vrijdag 5 november 2010

En nog een keertje



Vandaag gebeurde het nog een keertje........je vraagt je natuurlijk af... wat gebeurde er nog een keertje.........???
De fotograaf was hier weer met toestel.. en tekstschrijfster.. Mijn huis komt met een binnenkijker in het " Mart" Magazine. Helemaal leuk natuurlijk.. !!
Ik ben benieuwd.. had dit ook niet verwacht...dus daarom is het des te leuker.. Op de site van Mart Kleppe kun je een kijkje nemen en je opgeven om het magazine te ontvangen...!
Half december zal het magazine uitkomen.
Ik kan jullie nu natuurlijk nog geen foto's laten zien, dus daarom nog maar een leuk kiekje van mijzelf toegevoegd, anders wordt dit ook zo'n saai verhaal.
Wordt vervolgt.
Fijn weekend allemaal.
Groetjes Hetty

32 opmerkingen:

Servies en Brocante zei

wat een droom weer, als ik dat toch nog eens mag meemaken zucht..
fijn weekend!

Lynda zei

nah, ik blogde deze week nog over Mart, en een magazine heb ik ook al aangevraagd! Zou wel tof zijn als jij in dat nummer staat he!!!!

Fijn weekend!!!

Liefs,
Lynda

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf weer Hetty...en het blad heb ik al aangevraagd, daar had Lynda ons al op geattendeerd!

Ik ben nu extra benieuwd, dat snap je wel!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Tamar zei

Super je went er waarschijnlijk al aan :D
Je verdient het wat jullie hebben een prachtig thuis!!

Lieve groetjes,
Tamar

Pieternel zei

Heey Hetty,

Nou ik ben benieuwd naar je sfeertje "Mart".

Fijn weekend alvast.
P.ieternel
p.s. Je tafeltje staat weer leuk hoor.

THE BLACK BARN zei

IK BEN NIEUW OP JE BLOG.
IK HEB DE MAGAZINE AAN GEVRAAGD.
LIEVE GROET,
MIRANDA

Nostalchique zei

Wat ontzettend gaaf zeg1 Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt tegen de tijd dat de foto's gepubliceerd worden!

Stina zei

Leuk dat je daar in komt, ga gelijk zo even voor het blad kijken, het wordt nog een stormloop daar bij Mart met die bladen, hihi...

Liefs Stina

Haikey zei

Ohh wat leuk dat je in dat blad komt te staan. Ik ken het niet, maar daar komt dus nu verandering in ;-)

fijn weekend!

It's me zei

Hetty...wat leuk zeg !! je hebt gewoon een prachtig huis !! fijn weekend ...liefs Ria...

La Maison en Wonderboom zei

Wat leuk voor je, loop je al een beetje naast je schoenen??

Lieve groet
Hermine

Corine zei

Leuk weer natuurlijk hè?! En jouw sfeerfoto is heerlijk, maar wel een oudje toch want de schouw staat nu toch in de 'eetkamer'?
Groeten, Corine(THUIS)

La Flotte zei

Wat stoer dat je in Mart komt!
Echt keileuk!

Groetjes Heidi

Annelies zei

Oeh wat gaaf zeg! Ik ga dat magazine meteen aanvragen voor ik te laat ben met al die bloggers hier;)
Jouw huis is toch echt een bron van inspiratie voor ons maar ook voor de bladen!Leuk hoor!
Fijn weekend vanuit het Apeldoornse;)

Marieke Reintjes zei

Hartstikke leuk hoor, dat je weer een reportage hebt gehad, ben benieuwd naar de foto`s in het magazine..
Fijn weekend, groetjes Marieke

All Seasons zei

Wat gaaf zeg, ze weten je echt te vinden. maar dat kan ook haast niet anders met zo'n pracht interieur.
Ben benieuwd naar de foto's in de magazine
Fijn weekend.
Liefs,
Patricia

Geke zei

Ik had me al opgegeven voor een magazine, ziet er prachtig uit, ben benieuwd.

Groetjes,
Geke

vosges paris zei

waw leuk ik ga een kijkje nemen... en ben benieuwd naar de fotos ;)
Dat toevoegen van kleine assecoires ken ik ja ... IKEA had daar ook een handje van ;)

Een (flink)aantal spulletjes heb ik terug gebracht omdat ik echt geen 5 plaids op mijn bed hoef en dat was een mooie bijdrage voor de nieuwe bank die ik heb gekocht ;)

Rest mij nog de vraag waof je met KNMG eiland misschien KNSM eiland bedoelt waar de sissy boy en pols potten , keet aan huis ed huist?
Tsja t is geen woonboulevard natuurlijk .. mar voor mij zo tijdens de dagelijkse boodschappen door een aardig loopje even de brug over;)

groetjes vanaf een ander eiland daar in amsterdam

lia zei

Je veranderd nu wel van een bekende blogster in een bekende nederlander hahaha.....
Maar wat gaaf voor je.
En al is het volgens mij nu weer anders bij je in huis, je stijl begint volgens mij ook wat soberder te worden. Of heb ik het mis.

Nou ja, hoe dan ook een heel fijn weekend, lieve groet Lia

Musje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Margot zei

Als je maar geen sterallures krijgt...haha..
Is het straks ook gewoon in de winkel te koop?
Groetjes, Margot

Madelief zei

Wat een enorme eer! Ik kan mij voorstellen dat ze voor jou woonkamer hebben gekozen, want het ziet er prachtig uit. Een mooie mix tussen oud & nieuw!

Lieve groet & een gezellig weekend,

Madelief

Judith zei

Haha pop, ik hoor het je laatst nog zeggen: "Ik heb het wel gehad hoor met die bladen, het hoeft voor mij niet meer"... maar tja... de bladen hebben het nog niet gehad met jouw huis!!! En terecht, geniet ervan XXX

Petra zei

O wat spannend weer, alhoewel jij begint er vast al aan te wennen.

Nou we zijn weer helemaal benieuwd.

Groetjes en een fijn weekend!

Karin zei

Ze weten je wel te vinden, leuk joh!

ZoutHout zei

Saai verhaal, saai verhaal, ik vind hem anders spannend genoeg hahaha..

liefs*Marion

Nicole zei

Oh wat leuk, weer in een magazine! Nou jij boft! Ga gauw ns op de site kijken...
Fijne week!
Nicole

Musje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Mayflower zei

Je verhaal is allesbehalve saai hoor lieve Hetty, wat ontzettend leuk dat je weer in een magazine komt, eigenlijk ook niet verwonderlijk.
Ik ga snel een kijkje nemen en gelijk het magazine aanvragen.
Lieve groet, Mea

Anja zei

tsjonge! Dat is de derde keer al! Wat gaaf zeg! Is je huis al gewend aan zijn sterrenstatus :D ?

Groetjes, Anja

t brocante sfeertje zei

Hai Hetty,heb direct t blad besteld jouw huis is zo'n beetje t meest gefotografeerde huis.Leuk hoor er zullen veel aanmeldingen zijn voor t blad.Lekker weekeinde,Ingrid

Collie-Collie zei

Wauw, nog een keer de fotograaf op bezoek, super!! Met alle veranderingen van de laatste tijd zijn het weer heel andere foto's dan de vorige keer!!

Groetjes, Collie