dinsdag 23 november 2010

Nieuwe bank


Je koopt een nieuwe bank en je hele huis staat gelijk op z'n kop...
Er is een heel ander sfeertje ontstaan, ik vind het heel sjiek en stoer geworden.
Maar als je eenmaal begint met schuiven dan rol je van het één in het ander.
De salontafel is nu te groot dus die staat nu te koop ( zie mijn andere blog,...) de schouw past er niet echt meer bij en staat ook te koop en wie weet gaan we nog wel meer ruimen...
De bank is heerlijk groot, we kunnen nu allemaal zitten.
Helaas zijn de foto's een beetje donker... en ik denk dat een bos bloemen of een mooi plantje net iets extra's kan toevoegen....Morgen maar eens even op pad.
Voor nu genieten van de nieuwe heerlijke bank,



Even voor jullie info de bank komt niet van Mart, maar dat had maar zo kunnen zijn.

26 opmerkingen:

yvet zei

Ziet er mooi uit,geniet ervan!
groetjes Yvet

Annelies zei

Waanzinnig mooi Hetty!! Chique en Stoer is idd. de juiste benaming.
Ik vind de hocker ook super erbij en de styling is weer perfekt!
Is het een "Mart"?
Je hebt gewoon weer een heel andere kamer zo!
Ik kan gewoon uren naar zo'n mooi plaatje kijken hahaa.
groetjessss Annelies

Bonjade zei

Vindt het prachtig....een echte leefbank.....
Met mate dan, want hij moet natuurlijk wel netjes blijven.
Maar vind je sfeer heerlijk zo hoor.
Niets meer aan doen.
Fijne avond
LIEfs

Lynda zei

daar is ie!!! DE bank!!! wat een plaatje zeg!! Inderdaad héél anders dan wat je had, maar dat is nou juist ook leuk he!! Enne...ik zie het al, spiegel has to go ;))))))(grapje)

Groetjes
Lynda

Musje zei

Ohh wat gaaf,ik ben jaloers hoor,maar dan op de goeie manier,wij willen ook graag zo`n bank,heb er pas bij Otak op 1 gezeten,zalig,ik wilde er niet meer af haha,wat ziet het er toch sfeervol uit bij je,hoop dat je de andere spulletjes snel verkoopt,lieve groet Joke.

Jeanette zei

Helemaal leuk je nieuwe bank, wat strakker...en toch sfeervol! Geniet ervan...

Nog bedankt voor je lieve reactie over m`n blog"-)

lieve groet, Jeanette

Judith zei

Wat een metamorfose meis! En met die grotere bank lijkt het juist ruimer lijkt wel... grappig dat dat vaak zo werkt hè:-)
Geniet er met z'n allen van!!!
Groetjesssss

La Flotte zei

Oh, ben je voor een strakke gegaan..dat had ik nooit gedacht!
Ik heb hetzelfde model ook in een donkere stof, tis wel wennen hé..zo'n model. En net wat je zegt dan staat de salontafel ineens niet meer maar komt allemaal wel goed, het ziet er mooi uit!

Grtjs Heidi

THE BLACK BARN zei

MOOIE BANK HOOR.
LEKKER OM LANG UIT TE LIGGEN.

LIEVE GROET,
MIRANDA

lia zei

Dat is wel heel anders dan je eerst had zeg. Maar wel gaaff, en kan ook heel goed met je oude spullen.
Daar ga je geen spijt van krijgen.
Maar waar is nu die leren bank?
En de schouw stond toch nu aan de voorkant.
Sorry als ik een beetje nieuwsgierig ben hoor. Maar dat is een tic van me, weet nog precies waar iemand alles had staan al is het 10x veranderd.

groetjes Lia

Franse Lelie zei

Super, mooi, gezellig, komt helemaal goed met nog een blommetje erbij...geniet er lekker van!

Corine zei

Nou ja, hoe doe je dat zo snel?? Ieder ander heeft te maken met een lange levertijd en jij hebt 'm gewoon gelijk in huis...!!! Schitterend staat ie en leuk dat je nu met een andere stijl toch je eigen stijl blijft houden.
En net als Lia ben ik nu wel benieuwd wat er in de voorkamer staat, je bruine bank waarschijnlijk met de oude kast?
En gaat de tv nog verhuizen??
Groeten, Corine(THUIS)

Logement it Foarhus zei

stoer en helemaal geweldig,

groetjes Pauline

It's me zei

Tja inderdaad ik mis de bloemen !!........meid hij is GEWELDIG !!!! wat een sfeertje zo,.........heerlijk !! mooi mooi !! liefs Ria...

English style zei

Als ik zo'n bank in huis zou zetten, is m'n woonkamer helemaal gevuld hihi
maar bij jullie staat ie zeker heel mooi !
Groetjes Yvon

Jacqueline zei

Your new sofa is lovely Hetty. I am looking and have found a few that I like but, until it's bought and in the room, I can never tell how it's going to look.....and, they are expensive, so it's important to get it right, isn't it ? It's funny how a new sofa can make other things in the room look wrong too. I think that it all looks lovely. XXXX

t brocante sfeertje zei

Mooi hoor Hetty,en dat heerlijke lig gedeelte zalig.Groetjes,Ingrid

karolina zei

Hoi hetty
Speciaal nieuwe bank past bij uw de woonkamer.Groetjes Karolina

Room Seventeen zei

Stoere bank Hetty, hij past heel goed bij de rest!En grijs,ja helemaal super natuurlijk! Nu maar lekker cocoonen met z 'n allen :-)

Colinda zei

Stoer en heel sfeervol, mooi!!

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Prachtige bank, heerlijk die ruimte.
Groetjes, Nicole

ZoutHout zei

Heerlijk zo veel ruimte op de bank, ik weet waar jij nu zit :)

liefs Marion

Anja zei

Supersjiek en gezellig met z'n allen erop heerlijk.
Groetjes Anja.

Mayflower zei

Wat een plaatje Hetty, prachtige bank en leuk met de hocker.
Wat leuk....mijn zoonlief heeft ook zo'n soortgelijke bank en dito hocker met dienblad.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

vosges paris zei

Echt een kompleet andere kamer, ik vind t allemaal wel stoer en leuk geworden! Veel plezier ermee.
x dees

De sfeer van ..... zei

Wauw Hetty, zit net bij je blogje van je nieuwe bank! Hij is prachtig! Wat een heerlijke stoere uitstraling.. zit de bank lekker?

Groetjes van Petra