijk om de boel weer eens om te zetten..en het levert altijd weer leuke plaatjes op.
En die deel ik dan natuurlijk graag met jullie.
Deze mooi gietijzeren vaas heb ik voor mijn verjaardag gekregen van een hele lieve vriendin..


Zo vind ik poetsen helemaal niet erg.. heerlijk een muziekje op de achtergrond..nadien kan ik dan altijd zo heerlijk genieten van het feit dat alles weer zo opgeruimd erbij staat.
En ach het houd me van de straat,......;-))

Liefs Hetty


18 opmerkingen:

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Ja....opruimen en poetsen kan heel rustgevend werken...vooral als je de tijd hebt, bij mij geeft 't helaas wel altijd een MEGA domino effect, in een mum van tijd ben ik oberal bezig en raak ik de controle compleet kwijt (da's dan weer minder ;)

Mooie foto's!
Groetjes, Veronique

Kom Achterom zei

Mooi hoor Hetty! Komt me bekent voor je ritueel! hihi Ik zit hier ziek te zijn al bijna 2 weken keelontsteking!! en vanmorgen moest ik nog even een nieuw kozijn schilderen Buurman is timmerman zo lief hij zet er een nieuwe in.
dus het moet maar ik zit hier nu een portie te snotteren van de terpentijn!
Gatver maar toch zo maar een beetje aanknoeien! wordt tijd hier!!
fijne dag en dansen mag!!
Yolanda

Claudia zei

Niets zo fijn als een schoon huis om je heen!

Liefs Claudia

Collie-Collie zei

Ja, héérlijk, hè! Als je dan moe op de bank ploft van het werken, en je kijkt dan om je heen ben je zó tevreden om wat je om je heen ziet...

Toen ik de muren beneden had gesausd heb ik geloof ik een paar weken met een grijns op de bank gezeten... zo blij was ik met het resultaat... hahaha!!

Ik vind die gietijzeren vaas toch wel zo'n pláátje!! Echt prachtig de tinten van alle spulletjes zo bij elkaar!! Prachtig!!

Groetjes, Collie

Colinda zei

Heerlijk als mijn huisje opgeruimd is; opgeruimd huis is vaak ook opgeruimd hoofd. En wat heb je weer een leuk hoekje gemaakt, heel mooi!

Groetjes,
Colinda

queenieshome zei

t is er nu echt weer voor he ?
Ik heb me voorgenomen om de kledingkast uit te mesten ,gelijk het zomergoed maar wegdoen
Het leuke ervan is dat je vaak dingen tegenkomt waarvan je niet eens meer wist dat je ze nog had
Je hebt er weer een leuk plaatje van gemaakt
fijne dag nog
Gr Amy

Home and Lifestyle zei

Heerlijk Hetty...ik ga zo ook aan de slag. Ik heb met mijzelf afgesproken dat er wat uit moet en dat ik zo min mogelijk hier in de woonkamer op dezelfde plaats terug zet. Nu zijn de meiden nog op school, ik ga snel beginnen!

Lieve groet, Ingrid

Servies en Brocante zei

Zo'n vaas heb ik vorig weekend ook gekocht :D ze blijven mooooi! Heb em zelf staan met dennenappels en geweien :D

Ik was gister ook vrij alle kasten leeggehaald en uitgezogen sopje erdoor heeeerlijk!

Karin zei

Ja ik hou ook van een opgeruimd huis, maar kan niet zeggen dat poetsen mijn hobby is. Dus als je wilt...ik ben naarstig op zoek!

It's me zei

Kijk dit hoekje vind ik dus geweldig...helemaal mijn ding....eh als je het zat bent???...het mag een tijdje hier staan hoor!!....fijne avond liefs Ria...

Margot zei

Ja, ik weet het...ik moet me echt overgeven aan het weer, het is herfst...
En dan...moet ik ook weer hoekjes binnen gaan maken, maar eerst nog buiten ruimen. Heb in alle 2 nog niet zo'n zin, maar als ik jou zo hoor en zie, voel ik al wat kriebels opkomen...
Groetjes, Margot

karolina zei

Hoi Hetty
Laaaaal mijn favoriete ding:)mooi gietijzeren vaas maar ik denk dat moeilijk om te vinden.Groetjes Karolina een fijne avond

kienkele zei

Dag Hetty, wat een heerlijke herkenbare post. Bij mij gaat het net zo, je begint met iets en van het een komt het ander: Heerlijk!
Hele fijne avond, lieve groet, Tineke

English style zei

Hetty, wanneer kom je bij poetsen ??
heb op het moment totaal juist helemaal geen energie hihi
nee hoor meid, het levert inderdaad leuke plaatjes op als je, je eens lekker uitleeft !
de vaas is prachtig, en je schoenmallen zijn ook super
groetjes Yvonne

Nicole zei

Ja precies Hetty, ik "hoef" helemaal niet te poetsen(Hi hi), ik verwissel zo vaak de hoekjes, dan gaat het poetsen gewoon ff tussendoor...
Groetjes en fijn weekend,
Nicole

shari @ little blue deer zei

Love those shoe molds! So Neo-Victorian! Gorgeous stuff here, your blog is so lovely, happy to be your newest follower!

Romantiska Hem zei

Åh wow, you got a really nice blogg! Hugs from Petra

ZoutHout zei

Hoi Hetty,

Wat een mooie plaatjes heb je gemaakt van je ochtendje schoonmaken, met een goed muziekje is het klusje toch zo gedaan :) Stof jij nog maar even af en maak ondertussen maar mooie stilleven zodat wij mooi kunnen genieten.

liefs Marion