woensdag 27 oktober 2010

Het is nu echt Herfst


Tja de zomer is nu echt op zij geschoven door de herfst. We kunnen er niet meer aan ontkomen. Ik heb de winterjas weer uit de kast gehaald, 's morgens op de fiets naar mijn werk is het echt wel koud...Brrr.. ik vind het helemaal niets. Ben een echt zomermens...maar helaas ik zal het er net als iedereen mee moeten doen.
Gelukkig hebben we het zelf niet in de hand, dan kwam er nog meer ellende ...... Laat moeder natuur maar bepalen wat het gaat worden..
Ik heb wel even een echte Herfstsfeertje op de buitentafel voor jullie geschoten.. Daar geniet ik dan ook wel weer van.


Verder wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve woorden die ik op mijn vorige post kreeg..
Met mijn moeder gaat het weer de goed kant op.
Ze is weer thuis
En dat ze er nog lang niet is dat realiseren we ons best wel maar dat ze thuis is vinden we al super.
Ze kan nu weer in haar eigen omgeving werken aan haar herstel, en dat voelt goed.

Lieve groetjes Hetty



29 opmerkingen:

Karin zei

Ziet er gezellig uit zo op de tuintafel, daar kan je dan binnen bij de warme kachel lekker van genieten! Fijn dat je de draad weer oppakt en dat je moedertje weer thuis is. Hopelijk is ze gauw weer wat de 'oude'!
Ik heb je ook gespot op Picasa web...wat een prachtige foto's. En met je nieuwe coupe (vergeleken met het artikel in LS) ben je veel jonger..mooi! Die foto's van je interieur zijn echt genieten!!
Groetjes van Karin

karolina zei

Hoi Hetty:)
Ik ben blij dat jij bent weer ook uw mama voelt beter en komt alles goed.Op november mijn man ook zult operatie door een knie.Leuk om je een idee op de tafel decoratie met volle hertst.Zeer mooie foto van buiten.Groetjes Karolina
Dikke kus

Karin zei

Je hebt er idd een prachtig herfst stilleven van gemaakt. En door de prachtige kleuren heeft de herfst toch ook weer wat (hoor je wie het zegt haha)
Blij te horen dat je moeder voorzichtig haar stappen zet naar herstel!

Karin zei

Graag gedaan hoor :-) Mag gezegd worden toch?!
Ik heb het zelf al jaren het zelfde en ook nog altijd lang. Het is ook zo gemakkelijk dus ik kan me het op dat gebied voorstellen dat je het weer wilt laten groeien, maar dit staat je heel vlot.
Prachtige grijze muur heb je trouwens? Kalkverf?
Leuk dat je me gaat volgen, altijd gezellig.

Groetjes en een fijne dag nog!

Nostalchique zei

Jouw tuintafel ziet er inderdaad mooi uit! Wat heb je er een prachtig tafereel van gemaakt, dan is de herfst toch wel weer een beetje leuk ;) Fijn dat het de goede kant op gaat met je moeder, veel beterschap gewenst voor haar.

Judith zei

Wat een heerlijk tafereeltje op je tafel:-) Mooi gedaan meis!

Fijn dat je moeder weer lekker thuis is, want dat is toch wel het allerfijnste plekje op de wereld!

Dikke X Juth

Home and Lifestyle zei

Hoi Hetty!

De herfst heeft toch wel een prachtige tafel bij je opgeleverd hoor! Ik ben ook een zomermens en vind het nu bar koud buiten, maar ik maak er maar geen probleem van want dat verandert er toch niets aan!

Gelukkig dat het weer wat beter met je moeder gaat!

Lieve groet, Ingrid

Servies en Brocante zei

Mooi, leuk idee om zo buiten toch ook nog wat met de winter te doen!
Fijne week

queenieshome zei

O? je hebt dus wel nieuws over je moeder
Ik dacht van de week nog ,ik hoor dr niet meer ,t zal toch wel goed gaan met dr moeder ?
Gelukkig wel dus ,en nu aansterken maar ,verwen dr maar lekker !
Mooi herfsttafereeltje op je buitentafel ,t is idd snertweer (nouuu ?! een bakkie snert??

Lynda zei

Aaaaaaaaaaaah kom op Hetty!! Dat ziet er toch weer supergezellig uit?? Lekker kaarsjes aan....verwarming...dekentjes...kussens...je vest(is het al af??)!!!! Je zult er vast van genieten;)!
En wat fijn dat je moeder weer thuis is, daar gaat het herstel toch altijd het beste!!!!

Liefs,
Lynda

Claudia zei

Fijn dat het weer iets beter gaat met je moeder. Misschien kun je bij haar ook zo'n mooie herfsttafel maken, daar zal ze vast van opknappen.

Stina zei

Wat mooi die tafel buiten met dat herfstspul erop.

Tis idd fris s'morgens vroeg.
Fijn dat het vooruit gaat met je moeder.

Goede avond liefs Stina

Corine zei

Ach ja we moeten er het beste van maken hè :))
En dat doe je goed met je herfsttafel!
Fijn dat moeders weer in haar eigen huis is, nu geduldig het herstel z'n gang laten gaan..
Groeten, Corine

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat een prachtig herfsttafereel. Daar wordt je blij van. Kom voor het eerst kijken en wat een prachtige foto's. Ik ga je in ieder geval volgen. Ik las het ook van je moeder heel veel sterkte.
Groetjes, Nicole

lia zei

Fijn dat je moeder weer thuis is. En een heerlijk sfeertje op je tafel.

groetjes Lia

TureluurBellemietje zei

prachtige tafel!
en gelukkig dat je moeder weer in haar eigen huis is , niks is beter

It's me zei

Fijn dat het langzaam weer goed gaat met je moeder!!.......en Hetty wat mooi zo buiten bij jouw!!....echt geweldig !! zo gaaf!!! genieten weer bij je !!! .....liefs fijne avond Ria.....

Conny's Cottage zei

hallo,

wat heb je het leuk in je tuin.Echt super mooi.

groetjes Conny

G-style zei

Fijn dat het met je moeder weer beter gaat , komt vast weer helemaal goed.
Je tuintafel is heel sfeervol zo, ik hou wel van kou en harde wind en zou niet alle dagen tegen heel warm weer kunnen. Het is net als je zegt , laat moeder natuur maar bepalen , we moeten het maar nemen zoals het komt.....
fijne week verder, lieve groet Gea

Haikey zei

Prachtige herfst kleuren!

All Seasons zei

Wat fijn dat je moeder weer thuis is in haar vertrouwde omgeving. Dat is de plek waar ze weer beter kan worden.
Je tafel heb je wel erg mooi en sfeervol ingericht. Prachtig met die druiven erbij, die zijn hier in de tuin allang opgegeten door de vogels.
Hoop dat je hiervan nog lang kan genieten, mooi plaatje!
Fijne week!
Liefs,
Patricia

oma leentje zei

Gelukkig voor je moeder dat het weer de goeie kant opgaat.
En weet je over een half jaar zitten we alweer lekker in het zonnetje. Ik durf het trouwens bijna niet tezeggen maar ik ben dol op de herfst echt waar.

La Maison en Wonderboom zei

Wat fijn dat het beter gaat met je moeder, en nu ze thuis is geneest ze vast nog sneller.
Wat een mooie herfsttafel heb je gemaakt, een lust voor het oog.

Lieve groet
Hermine

Nieneke zei

Prachtige herfstsfeer en fijn dat je moeder weer thuis is.
Veel sterkte, Nieneke

kienkele zei

Dag Hetty, wat fijn om te horen dat het met je moeder weer beter gaat en dat ze thuis aan het verdere herstel kan werken. Dat zal een pak van jullie hart zijn!
Je tuintafel heb je prachtig gedecoreerd! Fijne dag verder, lieve groet, TIneke

Petra zei

Mooie plaatjes en een goed bericht.
Wat wil een mens nog meer.

Groetjes Petra

Nicole zei

Mooi herfststilleven, Hetty!
En toch heeft dit ook wel weer wat, hoewel ik ook de zomer fijner vind.
Fijn weekend!
Nicole

Ger zei

Gezellig als je zo vanuit je warme kamer naar buiten kijkt naar de mooie herfsttafel.

Druifjes uit eigen tuin?

Een hele geruststelling voor je moeder en jullie dat het goed gaat na de operatie,het herstel gaat hoop ik met de dag beter.

Hartelijke groet,
Ger

The Old and the Beautiful zei

Hai Hetty, geef mij ook maar de zomer hoor! Maar ja, we ontkomen er niet aan en dus maken we er maar het beste van. Zoals b.v je tuintafel mooi decoreren. Mooi gezicht hoor!
En sterkte met je moeder verder.

Liefs,
Gonda