zondag 19 december 2010

KERST 2010

Het is bijna kerst, en ons huis heeft de sfeer die bij kerstmis hoort gekregen...!!
De kerstmuziek staat aan .. en het glaasje glühwein voor mijn neus.
Buiten ligt een dik pak sneeuw, de de omstandigheden zijn helemaal goed.
Nog 1 week te gaan en dan is het echt kerstmis. Het familiefeest van het jaar.
Met in mijn gedachten de mensen die dit jaar een dierbare zijn verloren.. of hen die al wat langer niet meer onder ons zijn, maar die nog zo gemist worden....
2010 ligt al weer bijna achter ons... voor ons een jaar waar we ook afscheid hebben moesten nemen van mensen die ons dierbaar waren...
afwachten wat 2011 ons gaat brengen... gelukkig weten we niet wat de toekomst ons brengt, en ik hoop op een heel mooi en fijn jaar.

Ik wens iedereen Fijne kerstdagen maak er een heerlijk feest van.
Lieve groetjes Hetty

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik wens jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen toe!

Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Hoi Anja,

Jij ook hele gezellige kerstdagen en een mooi en gezond 2011!

Veel lieve groetjes van Madelief

It's me zei

O Hetty ook voor ons een jaar met een lach en een traan......moeilijk altijd he?? als zo'n jaar weer bijna om is...wat brengt volgend jaar weer.........lief dikke knuffel van mij hoor meis......xxxxx.....

with love zei

Voor jullie ook fijne dagen en een gelukkig en gezond 2011!
Wat is het mooi he met de sneeuw..echt genieten nu!
groetjes Erna

Jeanette zei

Ik lees net jouw reportage in de laatste "Mart", je hebt een prachtig huis, smaakvol ingericht. Leuk om die beelden weer terug te zien op je blog.

Ik wens jou ook een hele fijne Kerst en een voorspoedig 2011.

Groet,
Jeanette

Nicole zei

Ja Hetty dat wens ik jou ook! Hele fijne gezellige dagen zonder stress(hi hi)!
Lieve groetjes,
Nicole

Corine zei

Hé Hetty, zijn jullie al terug?! Ik heb nog aan je gedacht met alle sneeuwtoestanden op de wegen! Ook voor jullie natuurlijk fijne feestdagen!
Groeten, Corine

THE BLACK BARN zei

IK HEB GENOTEN VAN JE FOTO'S IN HET BLAD MART.
JE HUIS WAS MOOI IN DE SPOTLIGHT GEZET.

LIEVE GROET,
MIRNDA

La Maison en Wonderboom zei

Jullie ook heel gezellige kerstdagen.

Ik zie net dat je huis in de Mart staat, ik heb hem hier liggen en er nog niet in gekeken, ga ik snel doen.
Is vast erg mooi.

Lieve groet
Hermine

P.ieternel zei

Hoi Hetty,

Ook voor jouw en je gezin veel goeds voor 2011.

Groetjes P.ieternel

queenieshome zei

Hele fijne dagen ,voor jou en je familie
Gr Amy

lia zei

Voor jou en je gezin ook hele fijne dagen.

lieve groet Lia

English style zei

Wat heb je dat mooi gezegd Hetty, aan het eind van het jaar ga je meestal de balans opmaken wat er zoal allemaal gebeurd is, en dat is meestal heel wat..
wens jou met je gezin en familie, warme en gezellige dagen toe, en voor 2011 alle goeds !

Lieve groetjes Yvon

ps jammer dat het weekend met Johan en Angelique niet doorging, maar wie weet komt het in de herhaling :-)

Marieke Reintjes zei

Hoi Hetty, ook voor jou en je gezin, fijne dagen een een goed, gezellig en gezond, 2011..
En voor je moeder, dat ze goed opknapt!!
Lieve groet, Marieke

G-style zei

Heerlijk kerstsfeertje van wat ik zo zie in je huis en nou is je huis zowiezo al erg sfeervol dus dat zit wel goed.

Ook ik besef dat er mensen zijn die iemand verloren hebben of gewoon mensen die erg eenzaam zijn en daar moeten we inderdaad ook even bij stilstaan .

Ik wens jou en je familie een heel fijn, goed en gezond (zonder ongelukjes) nieuw jaar toe en geniet lekker van de feestdagen .

lieve groet van Gea

Petra zei

Dit jaar was zo beroerd voor ontzettend veel mensen die ik ken (ik ken bijna geen mensen waar dit wel een goed jaar voor was)dat ik uitkijk naar het voorjaar en dat alles dan maar beter mag worden.

Voor jullie ook een fijne Kerst en een gelukkig en gezond 2011!

P.s. Leuke foto van je rechts.

Anja zei

Voor jouw ook fijne dagen! Ik vind het toch altijd wat spannend het nieuwe jaar.
Groetjes Anja.

http://juul-enjoythesimplethingsinlife.blogspot.com/ zei

Fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond nieuwjaar, voor jou en je gezin.
Liefs Juul

Kamila zei

Merry Christmas and a Happy New Year!
Winter greetings to send a permanent guest of the Polish;)