vrijdag 8 oktober 2010

Opnieuw een fotoreportage


Vandaag is er wederom een fotograaf in mijn huis aan het fotograferen....
in de hoop dat een woonblad de foto's van haar wil kopen.
Super leuk natuurlijk,.. maar ook altijd wel weer stressen...het huis moet toch netjes zijn.
vanmorgen ben ik al vroeg opgestaan.. heb iedereen even door de wasstraat heen geloodst en daarna de badkamer gepoetst..het ziet er weer spik en span uit..
Nadat iedereen zijn laatste hap brood door had geslikt....de ontbijtboel en de kruimels weg gepoetst en snel,...snel met de stofzuiger door het huis...
Half 10 ging de voordeur bel...pfff.. ik had het weer gered..
En nu maar afwachten waar ze gepubliceerd gaan worden..ik hou jullie op de hoogte..

Anneke Gambon fotografie

25 opmerkingen:

Pink Princess zei

Spannend!!!

Lynda zei

moet goedkomen lijkt me?? Aan jou en je huis ligt het niet, dat is duidelijk!!!

Fijne dag!

Lynda

Collie-Collie zei

Spannend!!! Ik ben heel benieuwd, maar je huis is zo prachtig en sfeervol ingericht dat het me géén probleem lijkt!!

Groetjes, Collie

karolina zei

Hoi Hetty wow super.
Zeker heb je mooie foto's en interessante stijl..sfeervol uit.Groetjes Karolina:)Happy weekend

Colinda zei

Leuk, dat moet met jouw huis toch helemaal goed komen?

Groetjes,
Colinda

It's me zei

Hoi Hetty..wat leuk..dat heeft een vriendin ook gehad deze week een bezoek van een fotograaf in huis....spannend zulke dingen....nou het zal best goedkomen.......ik ga weg......feest !! hahahahha!! liefs Ria..

Margot zei

Laat maar komen...
Kunnen ze hier ook eens komen, een goede reden om weer eens extra te poetsen, haha...
Margot

Nieneke zei

Nou; wat leuk, maar inderdaad, je wil natuurlijk wel dat alles spic en span is..Ben benieuwd!

All Seasons zei

Volgens mij komt dat wel goed met die foto's. Het is tenslotte niet de eerste keer :)
Maar wel gaaf joh, enne...je hebt je huis weer een keer flink op orde.

Geniet van een heerlijk weekend ☼
Patricia

De sfeer van Toen zei

Gezien de link die je erbij gezet hebt van de fotograaf zal het wel goed komen ;-)) Maar ik kan mij voorstellen dat het wel even "stressen" is. Gelukkig heb je ervaring!

Groetjes van Petra

Madelief zei

Wat spannend allemaal! Nu maar hopen dat ze worden gekocht door een woonblad en geplaatst!

Fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Home and Lifestyle zei

Dat lijkt mij toch zo gaaf!! Als ervaringsdeskundige gaat het hele nieuwe er bij jou misschien wel af hi hi...maar tjonge, hier is dat nog echt een droom hoor! Jouw huis leent zich er prachtig voor, ik ben benieuwd of de foto's geplubliceerd gaan worden!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Ben benieuwd met zo'n leuk huis en inrichting moet dat toch geen probleem zijn!!Wel een hele eer hoor voel je,je niet superdepuper!!!
Groetjes en fijn weekend,Anita

Mayflower zei

Wat spannend allemaal Hetty, maar je heb dan ook een prachtig huis, dus die foto's komen ze vast en zeker wel kwijt aan een magazine.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

lia zei

Ook al heb je het al een paar keer meegemaakt. Het blijft toch weer spannend , denk ik. Maar je kunt niet anders dan afwachten. Maar het lijkt mij ook zo ontzettend gaaf om zoiets mee te mogen maken.

lieve groet Lia

Corine zei

En het leuke is dat geen enkele reportage hetzelfde is.. vanwege jouw veranderdrift :)) Dus ik ben benieuwd wat we deze keer te zien krijgen..!
Lekker hè zo'n blinkend schoon huis!
Groeten, Corine(THUIS)

Nicole zei

Wat leuk, Hetty! En nu maar afwachten...
Fijn weekend en groetjes van,
Nicole

Anoniem zei

Hé die Hetty,
Je kent toch de klappen van de zweep. Om half 10 je huis al helemaal op orde, geweldig. En wat had jij aan. Werd je ook op de foto gezet? Je merkt het: ik volg je.....
liefs,
Joyce

Home and Lifestyle zei

Super lief van je Hetty, maar ik vind de tijd daar persoonlijk nog niet rijp voor. Misschien over anderhalf jaar als de woonkamer een andere kleur heeft en onze slaapkamer en badkamer een metamorfose hebben ondergaan. Ik heb zojuist een proefstukje Painting the Past krijtverf op een wand in de kamer aangebracht....dus het begin is er hi hi!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Judith zei

Ach joh, komt hélemaal goed! Ik heb net haar portofolio zitten bekijken: ERRUG MOOI! En dat in combinatie met jouw sfeertje in huis zal het niet lang duren voordat je foto's ergens opduiken:-)
Keep me posted, Liefs Juth

queenieshome zei

Nou spannend zeg ,laat je nog weten als je weet welk blad het wordt ??
Fijn weekend hoor
Gr Amy

Karin zei

Wat leuk. Hoe komen ze zo bij je terecht? Ik ga in ieder geval voor je duimen!

English style zei

Ben benieuwd in welk blad ze komen te staan, gaat vast goedkomen !
spannend, maar vooral leuk !!
groetjes yvonne

willy zei

Halo Hetty, spannend lijkt me, maar het is niet de eerste keer zie ik.
De foto's die ik op je blog en in de reportage van Landelijke stijl zijn erg mooi. Sfeervolle inrichting.
Groetjes

THORNWOODS AT HOME zei

Wel heel erg leuk, maar idd, wat zal je het druk hebben gehad.

Lieve groet,

Monique