zondag 19 september 2010

Najaarsfair

Vandaag zijn Victor en ik met mijn vriendin Angelique en haar man naar de Najaarsfair in Zuidlaren geweest.... Een kleine fair maar wel met leuke brocante kramen en andere lifestyle spullen.
Hier een kleine impressie.....


Leuke Franse Brocante op de kraam van de Tuinkamer uit Hoogezand. De apothekersflessen boven op de kist zijn met mij mee naar huis gegaan.




Mooie kransen en mooi gedecoreerd...kortom genieten.



Wij hebben er weer van genoten,.... de buit laat ik binnenkort even aan jullie zien

25 opmerkingen:

queenieshome zei

T ziet er erg gezellig uit
T is te hopen dat je nog een beetje lekker weer hebt gehad ,twas hier gelukkig droog gebleven

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat de mannen ook mee gingen, dat zie ik hier niet zo snel gebeuren! Ik ben benieuwd wat je naast de apothekersflessen nog meer hebt gekocht!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Kind An Huys zei

Gezellig zo'n dagje uit! En zo te zien heb je mooie spulletjes gezien en gekocht..
Lieve groet, Anne.

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Heerlijk he zo'n dagje fair...de apothekerspotten zijn erg mooi, leuk dat ze nu bij jou staan! :)
Ben benieuwd naar je andere aankopen, geniet lekker na!

Fijne avond, groetjes!

~ Veronique ~

Haikey zei

leuk zo'n dagje uit!

Ben benieuwd of we de potten nog terug zien!

groetjes, Haikey

karolina zei

Hoi Hetty
Wat leuke jullie waren bij de tuinkamer...ook ik kocht een oude spullen van de tuinkamer.
Veel plezier met de spulletjes:)Groetjes Karolina

karolina zei

Hoi Hetty
Wat leuke jullie waren bij de tuinkamer...ook ik kocht een oude spullen van de tuinkamer.
Veel plezier met de spulletjes:)Groetjes Karolina

Jeanette zei

Ooohh...was die fair vandaag??? jammer...wy zaten in de betuwe.....had graag in Zuidlaren willen zijn want wat ziet dat er super uit zeg!

Petra zei

..en jullie staan er ook mooi op.

Fijne week!

Room Seventeen zei

En de hortensiakrans is met mij mee naar huis gegaan ;-)
Leuk om jullie weer even gesproken te hebben.
Groetjes Hennie

Servies en Brocante zei

We hebben elkaar net gemist haha, ik zag angelique net weglopen toen wij aankwamen...ooh wat is het wereldje klein, wist niet dat je zo dichtbij woonde, wat leuk!!
Fijne (werk)week

It's me zei

Dat ziet er gezellig uit !! leuk hoor......mooie spullen !!...ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht....fijne week liefs Ria....

Collie-Collie zei

Wat een mooie spulletjes... om héél erg hebberig van te worden!! Veel stoere spullen, heel mooi!!

Groetjes, Collie

English style zei

Prachtige spullen !!
stond ditjes en datjes ook op de fair ??
wij zouden eerst ook gaan, maar Fem was Zaterdag jarig, en gisteren nog moe, dus we hebben er maar een "rustig" dagje van gemaakt....
je hebt vast leuke aankopen gedaan, want met zoveel leuke spullen, kom je niet met lege handen thuis :-)
de apothekers potten zijn super
groetjes Yvon

Bizzy @ home zei

Dat ziet er gezellig uit. De apothekerspotten vielen me direct op, fijn dat ze nu van jou zijn.
Groetjes, Renny

Karin zei

Een heerlijk dagje uit! Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten.

Bonjade zei

Oh je maakt me nieuwsgierig naar je nieuwe vondsten...
De flesjes zijn in ieder geval al prachtig....
Fijne week
Liefs

Nicole zei

Oh ja lijkt me n hele leuke fair, zo te zien!Mooi die apothekersflessen!
Fijne week wenst je,
Nicole

lia zei

He wat leuk, kwam deze foto's net ook al tegen bij de tuinkamer. Heerlijk zo'n gezellig dagje uit met vrienden.

fijne week
lieve groet Lia

All Seasons zei

Wat een geweldige sfeer, tjee. En wat een mooie kransen, heb je die mooie Hop krans niet gekocht :-) ik moet je eerlijk zeggen dat de Hop hier dit jaar niet echt veel is, anders had ik je wel voor een kleine 'workshop' uitgenodigd. Ik wil die in de keuken maar al te graag vervangen, hopelijk volgend jaar.
Ik geniet nog even van je mooie foto's..
Fijne week
Lieve groet,
Patricia

kienkele zei

Ziet er gezellig uit Hetty, ben benieuwd waar je nog meer mee thuisgekomen bent! Had eigenlijk ook willen gaan, maar had geen puf, en nu.....heb ik eigenlijk spijt!
Hele fijne dag, groeten, Tineke

Mayflower zei

Wat ziet die Fair er gezellig uit en wat een mooie apothekerspotten heb je gekocht.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Dani zei

Ik zag dat je mij was gaan volgen dus ik ben gelijk even een bezoekje gaan brengen aan je blog. Wat een mooie blog heb je! Dat ik die nog niet eerder gezien heb!
Je hebt echt een schitterende badkamer, vooral die kleur op de muren ga ik onthouden, heel mooi!
Leuk, wij zijn gisteren ook naar die fair geweest.
Groetjes
Dani

Corine zei

Altijd leuk de brocantekramen van Karin hè?! Wij zaten in Frankrijk, anders waren we vast ook naar Zuidlaren gegaan.
En heb je nog in kunnen kopen voor je handeltje?
Ben benieuwd! Groeten, Corine(THUIS)

Anoniem zei

Hoi Hetty!

Ik zat even lekker te surfen en zag dat je creatieve geest weer helemaal op gang is. Wat heb je het weer leuk gemaakt zeg! Lijkt me heerlijk om daar zoveel energie uit te kunnen halen. Verder alles goed bij jullie? Hoe is het met Victor zijn werk,nog ontwikkelingen? Doe ze allemaal de groetjes van ons!

Groetjes
Ria Ensing