vrijdag 15 oktober 2010

Schrikken


Afgelopen woensdag werden wij opgeschrikt.. mijn moeder heeft een hartinfarct gehad...Woensdag aan het eind van de middag is ze me de ambulance naar het ziekenhuis in Zwolle gebracht..
Nadat alle onderzoeken waren afgerond moest er helaas de conclusie getrokken worden dat alleen een operatie haar nog kon helpen.
A.s maandag wordt ze geopereerd.. heel spannend allemaal...!! Een grote operatie die niet zonder risico zal zijn.
In gedachten ben ik bij haar en hoop dat het allemaal goed zal aflopen.

Deze bijbeltjes kreeg ik ooit van mijn moeder.
Ze waren al heel waardevol voor mij, maar hebben nu een andere betekenis gekregen.

Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties en medeleven

48 opmerkingen:

Wendy zei

Heel veel sterkte in deze komende spannende dagen.
Ik hoop dat ook de woorden in de bijbeltjes je enige steun kunnen geven.

Lieve groet, Wendy

Lynda zei

OEEEEh Lieve Hetty wat een schrik en wat een vreselijk spannende tijd gaan jullie tegemoet!!! Ik hoop met je mee dat alles weer goed gaat komen!!!

Sterkte!

Liefs
Lynda

kienkele zei

Oh Hetty, wat een schrik..... Wens jullie heel veel sterkte de komende tijd, het zullen spannende en moeilijke dagen worden.
Een lieve groet, Tineke

Home and Lifestyle zei

Wat hoor je dit momenteel toch veel...en wat zal het allemaal spannend voor jullie zijn! Eerst de schrik van de aanval...en nu het afwachten van de operatie! Heel veel sterkte gewenst...ik hoop dat je ons volgende week met een goed bericht over je moeder kunt verblijden!

Nogmaals veel sterkte! Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

Wat zul je geschrokken zijn!
Meid ik wens je heel veel sterkte!
voor jullie allemaal
lieve groetjes
Yolanda

Geartsje zei

Ik wens je heel veel sterkte toe in deze spannende tijd. Dat het allemaal goed mag gaan met je moeder.
Lieve groet Geartsje

katja-Mariska zei

Heel veel sterkte!
Groetjes Katja

Collie-Collie zei

Oh, jakkes, wat een schrik en een spannende tijd aankomende dagen!! Ik zal maandag heel hard aan jullie denken en dat alles helemaal goed gaat!!! Heel veel sterkte en beterschap en herstel gewenst voor je moeder!!!!

Lieve groetjes, Collie

Nostalchique zei

Nu dat is zeker even schrikken, veel sterkte de komende dagen en ik hoop dat maandag goed verloopt! Bid voor jullie.

Jacqueline zei

Oh Hetty,
I'm so sorry to hear about your poor mother. It must be so upsetting for you and so worrying.
I wish her well and a speedy and full recovery. It is a very difficult time when our parents are ill.
Lots of love to you Hetty.
oh, and I'm so sorry that I haven't commented lately....I've been having computer trouble. XXXX

karolina zei

Heel veel sterkte en beterschap.
Ik hoop met uw moeder alles weer goed gaat komen.
Groetjes Karolina

lia zei

Ja, dat is echt schrikken. Hoop dat de operatie een beetje meevalt en ze er weer snel bovenop komt.

Sterkte voor volgende week, en beterschap met je moeder.
Liefs Lia

De sfeer van Toen zei

Dat is idd schikken, pfff.
Gelukkig was ze op tijd in het ziekenhuis en is ze daar in goede handen. Toch maak je je verschikkelijk veel zorgen en de spanning voor de operatie.
Ik hoop en bid dat ze er goed uit mag komen. Ik denk aan je!

Liefs van Petra

Eleonore zei

Veelsterkte met en voor je moeder.Hopelijk komt alles snel weer goed.

Groetjes van Eleonore.

Yvonne zei

Van mij ook veel sterkte toegewenst.
Hoop dat je maandag goed nieuws heb.

Gr Yvonne

Ger zei

Lieve Hetty,

Dat je al enkele dagen van grote zorgen om je moeder achter je hebt wil ik direct geloven, en dat het volgende week voor,tijdens en na de operatie erg spannend zal zijn of alles goed zal verlopen is een ding wat zeker is.
Ik wil je vanaf deze kant heel veel sterkte wensen en met jullie hopen op een succesvolle operatie en voorspoedig herstel!!!

Het is niet niks als je dierbaren een dergelijke operatie moeten ondergaan,ik maakten het de afgelopen jaren 4 keer van héél dichtbij mee, waaronder 5 jaar geleden van mijn man, maar ze konden allen van geluk spreken en kwamen goed uit deze zware ingreep.

Ik ben in gedachte bij je en het kaarsje bij Onze Lieve Vrouwke uit mijn sitebar zal branden.

Lieve groet,
Ger

Colinda zei

Jeetje wat een schrik! Heel veel sterkte de komende dagen en ik duim heel hard mee dat de operatie maandag goed verloopt.

Lieve groet,
Colinda

Servies en Brocante zei

Heel veel sterkte gewenst in deze spannende dagen, dat word geen relaxed weekend voor jou..echt heel veel sterkte!!

Room Seventeen zei

Heel veel sterkte toegewenst, ik hoop dat alles weer goed komt!
Groetjes Hennie

Haikey zei

Heel veel sterkte en ik hoop dat de operatie goed verloopt.

Corine zei

Oh meid, wat erg..gelukkig lijkt een operatie haar te kunnen helpen!
Sterkte de komende tijd.
We hopen en bidden voor een goed herstel!
Groeten, Corine

It's me zei

Lieve Hetty ...heel veel sterkte...dikke knuffel....en hoop dat alles goed komt voor je moeder.......ik ga een kaarsje voor haart branden natuurlijk......ik denk aan jullie......liefs liefs Ria.......oja had van de week iemand aan de telefoon die jouw kende ...leuk he??? een fotografe.....liefs van mij

Nieneke zei

Heel veel sterkte, voor jou, je gezin, de rest van je familie...

Claudia zei

Heel veel sterkte in deze spannende tijd. Verschrikkelijk voor je om te zien hoe je lieve moedertje dit allmaal moet ondergaan. Laat je het ons weten hoe de operatie is gegaan?

Heel veel liefs Claudia

Annelies zei

Wat een schrik en wat een spanning deze dagen.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe en hoop dat alles weer goed zal komen.
groetjes, Annelies

Tamar zei

Veel sterkte toegewenst

Lieve groet,
Tamar

Bonjade zei

Wens jullie heel veel sterkte.
Wat zal dat schrikken zijn geweest.....
Denk aan jullie
Liefs

wonen bij de dijk... zei

wat een schrik..
nu, een paar dagen voor de operatie zal het niet meevallen volgens mij, om rustig te blijven..
Heel veel sterkte maandag..
groet, cobi

vosges paris zei

Dat is schrikken zo'n bericht over je eigen mama... Het komt vast allemaal goed.. het zijn momenten dat je even extra met je handen over de bijbeltjes strijkt en in stilte af wacht op de goed afloop
liefs en sterkte x dees

ingrid zei

Lieve Hetty, heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie allemaal
de komende tijd. Veel liefs van Ingrid 1967.

Madelief zei

Lieve Hetty,

Heel veel sterkte aanstaande maandag!

Lieve groet, Madelief

Carolina zei

Heel veel sterkte met je moeder!!

Liefs Carolina

Lina zei

lieve schat, heel veel sterkte! We bidden voor jullie. ik kon je blog lezen op mijn phone, dus probeer nu ook een reactie te geven per mobiel...
Heel veel liefs en een dikke knuffel

Lina zei

lieve schat, heel veel sterkte! We bidden voor jullie. ik kon je blog lezen op mijn phone, dus probeer nu ook een reactie te geven per mobiel...
Heel veel liefs en een dikke knuffel

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Ohh dat is schrikken zeg, je moeder...
Ik hoop dat de operatie goed zal verlopen en dat ze zich snel wat beter voelt, heel spannend allemaal, ik wens jullie veel sterkte

Liefs, Veronique

Marieke Reintjes zei

Hoi Hetty,
Sterkte de komende week, hoop dat alles voorspoedig verloopt.
Er zullen veel mensen aan je denken.
Groetjes Marieke.
PS, volg nog maar kort je blog..erg mooi allemaal. Ben zelf pas 2 weken bezig.

Jeanette zei

Ik denk aan je Hetty.....sterkte en hopen op een goede afloop.

Liefs, Jeanette

English style zei

Lieve Hetty,

Wat een schrik, ik hoop dat de operatie goed mag verlopen, en dat je moeder geholpen kan worden
heel veel Sterkte meid voor je moeder,jou en je familie!
In gedachte en gebed ben ik bij jullie...

lieve groet Yvon

ZoutHout zei

Lieve Hetty,

Wat zullen jullie geschroken zijn, hoop dat de operatie voorspoedig verloopt! Vanavond brandt er een extra kaarsje voor jouw moeder.

Sterkte en liefs Marion

It's me zei

Ik wil je toch nog een keer heel veel sterkte wensen morgen......dikke knuffel van mij.....

Marga zei

Hallo Hetty.
Heel veel sterkte deze dagen.
Ik zal voor jullie duimen.
groetjes Marga

Margot zei

Tjeetje, de schrik zit er goed in.
We zullen aan jullie denken en wensen jullie natuurlijk heel veel sterkte.
Knuffel, Margot

Nicole zei

Hetty,
heeeel veeel succes voor je moeder morgen! Mijn schoonvader heeft deze operatie ook gehad en alles is weer prima! Dus...en ik hoor van verschillende mensen die deze op hebben gehad dat het nu weer prima gaat!
Sterkte!
Nicole

G-style zei

Ojee Hetty, wat een schrik..... ik hoop en duim dat alles heel goed gaat morgen/
Sterkte in elk geval , groetjes Gea

G-style zei

Ojee Hetty, wat een schrik..... ik hoop en duim dat alles heel goed gaat morgen/
Sterkte in elk geval , groetjes Gea

Petra zei

Heel veel sterkte en hopelijk beterschap!

C@by zei

heel veel sterkte vandaag hetty en hopelijk komt alles goed

veel liefs
caby

Home and Lifestyle zei

Lieve Hetty, ik hoop dat je inmiddels al wat meer weet en dat alles goed is gegaan!! Spannend hoor...als je meer weet, laat je het dan zo snel mogelijk weten?

Veel sterkte en een lieve groet, Ingrid