maandag 18 oktober 2010

Laatste Nieuws

Vanmoregn om 7.45 uur is mijn moeder voor OK gegaan..
Mijn zus en ik zijn vanmorgen bij mijn vader geweest in afwachting op het telefoontje uit het ziekenhuis.
Om 10 uur werden we gebeld dat alles voorspoedig ging en dat de arts zodra hij klaar was mijn vader zou bellen.
Om half 12 werden we weer gebeld dat de operatie goed gegaan is..
Ze ligt nu op de IC en slaapt nog wel een poosje.. om 7 uur vanavond mogen we even naar haar toe.
Ik kan jullie wel vertellen dat de opluchting groot is en dat we heel blij zijn dat het zo voorspoedig is gegaan.
Hopelijk gaat het herstel ook goed en knapt ze snel weer op.

Ik wil jullie allemaal heel veel dank zeggen voor de lieve berichtjes die ik op deze post mocht ontvangen.. Meiden ik ben er trots op dat ik van deze groep meiden deel mag uitmaken....
Dikke kus van mij.....voor jullie allemaal.

31 opmerkingen:

De sfeer van Toen zei

Lieve Hetty,

Wat fijn om te horen dat alles voorspoedig is gelopen. Ik hoop dat het herstel net zo mag zijn.
Heel veel sterkte voor je moeder en je vader en natuurlijk jullie.
En vanavond naar haar toe.. hoe heerlijk moet dat zijn!

Lieve groet van Petra

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat gelukkig Hetty...dit klinkt bijzonder goed! Wat zullen jullie blij zijn!!!

Natuurlijk zal het wel even duren voordat ze weer helemaal de oude is, maar hier kunnen we in ieder geval de vlag voor uithangen!

Veel liefs, Ingrid

Collie-Collie zei

O, wat fijn dat alles goed is gegaan!!

De uren zullen wel voorbij gekropen zijn... fijn dat je vanavond even bij haar langs mag gaan om echt te zien hoe het gaat.

Ik hoop dat ze snel van het IC af is en wat rond mag lopen en héél snel weer lekker naar huis mag om daar aan te sterken!! Héérlijk.... dat het goed is gegaan...

Groetjes, Collie

katja-Mariska zei

Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Ik wens je voor je moeder heel veel beterschap.

queenieshome zei

Hai hetty
Ik lees nu pas je berichtje van je moeder (ik krijg helemaal niet meer door dat er nieuwe berichtjes zijn nml)
Jeey wat zullen jullie geschrokken zijn zeg
Wat heerlijk dat ze er nu doorheen is ,t is toch allemaal niet niks zeg
Ik weet als geen ander hoe het is als je moeder zo n zware operatie moet doorstaan ,mijn moeder heeft 10jr geleden (alweer !!)een niertransplantatie ondergaan dat was ook zo n heftige tijd ,was dat niet gebeurd dan had ze niet lang meer te leven !
Wat heerlijk dat we ze nog mogen hebben he?!
Sterkte hoor meis
Lieve gr Amy

Colinda zei

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan, even een zorg minder. Hoop dat ze snel herstelt.

Lieve groet,
Colinda

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat fijn om te horen dat alles voorspoedig verlopen is! Hopen dat 't nu maar snel 7 uur is...en dat jullie moeder snel weer een beetje de oude wordt, daar gaat het allemaal om he!

Veel sterkte..en succes met de ziekenhuisbezoekjes

~ Veronique ~

Claudia zei

Wat een opluchting dat dit deel zo voorspoedig achter de rug is. Dank je wel voor het delen, ik denk er dan toch aan.

Liefs Claudia

Nancy Dooren ~ Nans zei

Goed om te lezen dat de operatie goed is verlopen. Het blijft altijd spannend! Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd en voor je moeder voor het herstel!
Knuffels van Nans.

Margot zei

Zucht...een zucht van verlichting.
Wateen geruststelling, en ook al weet je dat er nog een weg te gaan is, dit is al een hele grote stap in de goede richting...
Ennuh, ik ben ook blij met deze bloggroep hoor, DUS OOK MET JOU!!!
Knuffel, Margot (ook aan de familie)

Corine zei

O fijn dat alles goed is gegaan!! Sterkte samen met je vader voor de moeilijke tijd die nu komen gaat, het aansterken zal wel enige tijd duren..
Een warme groet, Corine(THUIS)

Wendy zei

Jeetje wat fijn, pffff zucht van verlichting hoor!
Dat ze maar snel weer mag herstellen, en jij ook van alle schrik.

Lieve groet, Wendy

English style zei

Wat fijn Hetty, dat er voorzichtig goede berichten zijn !!
Hoop dat je moeder goed mag herstellen !
Kan me voorstellen dat het van jou nu wel 19 uur mag zijn :-)
Lieve groetjes Yvon

It's me zei

Wat een goed nieuws!! zo blij om Hetty....en ik ben ook blij dat ik jouw mag kennen hoor.......liefs Ria....sterkte !!

kienkele zei

Oef, wat fijn voor jullie Hetty, dat de operatie in ieder geval goed is verlopen! Sterkte hoor, en ik hoop dat je moeder snel weer wat opknapt! Lieve groet, Tineke

Marieke Reintjes zei

Hoi hetty,
Fijn om te lezen dat alles voorspoedig is verlopen, ik hoop dat het herstel van de operatie je moeder meevalt. en jullie ook natuurlijk.
Sterkte met alles, fijn dat iedereen zo aan je denkt!
Groetjes, marieke

Room Seventeen zei

Wat fijn Hetty! En nu nog een voorspoedig herstel!
Groetjes Hennie

Stina zei

Wat fijn om te hoeren dat het goed is gegaan.
weer een hele opluchting voor jullie.

sterkte hoor.
Gr Stina

All Seasons zei

Wat fijn te horen dat alles goed is verlopen, Hetty. Kan me helemaal voorstellen dat er nu echt iets van je afvalt, die opluchting.
Op dit tijdstip dat ik dit aan je schijf ben je heerlijk bij je moeder, wat zal jij genieten van dat moment en er naar uit gezien.
Ik hoop dat ze spoedig zal herstellen.
Lieve groet,
Patricia

Geartsje zei

Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe en op een goed herstel voor je moeder.
Lieve groet Geartsje

lia zei

Fijn dat alles goed verlopen is Hetty. Sterkte met datgene wat nu nog gaat komen. Want je moeder zal vast niet meteen alles kunnen en mogen. En dan komt er toch meer op de schouders van jullie.
Maar dat doe je uiteraard met alle liefde.

lieve groet Lia

Bonjade zei

Oh wat heerlijk nieuws....
Hopelijk is nu het ergste achter de rug en kan ze voorspoedig herstellen.....
Heel veel sterkte en liefs

Servies en Brocante zei

Gelukkig maar, dat was de eerste stap! Komt vast goed allemaal, veel sterkte de komende tijd!

Nieneke zei

Poeh! Wat zullen jullie een vreselijke dag achter de rug hebben; fijn dat het goed is verlopen! Veel sterkte allemaal gewenst, Nieneke

t brocante sfeertje zei

Hsi Hetty,
tjee dat is allemaal wat,fijn dat de operatie achter de rug is.Nu proberen om vooruit te kijken!Ik
wens jullie alle sterkte die je nodig hebt.Ingrid

Claudia D. zei

Oh Hetty wat een schrik deze week en spanning allemaal voor jullie. Gelukkig dat de operatie is geslaagd. En wat fijn dat je dadelijk weer naar je moeder toe kan.

Heel veel sterkte en vooral veel liefs voor jullie!

Xxxx Claudia

Ger zei

Hallo lieve Hetty,

En inmiddels zijn jullie al weer ruim een dag verder. Ook al zullen jullie en zeker je moeder je realiseren dat er nog veel,heel veel tijd nodig is om te herstellen van deze zware operatie.

Maar jullie hebben vast alle vertrouwen in de toekomst en ik hoop van ganser harte dat moeder weer snel in jullie midden mag zijn om thuis verder te werken aan haar herstel.

Het ga jullie goed, veel sterkte gewenst!!!

Liefs,
Ger

Nicole zei

Fantastisch Hetty dat alles goed en achter de rug is! En dat herstel dat komt wel, gaat ze ook naar revalidatie? Dat is wel aan te raden, want zo moeten ze iedere keer iets meer doen, wat je thuis misschien niet zo snel zou doen.
LG, en nog sterkte voor je moeder!
Nicole

Madelief zei

Hoi Hetty,

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen!!! Het zal nog wel even duren voordat ze weer de oude is, maar ze is in iedergeval weer op de weg terug :-). Ik wens haar veel beterschap!!

Lieve groet, Madelief

Willy zei

Dag Hetty
Ik lees nu beide berichtjes pas.
Fijn dat de operatie goed is verlopen en het ergste achter de rug is. Beterschap voor je moeder en sterkte.
Groetjes Willy

Mayflower zei

Ohhh....lieve Hetty, wat hebben jullie een spannende tijd achter de rug en wat heerlijk lieve meis dat de operatie goed is verlopen. Ik was ook even een poosje niet op Blog, dus vandaar ook mijn late reactie.
Ik hoop dat het herstel van je moeder ook voorspoedig zal verlopen.
Bedankt ook voor je lieve woorden op mijn post.
Een lieve groet, Mea