woensdag 29 december 2010

Dag 2010 .... Hallo 2011


En het klokje tikt de laatste uren/dagen weg

Het eind van het jaar staat voor de deur...
Altijd even een moment van terug kijken... voor ons was het een bewogen jaar.
Eind 2009 werd onze Eva voor de tweede keer geopereerd aan haar voet... een lang traject van revalideren was het gevolg ... gelukkig is het allemaal goed hersteld en loopt ze nu (bijna) weer normaal....
En verder hebben we afscheid genomen van mensen die ons dierbaar waren, waaronder Victor zijn oma.. ze mocht 103 jaar oud worden... een mooie leeftijd.. maar hoe dan ook we zullen haar missen...
En niet te vergeten de spannende tijd rond het ziek zijn van mijn moeder... gelukkig gaat het met haar weer de goede kant op.
Zo vlak voor 12 uur is het ook tijd om vooruit te kijken..
2011 wat gaat het ons brengen... Niemand die het weet...
Ik ga er in ieder geval mijn best voor doen om er een fantastisch jaar van te maken...!!!

Ik wens jullie allemaal een gezellige fijne jaarwisseling doe voorzichtig met vuurwerk..
En verder heb ik voor iedereen de volgende wens voor het nieuwe jaar.

Laten we voor het nieuwe jaar de lat zo hoog leggen
dat we er vlot onderdoor kunnen gaan!!!

Neem het blauw van de zee,
meng er het blauw van de lucht erbij,
neem dan ook het wit van de sneeuw
Het goud van de zon
Het rood van ochtendgloren
en veeg het bij de andere kleuren,
dan wordt 2011 roze!!!

Ik wens je een jaar,
zoals een lekkere kop koffie
of een goede fles wijn,
want zo zou het jaar moeten zijn


happy new year!!!


Wens heb ik niet zelf bedacht,.. maar vond hem wel heel passend
Lieve groeten Hetty

24 opmerkingen:

Madelief zei

Hoi Hetty,

Ik wens jou en je familie ook een goede jaarwisseling toe en een mooi en gezond 2011! Ik hoop dat het ook een mooi blogjaar wordt!

Lieve groet, Madelief

Marieke Reintjes zei

Wat een goede post en ik doe met je mee..
Fijne en gezellige jaarwisseling voor jou en je gezin, lieve groet, Marieke

It's me zei

Wat een heerlijke woorden van een heerlijk mens Hetty......en roze is mijn kleur dus dat word mijn jaar !!! yeah !!! liefs geniet lach en vermaak je !!!!.....

EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

LIEVE GROETJES VAN MIJ....

★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

WARM HUGS FROM ME ........

Angelique zei

Mooie woorden, maar ik leg de lat het komende jaar eens wat lager. Ik stap er wel overheen en hoop daarbij niet te struikelen. Geniet van alle mooie dingen.... Fijne jaarwisseling!

Ger zei

Ja, zo tegen het einde van het jaar laten velen onder ons de revue der gebeurtenissen van het afgelopen jaar passeren....
.....en zoals dat in een mensenleven gaat zullen dat alle jaren weer prettige en minder prettige dingen zijn,dat kan niemand tegenhouden.
Er zijn maar weinig mensen waarbij het geluk constant aan hun zijden is.
Maar ik ken ook mensen waarvan ik denk.....houd het daar nou nooit op??
Ze vallen van de ene ellende in de andere,en toch.......ze blijven positief.

Je hebt mooie woorden uitgezocht,hi,hi,
en je bent me net een dag te snel af.......;-)
Ook ik haalden de:lat hoog leggen van KERST-NIEUWJAAR.COM
en heb hem al in mijn concepten klaar staan voor morgen te plaatsen op mijn blog maar de foto die ik er bij wilden plaatsen was erg onscherp en die wilden ik morgenvroeg buiten opnieuw maken, maar ik doe dat natuurlijk nou niet meer en ga wat anders verzinnen(lees van het internet pikken;-))

Ik wens jou en je familie ALLE GOEDS in het nieuwe jaar!!!

Lieve groet,
Ger

Agnes zei

Prachtige woorden Hetty. Ik heb besloten geen lat te gebruiken di jaar omdat het leven toch altijd verrassingen heeft die je van te voren niet gepland had. Ik ga de dag nemen zoals hij komt en probeer van elke dag iets moois te maken. Carpe Diem! Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een prachtig 2011.
Groetjes,
Agnes

Lynda zei

ben IK blij dat ik niet al te groot ben, hol ik er dit jaar zo onderdoor????;)))
Ik proost met je mee Hetty, en bedenk me ineens, hoeveel jaarwisselingen "ken"ik je al, en toch weer niet helemaal, en hoe vertrouwd is het toch telkens weer om bij je langs te komen!
VOor het nieuwe jaar wens ik jullie,buiten gezondheid, liefde en geluk, véél lol, een nieuwe tafel(geef toe, je zit eraan te denken!!!), mooie foto's in even zo mooie magazines, en veel, heel veel mooie momenten!!!

Liefs,
Lynda

Colinda zei

Wat een mooie blogj; jij ook een hele fijne jaarwisseling!

Claudia zei

En laar dat nu net mijn lievelingskleur zijn!

Jeanette zei

Wat een mooi gedicht, zeer passend voor de tijd van het jaar.

Fijne jaarwisseling en een goed begin van 2011, hoop je weer snel te ontmoeten in blogland volgend jaar!

Groet,
Jeanette

Home and Lifestyle zei

Een mooie post om het jaar mee af te sluiten Hetty! Gezondheid staat voor mij voorop want als je je daar zorgen over moet maken, draagt het niet bij aan je geluk! Ik ben blij te lezen dat het met je moeder in ieder geval de goede kant op gaat!

Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds toe in 2011!

Lieve groet, Ingrid

Annelies zei

Mooie woorden, mooi gedicht van een mooi mens!
Ik wens jou en je gezin ook een hele gezellige jaarwisseling en een bijzonder mooi 2011 !
liefs, Annelies

lia zei

Nou die wens heb je dan mooi "opgezocht".
En ik ga voor roze in het nieuwe jaar, en wens jou en je gezin ook een hele fijne jaarwisseling.

liefs Lia

p.s Ben blij dat ik jouw (2008 alweer) blogspot gevonden heb op google, want daardoor heb ik er een hele leuke hobby bij.

Margot zei

Wat een prachtige woorden en ik ga met je mee...
Ik wens je ook een gezond, liefdevol en waardevol 2011...
En die lat???...ik weet het nog niet, ik ben er meer een van eroverheen willen stappen...heel voorzichtig, maar dan kom ik er ook.
Warme groetjes en tot in 2011, Margot

La Flotte zei

Jij ook een fijne jaarwisseling en dat het een geweldig 2011 mag worden!

Groetjes Heidi

Claudia D. zei

Hallo Hetty, ook voor jullie een hele fijne jaarwisseling. En vooral een goed 2011 gewenst voor jullie!

Lieve groet,
Claudia D.

Musje zei

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor 2011,lieve groet Joke.

karolina zei

*.*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
.•´,•*´¨)¸.•*¨)
¸.•´¸.•*´¨).•*´¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨)
::::::°::::::::o::::°:::::o°:::O::°::::
::::::::°::::°:::::::::o::°::::°::::::
::::°:o::::::::°::::o::°:°:::o::°::::
...~~~~~~~~/...~~~~~~~~/
....~~~~~~~/.....~~~~~~~/
.....~~~~~~/.......~~~~~~/
......~~~~~/.........~~~~~/
.......~~~~/...........~~~~/
........~~~/.............~~~/
.........~~/...............~~/
..........~/.................~/
...........||..................||
...........||..................||
...........||..................||
...........||..................||
...........||..................||
......./******........./*****

Een gelukkig nieuwjaar 2011:)Dikke kus Karolina

Nicole zei

Ja ook voor jou Hetty, de beste wensen voor 2011!
wenst je,
Nicole

Claudia. zei

Alvast een gelukkig nieuwjaar, en dat het een mooi jaar wordt.
Proost!
Claudia.

All Seasons zei

Wat een mooie tekst, Hetty. Ik kon er gisteren de tijd niet voor vinden, dus even gauw een post geplaatst..
Ik hoop in het nieuwe jaar wat meer tijd te kunnen besteden aan mijn blog, ik kan er soms de tijd niet voor vinden om én foto's te maken én een mooie tekst te plaatsten. Maar ondanks dit alles...
Ik wil jullie een heel mooi nieuw jaar toewensen, met veel Liefde en Geluk.
Tot in het nieuwe jaar...
Liefs,
Patricia

Mirjam Decoratieve Verftechnieken zei

Een veelbewogen jaar voor jullie. Ik wens je voor het komende, nieuwe jaar alle goeds en heel veel geluk toe!

queenieshome zei

Ik wens je alle goeds toe voor 2011 Gr Amy

De sfeer van ..... zei

Hoi Hetty,

De allerbeste wensen voor 2011.
Ik hoop dat het een fijn jaar mag worden, vol met geluk, liefde en wooninspiratie ;-)

Groetjes van Petra