zaterdag 30 oktober 2010

Lessenaartje





Vorige week zaterdag ben ik naar De Oude Bank in Zwolle geweest. Een super leuke winkel, met o.a leuke brocante. En een hele aardige eigenaresse.
Heel gevaarlijk natuurlijk as je even gaat kijken. Want er is altijd wel iets wat leuk is.
Ik kwam binnen en ik zag hem al staan.............. een geweldig lessenaartje op pootjes. Eigenlijk een tafeltje dat door menigeen al gerestaureerd is.. Maar hij is er eigenlijk alleen maar charmanter op geworden..
Ik wil em ...ik wil em..ik wil em....!!!
Victor had eerst nog wel wat bezwaren, maar al snel had hij in de gaten dat er niet tegen te praten viel.....En dus was de koop snel rond.
Tja en toen paste hij helaas niet niet in onze grote auto ;-)) en moesten we afgelopen week nog een keertje naar Zwolle met mijn kleine KA ...waar het moeiteloos in paste..
En nu ben ik blij..........het staat geweldig...een prachtig decoreer plekje erbij.
Ik laat jullie even meegenieten


De mooie flessen heb ik gekocht op de markt in Zudlaren.
Ze staan hier prachtig



Fijn weekend allemaal
Lieve groetjes Hetty

30 opmerkingen:

La Maison en Wonderboom zei

Hallo Hetty,

Ik kreeg een schok toen ik jouw lessenaartje zag want het lijkt als twee druppels water op het lessenaartje dat wij in Frankrijk zagen maar niet konden kopen omdat het , jawel!!, niet in onze auto pastte.
Jouw nieuwe aanwinst is prachtig en je hebt het super gedecoreerd.

Een mooi weekend,
Hermine

Home and Lifestyle zei

Geweldig dat Victor bezweken is voor je charmes en je lessenaar...het staat er prachtig! Inderdaad weer een mooi plekje erbij voor de mooiste spulletjes!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

dINY zei

Hallo Hety.

jA GEWELDIG,GOED GEDAAN EN DE TUINTAFEL IS OOK HELEMAAL GOED .

IK LEER OP MIJN OUDE DAG STEEDS MEER BIJ .

lIEFS dINYx

Haikey zei

Hij is prachtig en de spulletjes passen er heel goed bij.

Geniet er lekker van!

Fijn weekend!

Room Seventeen zei

Haha, dat ken ik, spullen die niet in een grote auto passen maar wel in een kleiner karretje. Ik heb al zoveel meegezeuld in mijn Punto! Mooie lessenaar heb je gekocht!

oma leentje zei

Ik heb hem ook en ben er zo blij mee. Heerlijk he zo met deco...... Ik had hem denk ik al tientallen jaren in mijn kast staan. Na bezoeken van Lille zag ik er zo veel dat hij nu bij mij ook uit de kast mocht...... Oja en wet je hoe ik dat noem (om Ed om te praten) In de biotex zetten. We krijgen veel voor elkaar. Hihi Fijn weekend

lia zei

je hebt er weer een pronkstuk bij. Je wist natuurlijk al dat Victor zou toegeven haha..
Maar dat jij dan in je kleine Ka terug moest.

fijn weekend
lieve groet Lia

Rianne zei

Super dat je Victor overtuigd hebt en dat die nu bij jou staat te schitteren, een prachtige plek.
Fijn weekend!

Mayflower zei

Wat een prachtige aanwinst Hetty, daar is altijd wel een plekje voor te vinden. Je heb er weer een prachtig sfeerhoekje bij, ook je glazen stolpjes zijn heel mooi.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Karin zei

Ja daar is natuurlijk geen man tegen bestand....een vrouw die verliefd is ;)
Mooi hoor.

Kom Achterom zei

oooh wat mooi!! Ik hou van die oude lessenaartje. van die oude schoolbankjes vind ik ook zo mooi!
maar deze is werkelijk prachtig!!
fijn weekend
Yolanda

karolina zei

Prachtige lessenaartje met oude spulletjes meer mooier.ik vind de flessen ook super voor decoratie.ik wil de oude schoolbankjes voor mijn zolder:)Nog een fijne zaterdag.

Annelies zei

Zoooo mooooi! (Wat zijn wij vrouwen toch altijd goed in ompraten he ;))
Past ook prachtig in je mooie inrichting!
Geniet van je weekend.
Groetjes, Annelies

Jacqueline zei

Dear Hetty,
What a beautiful desk....I can see why you wanted it. It will look lovely in your home. My husband often is reluctant to buy hings but, he doesn't stand a chance !!!! haha Your glass botles are so pretty too.
Hope that you are well Hetty. I'm sorry that I haven't visited for a while.....I've been having computer trouble.
Have a lovely weekend. XXXX

Sanneke Panneke zei

Ooooh super, wat mooi. Ook de aankleding is helemaal perfect.
Staat daar in ieder geval mooi te pronken. EEn heel fijn weekend toegewenst.
Groetjes Monqiue

Collie-Collie zei

Hahaha, dat klinkt héél herkenbaar dat een gróte auto toch te klein is.... Maar wat een pláátje!! Ik vind hem geweldig, je kan er zo gezellig mee decoreren en hij is heel sierlijk met die smalle pootjes, perfect voor die grote glazen pui!! Die mand op de grond er zo half naast.

Je hebt een magische hand van decoreren hoor!! Die mooie paspoppen er zo naast... prachtig!

Fijn weekend en groetjes, Collie

Nieneke zei

Ik snap het helemaal....als je eenmaal iets in je hoofd hebt....
En hij staat ook super!

Corine zei

Bezwaren? Hoezo bezwaren? Ik zou niks kunnen verzinnen als ik 'm zo zie, het is toch een geweldig ding ?!
En een dankbaar object om regelmatig weer opnieuw te stylen :)
Veel plezier ermee!
Groeten, Corine

Servies en Brocante zei

Wat heb iik toch een makkelijke vent, vind aaaalles prima zolang er maar niet geverfd hoeft te worden haha :P..Nieuw kastje hier, andere tafel daar, mama die mijn kast mooi vind en ik die van haar, hup ruilen maar..

Ik vind hem super!! die potten heb ik al geregeld in de winkel gehad, elke keer wilde ik ze zelf houden maar altijd weer verkocht,, nu toch wel weer spijt van,,ze stonden zo leuk..bij jou ook!

Fijn weekend!

Lina zei

Hij is mooi Het! Leuk plekje ook. Ik kom gauw weer even bij je om alles weer eens life te zien.

Nicole zei

Prachtig, Hetty, vooral ook omdat er een tafeltje onderzit! Ik heb alleen zo'n bovenstuk, ook leuk hoor!
Geniet ervan en n fijn weekend!
Nicole

queenieshome zei

Hahha ,ik moet zomaar lachen ,ja als t vrouwtje wat in dr koppie heeft .......(heel herkenbaar dus)
Maar t is wel een mooi item om op te decoreren ja
fijn weekend
Gr Amy

It's me zei

Wat een leuk lessenaartje zeg Hetty !! prachtig gewoon.......heerlijke foto's......geniet er maar van !! heerlijk weekend...liefs Ria...

Annelies zei

joh..geeft niets hoor, je kunt niet overal tegelijk zijn. Wel leuk dat je me nu gaat volgen en ach wij frankofielen komen elkaar toch altijd wel ergens tegen ;)
Ik volg jou al een tijdje hoor en dat is beslist geen straf. Je hebt een prachtige inrichting! Elke keer weer een kadootje om jouw mooie blogs te lezen en te bewonderen.
Fijn weekend verder!
groetjes, Annelies

Willy zei

Mooie lessenaar en ook in een de kleur. Je man zal er intussen ook wel tevreden mee zijn, want hij staat daar prachtig.
Fijne zondag

Passione Helena zei

Wat een mooie lessenaar! En dat schuif je dan zomaar in een ford Ka hihi. Grote auto's zijn niet altijd echt handig;)

Maar jij had wel mooi een excuus om twee keer te gaan. Het staat werlekijk prachtig!
Heerlijk zo'n nieuw decoreerhoekje.
Geniet ervan!

Fijne dag,
Lieve groetjes Helena

vosges paris zei

mooi zwart meubeltje weer en die flesen vind ik helemaal mooi !

kienkele zei

Wat een schitterend exemplaar Hetty, kan me voorstellen dat je daar met liefde nog een keer voor wilde rijden!
Veel plezier ermee, groeten, Tineke

marga zei

Hij is écht mooi en wat heb je 'm mooi gestyld! Nou zie je weer wat je met zo'n kleine Ka allemaal kan hé hahaha

English style zei

mmm deze zou ik ook niet snel kunnen weerstaan, lessenaartjes zijn zo leuk he?
die winkel in Zwolle staat nog op mijn lijstje, maar ben er nog niet aan toe gekomen om er eens te gaan kijken...
Hoe gaat het met je moeder ?? hoop dat het de goede kant op mag gaan !
Lieve groet Yvon